Ja, wist je dat niet? Linke boel joh, zo'n kruising! Ik zal Luna een kuisheidsgordel om doenAsta schreef:Want een kruising sext meer dan een stamboom hond![]()
![]()
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vraagje
Moderator: moderatorteam
- luna2906
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie
- Aantal honden: 1
Re: Vraagje
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
ow gunst dan wordt het nog erger hier:Asta schreef:Want een kruising sext meer dan een stamboom hond![]()
![]()
Oma = stamboom
zoon = stamboom
kleinzoon = geen stamboom'
en incest zonder rampetampen en een meer sexende kruising
wel lullig voor de heren, hebben ze nog het plezier niet van het maken van puppies....

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
o jee
- Actief
malinois schreef:Nou wel weero jee schreef:A was algemeen bedoeldmalinois schreef:A. heb jij geen raso jee schreef: Iedere gek weet toch als je een teefje en een rue uit het zelfde nest in bij elkaar zet en de reu is niet gecastreerd wat er dan gaat gebeuren en wat voor gevolg het dan voor de ras of niet ras kan zijn?
B. als het goed is heb je zelf nog enige inbreng in wat mag en wat niet mag
B juist met een niet ras moet je uit kijken
c herhaling; er komt hier een reu en teef in huisWEet je zelf wel wat je wil?
o jee schreef:
Ik heb ook nooit gezegt dat ik reu en teef neem maar goed
Ik bedoelde geen !!Mijn fout
-
Asta
Oh jeetje
dat wist ik niet massam, wel handige deze zeer educatieve voorlichting over seksverslaafde kruisingen en bekakte stamboomhondjes 
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- M@scha
- Zeer actief
Asta schreef:Oh jeetjedat wist ik niet massam, wel handige deze zeer educatieve voorlichting over seksverslaafde kruisingen en bekakte stamboomhondjes
daarom heb ik hier ook geen pups van sam en lot. die hebben allebei een boomstam

-
Asta
En geen kruising beschikbaar om mee te kunnen rampetampenmassam schreef:Asta schreef:Oh jeetjedat wist ik niet massam, wel handige deze zeer educatieve voorlichting over seksverslaafde kruisingen en bekakte stamboomhondjes
daarom heb ik hier ook geen pups van sam en lot. die hebben allebei een boomstam
-
o jee
- Actief
Je weet donders goed wat ik bedoel,met een reu en een teef 1 nest!!dogo4ever schreef:Ik heb het heel goed gelezen. Een reu en een teef uit 1 nest in huis is inteelt zeg je. En daar komt weer reactie op. En zo verder en verder en verder. Maar de uitsprak van een reu en teef in huis is inteelt is niet onderbouwt. Zonder sex is er geen inteelt. En al heb ik 10 broers in huis rondlopen en 1 zus en allemaal intact. Dan nog is er geen sprake van inteelt. Dat wordt het pas als JIJ als eigenaar dit laat gebeuren. En dat voor komen kan ook zonder castratie of chemische troep.o jee schreef:Als je goed had gelezen dan had je ook geweten dat ik geen rue en teef samen wil hebbendogo4ever schreef:En als je dan een beetje verstand in je donder hebt dan weet je ook hoe je dit voor kan zijn. En dat zelfs zonder castratie of andere chemische middelen.o jee schreef: Iedere gek weet toch als je een teefje en een rue uit het zelfde nest in bij elkaar zet en de reu is niet gecastreerd wat er dan gaat gebeuren en wat voor gevolg het dan voor de ras of niet ras kan zijn?
-
Muk
Maar dat kan nu juist weer wel. Het is pas inteelt als je met niet boomstamhonden broer en zus fokt.massam schreef:Asta schreef:Oh jeetjedat wist ik niet massam, wel handige deze zeer educatieve voorlichting over seksverslaafde kruisingen en bekakte stamboomhondjes
- M@scha
- Zeer actief
Asta schreef:En geen kruising beschikbaar om mee te kunnen rampetampenmassam schreef:Asta schreef:Oh jeetjedat wist ik niet massam, wel handige deze zeer educatieve voorlichting over seksverslaafde kruisingen en bekakte stamboomhondjes
daarom heb ik hier ook geen pups van sam en lot. die hebben allebei een boomstamagossie dat vind ik wel erg sneu hoor
hier zijn ze ondertussen na jaren gedoe allebei gecastreerd dus dat heeft nu geen zin meer helaas..

