Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Niet gecastreerd zeker ? Mijn teefje moest gecastreerd worden vanwege baarmoederontsteking begin dit jaar, en haar spelling is er enorm op vooruit gegaan moet ik zeggen!
Ik ben dyslecties maar dank je wel!!
Wie weet helpt castratie daartegen.
Ja wie maakt de afspraak voor o jee na de castratie gaat spellen helemaal goed komen
o jee schreef:
Weet ik niet onze oude hond was een golden retriever was niet gecastreerd,nadeel van niet castreren is goed in de gaten houden buiten onze oude hond rook zag alles dus spellen was er niet echt bij!!
Mijn hond kan ook niet spellen
Niet gecastreerd zeker ? Mijn teefje moest gecastreerd worden vanwege baarmoederontsteking begin dit jaar, en haar spelling is er enorm op vooruit gegaan moet ik zeggen!
Sorry hoor, maar deze was zo hilarisch. Dat zie je nu toch zelf ook wel ?
Ik lach je niet uit ofzo, het is gewoon een geweldige misser. En die maken we allemaal wel eens, dyslectisch of niet.
Asta schreef:Zo figzig smaakte de spacecake lekker
Misschien wordt ze wel high van de konijnenkeutels in huis.
high van de konijnenkeutels... weet je... weet je... heb een rijke fantasie maar ik hou het toch bij de spacecake. Maar misschien heeft ze lekkere krentjes in de spacecake?
Ik gok gewoon dat de huisdierdampen in haar appartement Fizgig naar haar hoofd geschoten zijn.
Ik lach je niet uit ofzo, het is gewoon een geweldige misser. En die maken we allemaal wel eens, dyslectisch of niet.
Nee niet bepaald had je dit in het begin gedaan dan had ik er nog om kunnen lachen maar na deze idoterie van sommige mensen hier kan ik niet bepaald lachen!!
baldur schreef:
even een vraagje aan allemaal.
wolf is dus een ventje.
ben dus geen open reu gewend, mijn vorige hondje was bij aankoop al gecastreerd.
wat zijn de voor en nadelen met castratie?
dit topic is ten dode opgeschreven. als je daar antwoord op wil zou ik dat even in een nieuw topic doen in het onderdeel "medisch"
ook kun je bovenin zoeken op castratie. er is heel veel over geschreven.
schrik niet. de meningen zijn heftig en zéér verdeeld over dit onderwerp
o jee schreef:Ook dit is weer een conclusie die getrokken wordt na herhaaldelijk zeggen dat die vent geen broodfokker is!!
Misschien is het een idee om wat meer te gaan lezen over broodfok...
Ik hoef niets te lezen over broodfokkers ik weet wat zijn ik weet wat ze doen
Maar duidelijk niet hoe je ze moet herkennen... Echt, alleen de informatie van een dierenarts (die hij overigens niet eens mag geven, iets met privacy enzo) is, ongeacht of die informatie nou ter goeder trouw is, en het feit dat de pup geënt is, is niet voldoende.
o jee schreef:Ook dit is weer een conclusie die getrokken wordt na herhaaldelijk zeggen dat die vent geen broodfokker is!!
Heb je vandaag toch iets geleerd hier op het forum.
Denk je dat?Met die idioterie hier?
Ik pik de dingen er uit die ik denk dat goed zijn,maar dat is bar weinig jammer hoor!!
Maar 1 ding heb ik wel geleerd hier dat hier nogal grappig over incest wordt gedaan (En nee ik heb het zelf niet meegemaakt voordat daar weer conclusies over getrokken wordt)Dat schokt mij nog het meest!!
Asta schreef:Zo figzig smaakte de spacecake lekker
Misschien wordt ze wel high van de konijnenkeutels in huis.
high van de konijnenkeutels... weet je... weet je... heb een rijke fantasie maar ik hou het toch bij de spacecake. Maar misschien heeft ze lekkere krentjes in de spacecake?
Ik gok gewoon dat de huisdierdampen in haar appartement Fizgig naar haar hoofd geschoten zijn.
Nou ik zie het nog wel zo, eerlijk zullen we samen alles delen, dus ook het spul voor het deeg en ja dan kan ik me die krenten erin goed voorstellen
De fokker waar je je hondje hebt, heeft in eerste instantie alleen belangstelling voor geld, niet voor dierenwelzijn.
Dat noemen we dus een broodfokker.
Broodfokkers heb je in soorten en maten. Dit is er echt 1 van.
Het spijt me, je hebt je laten "bedonderen". Dat kan gebeuren. Je bent de eerste niet en zult de laatste niet zijn.
