Omdat we nog 3 kleinere hondjes hadden zeiden we natuurlijk dat dat voorlopig wel even genoeg was en er geen 4e meer bij zou komen.
Maar ja ... 4 was toch ook geen probleem...
En dan komt er zomaar uit het niets wat op je pad alsof het lot het zo bepaald.
Ik ben al heel lang erg gecharmeerd van grote poedels als ik ze buiten zag lopen bleef ik ze nastaren tot ze uit zicht waren. Toen ik voor het eerst een bonte zag had ik helemaal zoiets van WOUW. Maar ja een rashond aanschaffen hoefde voor mij niet zo. Ik hoef geen stamboom en vind ze gewoonweg erg duur in aanschaf.
Mijn man was eerst niet zo gecharmeerd van de poedel maar sinds er op onze wandelingen 1 meewandeld (Middenslag) is die daar toch anders tegenaan gaan kijken.
Affijn eergisteren stuit ik via facebook van een onbekend persoon uit Drenthe op een advertentie van poedelpups, en laten die nou net hier zo'n beetje om de hoek zitten.Van deze advertentie stuit ik op een andere en daar staat mijn droomhond. Een Standaard harlekijn poedel.
Om een lang verhaal kort te maken, we zijn gisteren wezen kijken het is een pup maar al ietsjes ouder, van 17 januari (teruggekomen bij de fokker)en we zijn helemaal in love.
Hij was ook niet schrikbarend aan de prijs dus onze Harlekijn is een feit.
Hij komt na onze vakantie bij ons wonen, helaas kon die ivm zijn rabiesenting niet mee. Maar goed, we hebben wat leuks bij thuiskomst.
Mag ik voorstellen: Racoon