Gijs vond het wel leuk

... ure=relmfu
Moderator: moderatorteam
Dank je wel !*Esther schreef:Kleine knappe vent heb je toch! Overal enthousiast voor te krijgen!
MJ schreef:Dank je wel !*Esther schreef:Kleine knappe vent heb je toch! Overal enthousiast voor te krijgen!![]()
Ben ook beretrots op het manneke !
Dat staartje maakt idd overuren. Sowieso al...maar als ie aan het zoeken is dan zwiept die staart heen en weer. Mooi gezicht vind ik dat.ranetje schreef:Dat is leuk werken voor hem![]()
Als ik het vergelijk met hoe ik spaniels bezig hen gezien zoekt Gijsje op dezelfde manier.
Heel bedrijvig en met dat staartje maar heen en weer
Jee nou ! Dit was weer het eerste wat we deden (afgezien van de hersenwerk-workshop eind maart) en ik heb toch echt wel even een paar keer goed gegrijnsd in mezelf ( en mezelf geknepen*Esther schreef:
Nou, zekerEn dat hij dit allemaal weer kan nu he...heerlijk!
euh nee....voor geen meter !ranetje schreef:Jij bent ook helemaal niet verliefd op Gijsje hé?![]()
![]()
We deden het ook goed met de riem enzo. Vasthouden aan het tuig wordt 't niet en zo met de riem er door ging het goed. Meer afstand. Willen mensen niets van Gijs gaat het okay na even gewenning.Ik vond het vasthouden door vreemden zo op film gezien niet alarmerend.
Alleen even schrik bij een plotselinge beweging, maar dat was snel over toen hij kon gaan.
Oh, jij maakt de foto's ? Gezellig !janinca2002 schreef:verslag en foto's van dinsdag
Leuk !!!janinca2002 schreef:Als het goed is komt Jolanda kijken, Ik zelf vergadering van het bestuur van het dierenasiel Enschede