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
er is er maar 1 verantwoordelijk dat is iemand die een pup haalt bij een broodfokker en helemaal niemand anders. Die houdt broodfok in stand.Jion schreef:Ik zei mede-verantwoordelijk.malinois schreef:ow nu zijn mensen die wel nadenken en geen pups bij broodfokkers halen en de broodfok in stand houden terwijl ze dondersgoed weten wat broodfok is, ineens de schuldigenJion schreef:Jammer dat iemand die naief en onwetend is, en die zich hier kwetsbaar opstelt door een vraag te stellen, zo de grond in geboord wordt met gegein en verwijten (ze is geen trol, ze heeft alleen iets gedaan wat niet slim was). Door op deze manier te reageren drijven jullie naieve mensen juist in de armen van broodfokkers, en zijn jullie daar mede-verantwoordelijk voor. Je kunt toch ook normaal antwoord geven, of het topic anders negeren?![]()
ja dat kan natuurlijk ook, mensen schoonpraten voor hun oerdomme akties en oerdomme reacties. Zet een reu en teef bij elkaar en zonder dat ze rampetampen zijn er zomaar ineens inteeltpuppies
Ik vrees dat de topicstarter de adviezen in dit topic echt niet meer ter harte gaat nemen door alle beledigingen en gegein die er inmiddels in staan (al 7 pagina's lang). Misschien had ze dat anders wel gedaan (en misschien ook niet maar je weet het nooit).

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
Asta
Maar is dat dan 1 nest per hond, dus eentje voor de reu, eentje voor de teef, en dan nog eentje saampies?o jee schreef:Je weet donders goed wat ik bedoel,met een reu en een teef 1 nest!!dogo4ever schreef:Ik heb het heel goed gelezen. Een reu en een teef uit 1 nest in huis is inteelt zeg je. En daar komt weer reactie op. En zo verder en verder en verder. Maar de uitsprak van een reu en teef in huis is inteelt is niet onderbouwt. Zonder sex is er geen inteelt. En al heb ik 10 broers in huis rondlopen en 1 zus en allemaal intact. Dan nog is er geen sprake van inteelt. Dat wordt het pas als JIJ als eigenaar dit laat gebeuren. En dat voor komen kan ook zonder castratie of chemische troep.o jee schreef:Als je goed had gelezen dan had je ook geweten dat ik geen rue en teef samen wil hebbendogo4ever schreef: En als je dan een beetje verstand in je donder hebt dan weet je ook hoe je dit voor kan zijn. En dat zelfs zonder castratie of andere chemische middelen.
- Fizgig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
- Aantal honden: 2
O jee.
We zijn allemaal slechts dwalende zielen, op zoek naar een invulling van de leegte en eenzaamheid. We kunnen niet alles weten. Daarvoor is een leven te kort. Dus moeten we het hebben van andere dwalende zielen, die misschien iets minder dwalen op gebieden waar je je zelf suf dwaalt. Leren gaat niet altijd prettig zijn. Kan ook pijn doen. Confronterend en lelijk. Maar toch moeten we soms door de zure appel heen bijten. En uit onze naiëviteit stappen richting de lelijke waarheid. Het kan snel. Het kan ook langzaam. Aan jou de keuze, dat is de vrijheid die we allemaal hebben tijdens het dwalen. Ik heb het zelf ook meegemaakt, wel vaker trouwens en je wordt er alleen maar sterker van.
Zo, dat gaat tenminste ergens over, haha.
We zijn allemaal slechts dwalende zielen, op zoek naar een invulling van de leegte en eenzaamheid. We kunnen niet alles weten. Daarvoor is een leven te kort. Dus moeten we het hebben van andere dwalende zielen, die misschien iets minder dwalen op gebieden waar je je zelf suf dwaalt. Leren gaat niet altijd prettig zijn. Kan ook pijn doen. Confronterend en lelijk. Maar toch moeten we soms door de zure appel heen bijten. En uit onze naiëviteit stappen richting de lelijke waarheid. Het kan snel. Het kan ook langzaam. Aan jou de keuze, dat is de vrijheid die we allemaal hebben tijdens het dwalen. Ik heb het zelf ook meegemaakt, wel vaker trouwens en je wordt er alleen maar sterker van.
Zo, dat gaat tenminste ergens over, haha.
-
Muk
Lieve Jion,Jion schreef: Ik zei mede-verantwoordelijk.
Ik vrees dat de topicstarter de adviezen in dit topic echt niet meer ter harte gaat nemen door alle beledigingen en gegein die er inmiddels in staan (al 7 pagina's lang). Misschien had ze dat anders wel gedaan (en misschien ook niet maar je weet het nooit).
TS was al vanaf pagina 1 zeker dat ze weer een pup bij die broodfokker ging halen. Nog voor het topic ontspoorde.
Ik voel mij zeker niet verantwoordelijk voor de foute beslissingen van een andere en wildvreemde volwassene. Dat jij daar anders over denkt, zegt meer over jou dan over mij.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Muk schreef:Lieve Jion,Jion schreef: Ik zei mede-verantwoordelijk.
TS was al vanaf pagina 1 zeker dat ze weer een pup bij die broodfokker ging halen. Nog voor het topic ontspoorde.
Ik voel mij zeker niet verantwoordelijk voor de foute beslissingen van een andere en wildvreemde volwassene. Dat jij daar anders over denkt, zegt meer over jou dan over mij.

