Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Eindelijk een hond, maar wat is het?
Moderator: moderatorteam
-
silvester
Re: Eindelijk een hond, maar wat is het?
Verder dan een beetje sarcasme komen jullie niet, wat mijn uitspraak dus duidelijk bevestigd.

- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Ach, heel vele mensen vinden een puli ook een lelijke hond. Ik vind ze toevallig wel mooi 
-
Mojuan
- Zeer actief
Er bestaat ook nog zoiets als smaak, wat de ene persoon mooi of zelfs beeldschoon vindt, vindt een ander weer oerlelijk.silvester schreef:Verder dan een beetje sarcasme komen jullie niet, wat mijn uitspraak dus duidelijk bevestigd.![]()
Jij bent bezig om mensen hun smaak en daarmee dus ook hun persoonlijkheid af te kraken en te beledigen.
Dat heeft niets te maken met vrijheid van meningsuiting.
Dat noemt men respectloos, maar prima hoor als jij je graag respectloos wilt gedragen. Dat soort mensen zijn ook nodig, is leuk voor de afwisseling en het contrast. Geniet ervan

-
silvester
Bull, ik geef gewoon mijn mening, en dat mag ik, ik dring niemand iets op, in tegenstelling tot jou, jij dringt mij op om me niet mijn eigen waarheid/mening te zeggen, dat vind ik respectloos, en onbeschoft, en ja, de waarheid is nooit zo rooskleurig zoals jij de wereld wil doen laten voorkomen.Mojuan schreef:Er bestaat ook nog zoiets als smaak, wat de ene persoon mooi of zelfs beeldschoon vindt, vindt een ander weer oerlelijk.silvester schreef:Verder dan een beetje sarcasme komen jullie niet, wat mijn uitspraak dus duidelijk bevestigd.![]()
Jij bent bezig om mensen hun smaak en daarmee dus ook hun persoonlijkheid af te kraken en te beledigen.
Dat heeft niets te maken met vrijheid van meningsuiting.
Dat noemt men respectloos, maar prima hoor als jij je graag respectloos wilt gedragen. Dat soort mensen zijn ook nodig, is leuk voor de afwisseling en het contrast. Geniet ervan
-
Mojuan
- Zeer actief
Je kunt praten als brugman, maar dit:silvester schreef: Bull, ik geef gewoon mijn mening, en dat mag ik, ik dring niemand iets op, in tegenstelling tot jou, jij dringt mij op om me niet mijn eigen waarheid/mening te zeggen, dat vind ik respectloos, en onbeschoft, en ja, de waarheid is nooit zo rooskleurig zoals jij de wereld wil doen laten voorkomen.
blijft een respectloze uitspraak, hoe je het ook wendt of keert.silvester schreef:
Edit: en de mensen die dit een "mooi" hondje vinden, zoudens eens naar een opticien moeten gaan.
Kijk nog eens goed in de spiegel zou ik zeggen, de pot verwijt de ketel dat 'ie zwart ziet, enz enz

- krullie
- Zeer actief
hij is leeeuuuuk.
en wat een mooi koppie.
en wat een mooi koppie.