Hij heeft een naam ja,Célie schreef:Maar hij heeft toch wel een naam, ook al heeft hij geen website ?o jee schreef:Nee heeft geen website het was een eenmalig nestjeMuk schreef:Wie is die fokker, die geen broodfokker is, van je o jee? Heeft hij / zij een website?
Had je ook gewoon kunnen vragen had je gewoon antwoord gekregen en had je ook geweten dat het een eenmalige nest was
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vraagje
Moderator: moderatorteam
-
- Actief
Re: Vraagje
Dat was al gevraagd, maar dat terzijde.o jee schreef:Nee heeft geen website het was een eenmalig nestjeMuk schreef:Wie is die fokker, die geen broodfokker is, van je o jee? Heeft hij / zij een website?
Had je ook gewoon kunnen vragen had je gewoon antwoord gekregen en had je ook geweten dat het een eenmalige nest was
Wist je dat broodfokkers dit ook steeds meer doen. Als je een hond bij een broodfokker koopt zie je echt geen bakken met honden rijendik staan. Nu doet men zich voor als een keurig gezin waar toevallig een nest is geboren.
Maar jij vindt de fokker goed omdat hij aardig is? En trapt daardoor overal in?
Laatst gewijzigd door Muk op 14 jun 2012 17:59, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Actief
Gaat je niets aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111Hutsje schreef:nee, ik vraag alleen waarom !!o jee schreef:Stoor je je eraan?Dan kijk je de andere kant maar op !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11Hutsje schreef:waarom, wáárom zet je steeds 2 !! uitroeptekens achter je zinnen? waarom, vraag ik je? !!
![]()
o jee schreef:
Hou es je waffel en lees voordat je begint te mekkeren!!
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
joho jee schreef:Hij heeft een naam ja,Célie schreef:Maar hij heeft toch wel een naam, ook al heeft hij geen website ?o jee schreef:Nee heeft geen website het was een eenmalig nestjeMuk schreef:Wie is die fokker, die geen broodfokker is, van je o jee? Heeft hij / zij een website?

- Magic
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Wil je mij zijn naam en nummer misschien sturen? Mag in een PB.o jee schreef:Nee staan niet te koop,ik heb gewoon gebeldsirene schreef:Staan de pups nog te koop ergens o jee ?
Ik zoek nog een leuke pup

Laatst gewijzigd door Magic op 14 jun 2012 17:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Iedere dag feest!
- Hutsje
- Zeer actief
oh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!o jee schreef:Gaat je niets aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111Hutsje schreef:nee, ik vraag alleen waarom !!o jee schreef:Stoor je je eraan?Dan kijk je de andere kant maar op !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11Hutsje schreef:waarom, wáárom zet je steeds 2 !! uitroeptekens achter je zinnen? waarom, vraag ik je? !!
![]()
o jee schreef:
Hou es je waffel en lees voordat je begint te mekkeren!!
en nog nog wat per ongeluk getikte 111111 tjes