-
Asta
Zo figzig smaakte de spacecake lekker 
-
o jee
- Actief
malinois schreef:er is er maar 1 verantwoordelijk dat is iemand die een pup haalt bij een broodfokker en helemaal niemand anders. Die houdt broodfok in stand.Jion schreef:Ik zei mede-verantwoordelijk.malinois schreef:ow nu zijn mensen die wel nadenken en geen pups bij broodfokkers halen en de broodfok in stand houden terwijl ze dondersgoed weten wat broodfok is, ineens de schuldigenJion schreef:Jammer dat iemand die naief en onwetend is, en die zich hier kwetsbaar opstelt door een vraag te stellen, zo de grond in geboord wordt met gegein en verwijten (ze is geen trol, ze heeft alleen iets gedaan wat niet slim was). Door op deze manier te reageren drijven jullie naieve mensen juist in de armen van broodfokkers, en zijn jullie daar mede-verantwoordelijk voor. Je kunt toch ook normaal antwoord geven, of het topic anders negeren?![]()
ja dat kan natuurlijk ook, mensen schoonpraten voor hun oerdomme akties en oerdomme reacties. Zet een reu en teef bij elkaar en zonder dat ze rampetampen zijn er zomaar ineens inteeltpuppies
Ook dit is weer een conclusie die getrokken wordt na herhaaldelijk zeggen dat die vent geen broodfokker is!!
- Magic
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 2
Mijn hond kan ook niet spelleno jee schreef: Weet ik niet onze oude hond was een golden retriever was niet gecastreerd,nadeel van niet castreren is goed in de gaten houden buiten onze oude hond rook zag alles dus spellen was er niet echt bij!!

