Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Spannend! Morgen Abbey's eerste flyballwedstrijd

Moderator: moderatorteam

Frouke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell en Border Collie
Aantal honden: 2

Spannend! Morgen Abbey's eerste flyballwedstrijd

Ongelezen bericht door Frouke »

Alle spullen zijn ingepakt, morgen gaat Abbey haar flyballdebuut maken in Welberg!
Er is een andere hond uitgevallen en ze heeft al een startlicentie, dus ze mag eerder dan verwacht al mee op wedstrijd. Op de training gaat het over het algemeen goed, maar we zijn pas in april serieus begonnen en een wedstrijd is toch altijd wel anders. Toch wel weer spannend, we gaan eens kijken wat we ervan bakken.
Dee
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje

Re: Spannend! Morgen Abbey's eerste flyballwedstrijd

Ongelezen bericht door Dee »

heel veel succes!!
** Angela **
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herder
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door ** Angela ** »

Heel veel suc6 !!!!

Kan zijn dat ze n beetje in de war raakt en het niet zo gaat zoals ze het op de training doet .
Maar dat is heel normaal , situatie is ook heel anders dan de trainingen.

Ik had in maart met Kenji onze eerste wedstrijd.
Kenji die altijd netjes over de baan ging en behalve n enkele vangfout nooitn fout maakte ging toen ineens langs de baan.

En zo hoorde ik meer van zulke verhalen

Is helemaal goed gekomen ;-)
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

Wat leuk, veel succes jullie! :ok:
*Charlotte
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door *Charlotte »

Succes Frouke! Ben benieuwd hoe Abbey het vandaag doet :D Snel is ze wel in ieder geval, James kan haar nooit bijhouden :engel: Doet Rox ook mee eigenlijk?
duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie

Ongelezen bericht door duitse herder »

Het was voor ons een hele leuke wedstrijd, 3e plek :cheer: Hadden we niet verwacht aangezien we normaal altijd kleine hond mee hebben en vandaag niet een hele kleine.
Perry en Noah

Afbeelding
Frouke
Zeer actief

Abbey heeft het super gedaan vandaag, ben hartstikke tevreden. Ze is een paar keer langs de baan teruggegaan als ze niet ving, dan zie je toch wel dat als het niet gaat zoals het moet ze in de war raakt, daar mist ze gewoon nog de ervaring, maar het ging eigenlijk steeds beter. We hadden ook niet onze eigen bak bij ons, dus ze moest ook nog op een vreemde bak lopen, is toch ook weer anders.
*Charlotte schreef:Succes Frouke! Ben benieuwd hoe Abbey het vandaag doet :D Snel is ze wel in ieder geval, James kan haar nooit bijhouden :engel: Doet Rox ook mee eigenlijk?
Roxy is definitief met flyballpensioen, ze was alleen nog vaste reserve maar ze heeft er echt geen zin meer in. Ze was vandaag zelfs niet eens mee, er was slecht weer opgegeven en ik moest ook nog balladen bij het andere team, dus ik dacht dan zit ze ook alleen maar in de bench. Maar uiteindelijk was het supermooi weer, zelfs verbrande wangen, maar ik had mijn regenpak ingepakt ipv zonnebrand....
duitse herder schreef:Het was voor ons een hele leuke wedstrijd, 3e plek :cheer: Hadden we niet verwacht aangezien we normaal altijd kleine hond mee hebben en vandaag niet een hele kleine.
Gefeliciteerd! Jullie gaan echt steeds beter, leuk dat er weer wat beweging in de competitie zit, die stond redelijk vast. Maar onze race tegen elkaar was toch wel echt hilarisch, plaste bijna in mijn broek van het lachen. Komen jullie ook naar Dordrecht op 2 september?
Thea49
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Friese stabij en Wetterhoun kruising

Ongelezen bericht door Thea49 »

duitse herder schreef:Het was voor ons een hele leuke wedstrijd, 3e plek :cheer: Hadden we niet verwacht aangezien we normaal altijd kleine hond mee hebben en vandaag niet een hele kleine.
Gefeliciteerd! Jullie gaan echt steeds beter, leuk dat er weer wat beweging in de competitie zit, die stond redelijk vast. Maar onze race tegen elkaar was toch wel echt hilarisch, plaste bijna in mijn broek van het lachen. Komen jullie ook naar Dordrecht op 2 september?[/quote]

Was een geweldige dag. Idd erg hilarisch en voor sommige slecht voor het hart hihihi.