Ja maar Tara, hij houdt zich gewoon aan de wet, dus is het goed!Tara schreef:Okee, even adem halen: de beste fokker kan dus volkomen alle schijn tegen hebben volgens jou?o jee schreef:
ik vond het dus ook vreemd dat die meer geld vroeg!!
Ik vind het vreemd dat iemand het zo ver laat komen dat zijn huis stinkt naar ¨plas en poep
Het was geen lekkere geur,pup zag er gewoon goed uit iets te mager en aan de kleine kant!!
Ook bij een goede fokker kan het stinken!!
Die pups hebben en zullen niet ingeeint worden tenzij ze inderdaad weggehaald worden daar!!
Ondanks dat werkelijk álles dat in zijn voordeel zou kúnnen spreken, in zijn nadeel spreekt?
Kan iemand mij even verschonen? Ik begrijp er nu niks meer van!![]()
-
- Actief
Muk schreef:Dat was al gevraagd, maar dat terzijde.o jee schreef:Nee heeft geen website het was een eenmalig nestjeMuk schreef:Wie is die fokker, die geen broodfokker is, van je o jee? Heeft hij / zij een website?
Wist je dat broodfokkers dit ook steeds meer doen. Als je een hond bij een broodfokker koopt zie je echt geen bakken met honden rijendik staan. Nu doet men zich voor als een keurig gezin waar toevallig een nest is geboren.
Zal me een worst wezen wat broodfokkers doen,de mijne komt namelijk niet van een broodfokker!
Vind ik een fokker goed omdat hij aardig is?Heb ik nooit gezegt laat staan beweerdt!!
- Hutsje
- Zeer actief
bijna, bijijijijijijijna!! voor de eerste keer 1 uitroepteken, je zult er even aan moeten wennen blijkt, want daarna toch weer 2. maar je doet het goed hoor!o jee schreef:Muk schreef:Dat was al gevraagd, maar dat terzijde.o jee schreef:Nee heeft geen website het was een eenmalig nestjeMuk schreef:Wie is die fokker, die geen broodfokker is, van je o jee? Heeft hij / zij een website?
Zal me een worst wezen wat broodfokkers doen,de mijne komt namelijk niet van een broodfokker!
Vind ik een fokker goed omdat hij aardig is?Heb ik nooit gezegt laat staan beweerdt!!

-
- Actief
gaat je niets aan!!Dat is niet belangrijk voor jullie gaat om de pups niet om de naam!!Célie schreef:En die naam is ?o jee schreef:Hij heeft een naam ja,Célie schreef:Maar hij heeft toch wel een naam, ook al heeft hij geen website ?o jee schreef: Nee heeft geen website het was een eenmalig nestje
- labje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): labrador retriever
- Aantal honden: 1
o jee schreef:Ja dat weet ik wel aangezien onze pup een inentingboekje heeft en wij zijn dierenarts hebben gebeld en het uit hebben gelegt heeft de dierenarts kunnen na checken of onze pup wel of niet was ingeent en ze was ingeent dus dat klopte!!Judith-Diesel schreef:Je vertrouwt het hele zooitje niet, maar omdat de pup er toch wel goed uit zag (ondanks te klein en te mager en het stonk daar). je weet niet welke entingen/kuren enz. je pup heeft gehad. Maar nu wil je er toch nog een hond kopeno jee schreef:Klinkt raar ik weet het wij zitten ook in een dillema van wel of niet doen!!Laura & Leroy schreef: TjaEn nu overweeg je er nog een pup bij te kopen?
![]()
Ik snap hem niet helemaal volgens mij.![]()
En geen broodfokker?
Hoe weet je dat dan? waar komt hij vandaan dan?
Onze pup is gezond verklaard door onze dierenarts en wij hebben dat iets te magere goed aankunnen trekken en ze zit nu op goed gewicht!!
Maar de andere pups in de nest (dus niet onze pup die wij al hebben) die hebben niet hun 2de en 3de inenting gehad en ontworming dat is gewoon bellen en vragen aan de eigenaar!!
Waar onze pup vandaan komt is niet belangrijk..
Hoe ik dat weet simpel,zijn dierenarts is ook de mijne alleen die vent waar wij de pup vandaan hebben weet dat niet!!
Dus op die manier konden wij alles tot in de puntjes na checken!!
Kijk! Hier wordt het gevraagd en ontwijk je een antwoord.
Niet zo jokken

- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
-
- Actief
Sure sure NOTMagic schreef:Wil je mij zijn naam en nummer misschien sturen? Mag in een PB.o jee schreef:Nee staan niet te koop,ik heb gewoon gebeldsirene schreef:Staan de pups nog te koop ergens o jee ?
Ik zoek nog een leuke pup.
-
- Actief
Lees nu eens even andere berichten!!labje schreef:o jee schreef:Ja dat weet ik wel aangezien onze pup een inentingboekje heeft en wij zijn dierenarts hebben gebeld en het uit hebben gelegt heeft de dierenarts kunnen na checken of onze pup wel of niet was ingeent en ze was ingeent dus dat klopte!!Judith-Diesel schreef:Je vertrouwt het hele zooitje niet, maar omdat de pup er toch wel goed uit zag (ondanks te klein en te mager en het stonk daar). je weet niet welke entingen/kuren enz. je pup heeft gehad. Maar nu wil je er toch nog een hond kopeno jee schreef: Klinkt raar ik weet het wij zitten ook in een dillema van wel of niet doen!!![]()
Ik snap hem niet helemaal volgens mij.![]()
En geen broodfokker?
Hoe weet je dat dan? waar komt hij vandaan dan?
Onze pup is gezond verklaard door onze dierenarts en wij hebben dat iets te magere goed aankunnen trekken en ze zit nu op goed gewicht!!
Maar de andere pups in de nest (dus niet onze pup die wij al hebben) die hebben niet hun 2de en 3de inenting gehad en ontworming dat is gewoon bellen en vragen aan de eigenaar!!
Waar onze pup vandaan komt is niet belangrijk..
Hoe ik dat weet simpel,zijn dierenarts is ook de mijne alleen die vent waar wij de pup vandaan hebben weet dat niet!!
Dus op die manier konden wij alles tot in de puntjes na checken!!
Kijk! Hier wordt het gevraagd en ontwijk je een antwoord.
Niet zo jokken
Jawel, even teruglezen en je ziet het vanzelf staan !!o jee schreef:Muk schreef: Maar jij vindt de fokker goed omdat hij aardig is? En trapt daardoor overal in?
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Niet zo naïef mensen, naam van de fokker zal de TS nooit geven, waarom niet. Heel simpel omdat dit een trollen topic is 

Tara schreef:Conclusie.o jee schreef: Je had ook gewoon kunnen vragen of het een broodfokker is of een eenmalige nestje ipv gelijk conclussies te trekken

Sommige mensen zijn kunnen nu eenmaal niet beter.

- luna2906
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie
Maar, zou je mij misschien iets willen uitleggen? Waarom gaat het om de pups, als er geen slechte/ broodfokker in het spel is? Dan is er toch niets aan de hand en zitten de pups prima op hun plekje?o jee schreef:gaat je niets aan!!Dat is niet belangrijk voor jullie gaat om de pups niet om de naam!!
-
- Actief
Nee,sorry!!Célie schreef:Heet die fokker geen Gijsberts ?
Ik mis alleen nog teksten als me hond en me vent tussen de uitroeptekens om het Tokplaatje compleet te maken. 

-
- Actief
Lekker naive moet het perse een broodfokker zijn dan?Particulieren kunnen niet slecht zijn voor pups?O nee het zijn geen broodfokkersluna2906 schreef:Maar, zou je mij misschien iets willen uitleggen? Waarom gaat het om de pups, als er geen slechte/ broodfokker in het spel is? Dan is er toch niets aan de hand en zitten de pups prima op hun plekje?o jee schreef:gaat je niets aan!!Dat is niet belangrijk voor jullie gaat om de pups niet om de naam!!
-
- Actief
Denk je dat ?Think againTara schreef:Dat maken WIJ wel uit.o jee schreef:gaat je niets aan!!Dat is niet belangrijk voor jullie gaat om de pups niet om de naam!!Célie schreef:En die naam is ?o jee schreef: Hij heeft een naam ja,
-
- Zeer actief
Ik herhaal mezelf evenSuzanne123 schreef:Jongens, HAP nou niet zo....
Er wordt gehengeld, gevist, gezeurd.
Straks lezen we idd weer ergens hoe makkelijk we op de kast te krijgen zijn.
En in het belang van de honden ZIJN we dat ook...
Laat dit voor wat het is. Geen sjoege meer geven; gaat het vanzelf over.
Suzanne

