o jee schreef:dogo4ever schreef:massam schreef:dogo4ever schreef:
Omdat je 2 pups moet gaan opvoeden en dat is niet niks.
Maar veel plezier met je 2 puppen

en zij weet er alles van o jee!

Jazeker. Ik denk alleen dat ik een soort van schijt mazzel heb gehad met het koppeltje hier. Broer en zus, beiden een totaal ander karakter die in het nest al naar elkaar toe trokken. Die dingen samen doen waar menig stafford eigenaar de griebels van krijgt omdat dat eigenlijk altijd fout gaat bij Staffs.
Maar ik kan me ook nog heel goed herinneren dat ze bijvoorbeeld allebei een ander plas/poep ritme hadden. Ik kon beter op straat overnachten want was ik net binnen, kon ik weer omdat de ander nu moest en niet toen ik buiten liep en die ene wel wat deed.
Dank je voor het bevestigen dat het wel degelijk kan 2 pups uit 1 nest!!
Het kan ook goed gaan maar het kan ook fout gaan.
Ik heb er twee uit een nest, ze zijn nu acht jaar maar knokken wel vaak de laatste tijd.
Vooral tijdens de loopsheden, het is jaren goed gegaan, maar Nikkie heeft nogal de gewoonte om haar luimen op de jongste teef af te reageren, en sinds kort komt Tama (nestzus van Nikkie) voor Jarah de jongste teef en halfzus van Nikkie en Tama op.
Ik zou het je ten stelligste afraden. Ik heb ze nu en zing hun tijd hier wel uit, maar daarna nooit geen twee puppen meer uit een nest hier, en dit zijn dan nog teven die hier geboren zijn.
Van mijn levensdagen echt geen twee puppen meer tegelijk en ook niet kort na elkaar, laat er voortaan een paar jaar tussen zitten.

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.