Voor mijn opleiding dierverzorging niveau 4 moet ik een stageplek van 10 dagen hebben die te maken heeft met het fokken van dieren, wegens mijn interesse in honden zou ik deze stage graag doen bij een hondenkennel/fokker.
In de stage is het de bedoeling dat ik meer inzicht krijg in waar op gelet word bij het fokken en hoe alles in zn werk gaat. Ik moet deze stage doen om mijn proeve van bekwaamheid te doen, hier ben ik bij mijn vorige stage voor gezakt buiten mijn schuld om.
Ik heb niet veel eisen aan een stageplek, liefst bij een fokker die een wat groter aantal dieren heeft, ras maakt me niet zo heel veel uit, al heb ik totaal niks met Molossers en pitbull achtige honden.
Graag zou ik een plek hebben die redelijk bij mij in de buurt is of bij mijn vriend in de buurd (omgeving heemskerk, alkmaar, haarlem, purmerend, landsmeer, amsterdam)
hopelijk is er iemand die mij zou kunnen helpen of die iemand kent die mij zou kunnen helpen!
Groetjes Laura
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
stageplek gezocht
Moderator: moderatorteam
-
laura93
- Actief
- Mijn ras(sen): kruising
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Re: stageplek gezocht
helaas, zit uit de richting & we hebben het er hier ooit over gehad qua stagiares, maar zeker mbt het fokken omdat we hier de eerste weken & rondom de bevalling alles aan de teef zelf overlaten denk ik/denken wij dat we aan stagaires weinig te bieden hebben....
-
ellyenrob
- Zeer actief
- Contacteer:
-
_Jules_
- Zeer actief
- Aantal honden: 4