We zijn niet aan het tempen omdat ze het echt vreselijk vond en ik wil haar geen extra stress bezorgen door haar te pesten met de thermometer.
We pesten haar al met de nutrigel omdat madam echt minimaal eet en de da vond dat ze wat extra kon gebruiken.
De fokker van de dekreu staat stand-by, de dierenarts is op de hoogte en wij hebben alles in huis.
Vrijdag is dag 63 dus we hebben nog even maar ik merk nog helemaal niets aan haar.
Ook niet dat ze het wat zwaarder heeft nu op het laatst, gisteren kwam nog iemand binnen die zei: Het is dat je WEET dat ze drachtig is, maar je zou het niet zeggen als je naar haar kijkt."
Ze slaapt nog steeds veel maar dat doet ze al sinds ze gedekt is, buiten haar slaapjes om is ze nog goed actief alleen met springen zit haar buikje iets in de weg.
Ook vind ik haar vulva niet mega gezwollen ofzo.
De da heeft 5 pupjes geteld met de echo maar dat zou ik zo niet aan haar buikje zien, of ze moeten heel klein zijn!
8 weken zijn eigenlijk niets, maar 8 weken wachten pffff
Voordat er vragen komen over stambomen, testen enz..
Zowel Papa als Mama hebben een stamboom en voor de pups worden dus ook stambomen aangevraagd. Papa is getest en Mama is alleen door de da goedgekeurd. Niet getest op PL helaas.. achteraf stom, stom, stom.
Maar we gingen uit van een klein nestje (chihuahua) waar alle pups bij ons, ouders en vrienden zouden blijven maar als het er echt 5 zijn dan zullen er toch naar een vreemd huisje gaan. Mochten we ooit nog eens een nestje nemen met haar dan willen we haar wel laten testen!
Verder is het een prachtteefje! En voor zover we dus weten helemaal gezond!
Nu de vraag van mij