Iedere dag feest!
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Er is _ook_ normaal en serieus antwoord gegeven. En had dat veel zin ?Jion schreef:
Ik zei mede-verantwoordelijk.
Hoe had er dan geantwoord moeten worden ?
Wat goed dat je die pup hebt gehaald bij iemand die je niet vertrouwt! En wat een geweldige dierenarts heb je, dat ie je zomaar info geeft over zijn klanten! En wat ontzettend slim van je dat je de herkomst van pup en paspoort laat checken, dat weet je natuurlijk nooit hè, als je een pup bij een fokker haalt.
Als ik jou was, zou ik gewoon lekker twee reuen of twee teven uit dat nest nemen. Dan heb je geen kans op inteelt en dat gaat bijna altijd goed. En ach, als ze elkaar de tent uit vechten heb je ze in ieder geval gered van die rare meneer.
Zoiets ?
-
Muk
Ja, kruisingen hebben dat nodig, die zijn niet tevreden met één nest samen.Asta schreef:Maar is dat dan 1 nest per hond, dus eentje voor de reu, eentje voor de teef, en dan nog eentje saampies?o jee schreef: Je weet donders goed wat ik bedoel,met een reu en een teef 1 nest!!
- luna2906
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie
Misschien is het een idee om wat meer te gaan lezen over broodfok...o jee schreef:Ook dit is weer een conclusie die getrokken wordt na herhaaldelijk zeggen dat die vent geen broodfokker is!!
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Niet gecastreerd zeker ? Mijn teefje moest gecastreerd worden vanwege baarmoederontsteking begin dit jaar, en haar spelling is er enorm op vooruit gegaan moet ik zeggen!Magic schreef:Mijn hond kan ook niet spelleno jee schreef: Weet ik niet onze oude hond was een golden retriever was niet gecastreerd,nadeel van niet castreren is goed in de gaten houden buiten onze oude hond rook zag alles dus spellen was er niet echt bij!!
-
o jee
- Actief
Als je goed gelezen had dan had je ook kunnen lezen dat ik helemaal niet gezegt heb dat ik er nog een pup bij wilde ik vroeg om advies en niet om rare conclusies die er getrokken wordt verhalen die uit zijn verband worden getrokken of om dingen die ik niet heb gezegt!!malinois schreef:Muk schreef:Lieve Jion,Jion schreef: Ik zei mede-verantwoordelijk.
-
Asta
Oh het zijn dus helemaal niet de mensen die het doen, die honden zijn gewoon zelf broodfukkersMuk schreef:Ja, kruisingen hebben dat nodig, die zijn niet tevreden met één nest samen.Asta schreef:Maar is dat dan 1 nest per hond, dus eentje voor de reu, eentje voor de teef, en dan nog eentje saampies?o jee schreef: Je weet donders goed wat ik bedoel,met een reu en een teef 1 nest!!
-
Muk
Asta schreef:Zo figzig smaakte de spacecake lekker
Misschien wordt ze wel high van de konijnenkeutels in huis.
-
o jee
- Actief
Ik ben dyslecties maar dank je wel!!sirene schreef:Niet gecastreerd zeker ? Mijn teefje moest gecastreerd worden vanwege baarmoederontsteking begin dit jaar, en haar spelling is er enorm op vooruit gegaan moet ik zeggen!Magic schreef:Mijn hond kan ook niet spelleno jee schreef: Weet ik niet onze oude hond was een golden retriever was niet gecastreerd,nadeel van niet castreren is goed in de gaten houden buiten onze oude hond rook zag alles dus spellen was er niet echt bij!!
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
waar baseer je dat op:o jee schreef:malinois schreef:er is er maar 1 verantwoordelijk dat is iemand die een pup haalt bij een broodfokker en helemaal niemand anders. Die houdt broodfok in stand.Jion schreef:Ik zei mede-verantwoordelijk.malinois schreef: ow nu zijn mensen die wel nadenken en geen pups bij broodfokkers halen en de broodfok in stand houden terwijl ze dondersgoed weten wat broodfok is, ineens de schuldigen![]()
Ook dit is weer een conclusie die getrokken wordt na herhaaldelijk zeggen dat die vent geen broodfokker is!!
1. op de enorm nette en schone omgeving waar je pup vandaan komt
2. op de lekkere mollige pup die je hebt gekregen
3. op het feit dat er een teefje aanwezig is....
is dat het enige?
Ik lees nl. alleen maar dingen waar bij mij alle alarmbellen al afgegaan zouden zijn...
En boekjes en dierenartsen, leuk dat je er zo in geloofd, ik niet... daarvoor zit ik al te lang in de hondjes.

-
Muk
Wie weet helpt castratie daartegen.o jee schreef:Ik ben dyslecties maar dank je wel!!sirene schreef:Niet gecastreerd zeker ? Mijn teefje moest gecastreerd worden vanwege baarmoederontsteking begin dit jaar, en haar spelling is er enorm op vooruit gegaan moet ik zeggen!Magic schreef:Mijn hond kan ook niet spelleno jee schreef: Weet ik niet onze oude hond was een golden retriever was niet gecastreerd,nadeel van niet castreren is goed in de gaten houden buiten onze oude hond rook zag alles dus spellen was er niet echt bij!!
- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
-
Asta
high van de konijnenkeutels... weet je... weet je... heb een rijke fantasie maar ik hou het toch bij de spacecake. Maar misschien heeft ze lekkere krentjes in de spacecake?Muk schreef:Asta schreef:Zo figzig smaakte de spacecake lekker![]()
Misschien wordt ze wel high van de konijnenkeutels in huis.