Suzanne
- twinkeltje
- moderator
Lieverd laat je niet uit de kast lokken hoor,ze menen het niet zo.o jee schreef:Nee,sorry!!Célie schreef:Heet die fokker geen Gijsberts ?
Ze hebben last van een antiwinvoetbaldag denk ik, de hele dag al zo opstandig als de pest die lui.
Maar een klein beetje gelijk hebben ze wel hoor ,het is meestal echt beter 1 pup te gelijk op te voeden.
De keren dat het werkelijk goed gaat op volwassen leeftijd is echt niet veel.
En dan ben je dadelijk aan je 2 gerede hondje gehecht ,dan moet je weer een keus maken uit 1 van de 2 omdat ze elkaar de tent uit vechten,dat wil je toch ook niet

- luna2906
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie
Nee, dat zeg ik niet, zie het vetgedrukte. Broodfokker of niet, ik zal nooit een pup halen bij een fokker die ik niet vertrouw, waar de omgeving niet hygiënisch is (en het verschil tussen pupplasjes en structureel niet schoonmaken zie en ruik je wel) en waar de pups ook nog eens mager zijn.o jee schreef:Lekker naive moet het perse een broodfokker zijn dan?Particulieren kunnen niet slecht zijn voor pups?O nee het zijn geen broodfokkersluna2906 schreef:Maar, zou je mij misschien iets willen uitleggen? Waarom gaat het om de pups, als er geen slechte/ broodfokker in het spel is? Dan is er toch niets aan de hand en zitten de pups prima op hun plekje?o jee schreef:gaat je niets aan!!Dat is niet belangrijk voor jullie gaat om de pups niet om de naam!!
Dus nee, ik ben zeker niet naïef zoals jij zegt. Maar: het gaat deze fokker om het geld, hij doet weinig aan de verzorging van de pups en hun omgeving en hij komt niet betrouwbaar over. Het broodfokbelletje gaat nog steeds niet rinkelen?
Twink je onderschrift die tekst
Ik gok dat een broodfukker booster x nicoborder heeft ingezet en er inteelt uit is gekomen

Ik gok dat een broodfukker booster x nicoborder heeft ingezet en er inteelt uit is gekomen

Denk je echt dat particulieren (zo doen broodfokkers zich tegenwoordig ook voor) niet slecht voor hun pups kunnen zijn?? Dén ben je pas naief!!o jee schreef: Lekker naive moet het perse een broodfokker zijn dan?Particulieren kunnen niet slecht zijn voor pups?O nee het zijn geen broodfokkers
- twinkeltje
- moderator
werkt wel denk ik ik ben half gecastreerd en enorm verbeterdMuk schreef:Wie weet helpt castratie daartegen.o jee schreef:Ik ben dyslecties maar dank je wel!!sirene schreef:Niet gecastreerd zeker ? Mijn teefje moest gecastreerd worden vanwege baarmoederontsteking begin dit jaar, en haar spelling is er enorm op vooruit gegaan moet ik zeggen!Magic schreef: Mijn hond kan ook niet spellen![]()

Castratie ging sowieso helpen toch om verdere inteelt te voorkomen 

-
- Actief
Weet ik dat die er zijn,maar deze is het niet!!Célie schreef:Maar er zijn dus ook heel veel particulieren, die als tussenpersoon werken voor een broodfokker/handelaar !!!!!!!!!!!!o jee schreef:Lekker naive moet het perse een broodfokker zijn dan?Particulieren kunnen niet slecht zijn voor pups?O nee het zijn geen broodfokkersluna2906 schreef:Maar, zou je mij misschien iets willen uitleggen? Waarom gaat het om de pups, als er geen slechte/ broodfokker in het spel is? Dan is er toch niets aan de hand en zitten de pups prima op hun plekje?o jee schreef:gaat je niets aan!!Dat is niet belangrijk voor jullie gaat om de pups niet om de naam!!
Maar waarom wil je perse die pups redden, dat vroeg ik btw al eerder, er zijn duizenden zo niet miljoenen die niet geënt worden.
Ik heb nooit gezegt dat ik ze wil redden ik heb ook nooit gezegt dat ik in de auto stap en er 1 ga halen ik,vroeg om advies wat te doen!!