Volgens mij wordt het best een grote groep, toch?
Suzanne
Moderator: moderatorteam
Valt wel mee, een stuk of 15 man en een stuk of twintig honden want het is vaderdag dus veel mensen kunnen niet.Suzanne123 schreef:Op hoeveel mensen en honden zit je nu?
Volgens mij wordt het best een grote groep, toch?
Suzanne
Suzanne123 schreef:Oh, dat valt idd dan "mee" of "tegen" net hoe je het bekijkt; ik had op een of andere manier een veelvoud van dit aantal in mijn hoofd!
Nu maar hopen dat het niet daadwerkelijk boven de 30 graden wordt, zoals sommige voorspellingen! ;-(
Daar zit ik nl niet op te wachten; dan gaat 't 'm niet worden ;-(
Suzanne
Hè jammer, ik houd wel van ijsjes!Nanna schreef:Dat is in de Oekraïne, schat, bij het foeballe.Suzanne123 schreef: Nu maar hopen dat het niet daadwerkelijk boven de 30 graden wordt, zoals sommige voorspellingen! ;-(
Hier wordt het 20 graden, en onweersbuien. Mert dat laatste ben ik dan weer niet zo blij.....
Lisette1985 schreef:Ik heb er in ieder geval al zin in![]()
Als er nog plek bij Lieke in de auto is neem ik Dicha misschien ook wel mee maar daar moet ik nog even over nadenken.
Want dan zit ik in het pannekoekenhuis ook met 3 honden waar ik op moet letten.
Veel sterkte en beterschap Suzanne! En hopelijk tot zondagSuzanne123 schreef:(Ik heb een wortelkanaalbehandeling achter de rug met nogal wat gedoe; hangt van de pijn / ongemak af of ik kan komen; ga niet komen als ik veel pijn heb, dat loopt niet zo lekker)
DeDiana schreef:Veel sterkte en beterschap Suzanne! En hopelijk tot zondagSuzanne123 schreef:(Ik heb een wortelkanaalbehandeling achter de rug met nogal wat gedoe; hangt van de pijn / ongemak af of ik kan komen; ga niet komen als ik veel pijn heb, dat loopt niet zo lekker)
Suzanne123 schreef:Bestaan er ook korthaarcollies dan?![]()
(Sorry, just kidding)
Ik kom overigens naar het zich laat aanzien idd, met de te heet gewassen collie Tristan.
Suzanne
* Proest * Dan heb ik jou vandaag gezien. Wij zaten bij de ijskraam een ijsje te eten en ik zei nog tegen Isabel " Kijk dat is een Puli " . Toen zei jij " En dat zijn Boston Terriers "Nanna schreef:Ik ga mee. Neem, herdergewijs, Bakkie èn Glenn mee. Opdat ze kunnen zien hoe een fatsoenlijke Collie eruit behoort te zien
Is het parkeren en verzamelen bij pannenkoekenhuis de Clown?
MonaToetje schreef:* Proest * Dan heb ik jou vandaag gezien. Wij zaten bij de ijskraam een ijsje te eten en ik zei nog tegen Isabel " Kijk dat is een Puli " . Toen zei jij " En dat zijn Boston Terriers "Nanna schreef:Ik ga mee. Neem, herdergewijs, Bakkie èn Glenn mee. Opdat ze kunnen zien hoe een fatsoenlijke Collie eruit behoort te zien
ik zei naderhand nog tegen Walter " Verrekt volgens mij was dat Nanna met Bakkie , van het Hondenforum "
MonaToetje schreef:* Proest * Dan heb ik jou vandaag gezien. Wij zaten bij de ijskraam een ijsje te eten en ik zei nog tegen Isabel " Kijk dat is een Puli " . Toen zei jij " En dat zijn Boston Terriers "Nanna schreef:Ik ga mee. Neem, herdergewijs, Bakkie èn Glenn mee. Opdat ze kunnen zien hoe een fatsoenlijke Collie eruit behoort te zien
ik zei naderhand nog tegen Walter " Verrekt volgens mij was dat Nanna met Bakkie , van het Hondenforum "
Hahaha , dat monstertje was Faithlieke schreef:MonaToetje schreef:* Proest * Dan heb ik jou vandaag gezien. Wij zaten bij de ijskraam een ijsje te eten en ik zei nog tegen Isabel " Kijk dat is een Puli " . Toen zei jij " En dat zijn Boston Terriers "Nanna schreef:Ik ga mee. Neem, herdergewijs, Bakkie èn Glenn mee. Opdat ze kunnen zien hoe een fatsoenlijke Collie eruit behoort te zien
Krijg nou wat, was jij dat? Ik zat nog heel geamuseerd naar die ene protesterende hond onder de bank te kijken. Die wilde maar al te graag al die collies opvreten.![]()
Ik dacht alleen dat het franse bulletjes waren.
Hihi , Ik heb maar 1 dochterDeDiana schreef:Haha, ja, ik kan het me ook herinneren dat jullie daar op dat bankje zatenIk liep achteraan, vlak bij Lisette met de kleine chihuahua Balou - en volgens mij zei één van jouw dochters nog zoiets als: 'O, kijk, die is klein!'.
Het was een leuke wandeling en gezellige dag! Kan ik ook weer wat meer gezichten bij de forumnamen plaatsen, leuk!