Natuurlijk komen we ook naar Dordrecht en als het mee zit met 2 teams :D
Afbeelding
duitse herder
Zeer actief

Frouke schreef:Gefeliciteerd! Jullie gaan echt steeds beter, leuk dat er weer wat beweging in de competitie zit, die stond redelijk vast. Maar onze race tegen elkaar was toch wel echt hilarisch, plaste bijna in mijn broek van het lachen. Komen jullie ook naar Dordrecht op 2 september?
Dat was toch echt wel de allerslechtste allertijden :LOL: Arme honden, en maar steeds weer opnieuw lopen! Als het goed is komen wij, wat Thea al zegt, met 2 teams :cheer: Het is inderdaad leuk dat er wat beweging zit in de top 3, wie weet winnen we ooit van Nijmegen! :engel: Wie weet.... ooit! :Q:
Perry en Noah

Afbeelding
duitse herder
Zeer actief

Abbey is toch jouw bruine border? Zo ja dan heb ik Abbey op filmpjes:

Perry en Noah

Afbeelding
Thea49
Vaste gebruiker

duitse herder schreef:Abbey is toch jouw bruine border? Zo ja dan heb ik Abbey op filmpjes:

Bekende filmpjes :thumright:

teken dat je ze gezien heb :wink:
Afbeelding
duitse herder
Zeer actief

Thea49 schreef:
duitse herder schreef:Abbey is toch jouw bruine border? Zo ja dan heb ik Abbey op filmpjes:

Bekende filmpjes :thumright:

teken dat je ze gezien heb :wink:
Ja ik zal Daisy nog even mailen, was eindelijk op kraamvisite namelijk
Perry en Noah

Afbeelding
Frouke
Zeer actief

Thea49 schreef:
Frouke schreef:Gefeliciteerd! Jullie gaan echt steeds beter, leuk dat er weer wat beweging in de competitie zit, die stond redelijk vast. Maar onze race tegen elkaar was toch wel echt hilarisch, plaste bijna in mijn broek van het lachen. Komen jullie ook naar Dordrecht op 2 september?
Was een geweldige dag. Idd erg hilarisch en voor sommige slecht voor het hart hihihi.

Natuurlijk komen we ook naar Dordrecht en als het mee zit met 2 teams :D
Leuk dat jullie met twee teams komen! Wij proberen met drie teams te lopen. Er zijn mensen bij de gevorderden die het leuk vinden om een keer een wedstrijd te lopen, we zijn al een heel eind met de honden, maar helaas weer een hondje met een blessure. We proberen wel in ieder team vier stabiele honden te doen, is ook wel zo leuk voor de niet-wedstrijdlopers. We zijn al volop bezig met de voorbereidingen, maar ik kan vast verklappen dat niemand met lege handen naar huis gaat.... Maar natuurlijk hebben we ook voor de eerste drie teams mooie prijzen, de welbekende Notenboom plankjes, dus goed jullie best doen!

Wat leuk, dat is inderdaad Abbey! De eerste keer gaat ze langs de baan zie ik, het boefje :mrgreen:, maar daar vangt ze ook niet. Maar de tweede keer ziet het er goed uit (al zeg ik het zelf), zeker voor maar twee maandjes serieus trainen.

En nog even een diepe zucht, hier stonden in onze t-shirtjes en dit was gisteren....
Thea49
Vaste gebruiker

Leuk dat jullie met twee teams komen! Wij proberen met drie teams te lopen. Er zijn mensen bij de gevorderden die het leuk vinden om een keer een wedstrijd te lopen, we zijn al een heel eind met de honden, maar helaas weer een hondje met een blessure. We proberen wel in ieder team vier stabiele honden te doen, is ook wel zo leuk voor de niet-wedstrijdlopers. We zijn al volop bezig met de voorbereidingen, maar ik kan vast verklappen dat niemand met lege handen naar huis gaat.... Maar natuurlijk hebben we ook voor de eerste drie teams mooie prijzen, de welbekende Notenboom plankjes, dus goed jullie best doen!

Wat leuk, dat is inderdaad Abbey! De eerste keer gaat ze langs de baan zie ik, het boefje :mrgreen:, maar daar vangt ze ook niet. Maar de tweede keer ziet het er goed uit (al zeg ik het zelf), zeker voor maar twee maandjes serieus trainen.

En nog even een diepe zucht, hier stonden in onze t-shirtjes en dit was gisteren....[/quote]
Ja we moeten blij zijn dat het gisteren t-shirt weer was en vandaag weet pet.
natuurlijk ben ik vandaag ook niet blij met het weer. Maar gisteren heb het gewoon zo moeten zijn :goeie:
Afbeelding
Elsbeth
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elsbeth »

leuk filmpje!! Zie daar opeens Juul voorbij rennen, als 3e hond, na de gilmiep Sofie :F:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”