Maar, neem goede raad van hier ter harte en koop er niet NOG een pup. Je redt die pup niet... je houdt de manier waarop deze fokker de zaken regelt in stand. Dat moet je niet willen al heb je nog zoveel medelijden met de pups.
sirene schreef:
Nee niet bepaald had je dit in het begin gedaan dan had ik er nog om kunnen lachen maar na deze idoterie van sommige mensen hier kan ik niet bepaald lachen!!
Misschien ook je hand eens in eigen boezem steken ?
Lees het topic eens van het begin door en doe wat met de serieuze antwoorden en vragen.
Ik vraag me bijvoorbeeld nog steeds af hoe het kan dat je de gezondheid van je pup heel belangrijk vind maar dat de fokker zelf volgens jou niet uitmaakt. Heeft dat volgens jou dan helemaal geen verband met elkaar ?
Maar duidelijk niet hoe je ze moet herkennen... Echt, alleen de informatie van een dierenarts (die hij overigens niet eens mag geven, iets met privacy enzo) is, ongeacht of die informatie nou ter goeder trouw is, en het feit dat de pup geënt is, is niet voldoende.
als mijn DA dat zou doen dan kwam ik daar nooit meer terug en ik denk dat ik nog eventjes ging kijken wat ik daarmee nog kon doen... ook een DA heeft zich aan privacyregeltjes te houden.
o jee schreef:
Ik pik de dingen er uit die ik denk dat goed zijn,maar dat is bar weinig jammer hoor!!
Maar 1 ding heb ik wel geleerd hier dat hier nogal grappig over incest wordt gedaan (En nee ik heb het zelf niet meegemaakt voordat daar weer conclusies over getrokken wordt)Dat schokt mij nog het meest!!
Je haalt weer dingen door elkaar. Geeft niets, het is ook zoveel informatie die je ineens krijgt, dan gebeurt dat weleens.
o jee schreef:
1. jij begon over incest
2. dogo4ever en ik kennen elkaar al uhm.. een jaar of 9 en kunnen onderling daar een grap over maken omdat we weten hoe het echt zit.
3. hondenwelzijn nemen wij allemaal enórm serieus. maar iemand als jij is niet voor te lichten. dan kunnen we er beter het beste van maken
luna2906 schreef:
Heb je vandaag toch iets geleerd hier op het forum.
Maar je zegt dat je weet wat broodfokker doen dan ben je er nu toch achter dat jouw hondje bij zo'n fokker vandaan komt? En dat heb je toch maar mooi geleerd hier
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
o jee schreef:
1. jij begon over incest
2. dogo4ever en ik kennen elkaar al uhm.. een jaar of 9 en kunnen onderling daar een grap over maken omdat we weten hoe het echt zit.
3. hondenwelzijn nemen wij allemaal enórm serieus. maar iemand als jij bent niet voor te lichten. dan kunnen we er beter het beste van maken
De enige die hier een probleem mee zou kunnen krijgen ben jij trouwens met je voorstellen dat broer en zus maar een potje moeten gaan sexen je ben wel slim he
Jion schreef:
Ik zei mede-verantwoordelijk.
Ik vrees dat de topicstarter de adviezen in dit topic echt niet meer ter harte gaat nemen door alle beledigingen en gegein die er inmiddels in staan (al 7 pagina's lang ). Misschien had ze dat anders wel gedaan (en misschien ook niet maar je weet het nooit).
Er is _ook_ normaal en serieus antwoord gegeven. En had dat veel zin ?
Nope. Maar waarom het dan niet gewoon daarbij laten en je tijd nuttiger gaan besteden?
Nu zijn de goede adviezen al compleet ondergesneeuwd door ongein.
Een lolletje op zijn tijd is ook best nuttig hoor. Lachen is heel gezond.
sirene schreef:
Misschien ook je hand eens in eigen boezem steken ?
Lees het topic eens van het begin door en doe wat met de serieuze antwoorden en vragen.
Ik vraag me bijvoorbeeld nog steeds af hoe het kan dat je de gezondheid van je pup heel belangrijk vind maar dat de fokker zelf volgens jou niet uitmaakt. Heeft dat volgens jou dan helemaal geen verband met elkaar ?
Een fokker en hond heeft zeker wel verband maar een fokker kan een aardige man zijn maar pups die zien er verwaardeloosd uit een fokker kan een eikel zijn maar pups zien er goed uit!!
Het kan een rotzooi zijn maar de pups zien er goed uit snap je wat ik bedoel met het niet zo belangrijk vinden van een fokker?