Dat vraag ik me van jouw ook af!!Hilde schreef:Hahaha crisis, oh jee, doe je dom of ben je dom?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vraagje
Moderator: moderatorteam
-
- Actief
Re: Vraagje
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
- Aantal honden: 2
Néé muk het is geen broodfokkert, snap dat nou, het is gewoon een partikulier die een nestje verkoopt voor het geld dus niet te veel geld wil uitgeven voor inentingen en voor enneh tja !!

-
- Actief
Ik spreek mezelf helemaal niet tegen!!Célie schreef:Nou ik lees erg goed, je spreekt jezelf toch tegeno jee schreef:Als je nou gewoon eens goed leest!!Célie schreef:Dus eigenlijk is het een particuliere broodfokker ?o jee schreef:
Jullie denken wel erg gemakkelijk zeg over particulieren die pups verkopen!!
Nee,joh het is een particulier dus dan zit het wel goed!!
Bullshit!!
Particulier is meteen een broodfokker zoals jij beweerd ben ik het niet mee eens!!
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Ok, je bent dus een trolo jee schreef:Dat vraag ik me van jouw ook af!!

- Ptje
- Zeer actief
Ja ik snap wat je bedoelt, ik begon met typen direct onder de opmerking van muk pffff (al zegt dit meer over mijn typsnelheid hahahahalor1_1984 schreef:Joemes, wat gaan jullie snel!![]()
kan het bijna niet bijhouden met lezen.![]()

- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
Oh we hebben er weer een 

- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Wel broodfokker
geen broodfokker
Wel broodfokker
geen broodfokker
Wel broodfokker
geen broodfokker
Wel broodfokker
geen broodfokker
Wel broodfokker
geen broodfokker
Wel broodfokker
geen broodfokker
Wel broodfokker
geen broodfokker
Wel broodfokker
geen broodfokker
Wel broodfokker
geen broodfokker
Wel broodfokker
geen broodfokker
Wel broodfokker
geen broodfokker
Wel broodfokker
geen broodfokker
Wel broodfokker
geen broodfokker
Wel broodfokker
geen broodfokker
Wel broodfokker
geen broodfokker
Wel broodfokker
geen broodfokker
Wel broodfokker
geen broodfokker
Wel broodfokker
geen broodfokker
Wel broodfokker
geen broodfokker
Wel broodfokker
geen broodfokker
Wel broodfokker
geen broodfokker
Wel broodfokker
geen broodfokker
Wel broodfokker
geen broodfokker
Wel broodfokker
geen broodfokker
Wel broodfokker
geen broodfokker
Wel broodfokker
geen broodfokker
Wel broodfokker
geen broodfokker
Wel broodfokker
Wel broodfokker
Wel broodfokker
Wel broodfokker
Wel broodfokker
Wel broodfokker
Wel broodfokker
Wel broodfokker
Wel broodfokker
Wel broodfokker
Wel broodfokker
Wel broodfokker
Wel broodfokker
Wel broodfokker
Wel broodfokker
Wel broodfokker
Wel broodfokker
Wel broodfokker
Wel broodfokker
Wel broodfokker
Wel broodfokker
Wel broodfokker
Wel broodfokker
Wel broodfokker
Wel broodfokker
Wel broodfokker
-
- Actief
Als jij dat denkt moet je het lekker denken!!Have fun ermeeHilde schreef:Ok, je bent dus een trolo jee schreef:Dat vraag ik me van jouw ook af!!Jou is trouwens zonder w.
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Waarom doe je telkens zo interessant met dat half Engels/half Nederlands?o jee schreef:Als jij dat denkt moet je het lekker denken!!Have fun ermee

- Ptje
- Zeer actief
Laatst gewijzigd door Ptje op 14 jun 2012 18:48, 1 keer totaal gewijzigd.

- twinkeltje
- moderator
Hilde blijf een on topic,dat doen zo veel mensen.Hilde schreef:Waarom doe je telkens zo interessant met dat half Engels/half Nederlands?o jee schreef:Als jij dat denkt moet je het lekker denken!!Have fun ermee
you no
- Ptje
- Zeer actief
troost je hier in dit topic ook niet, integendeel.Célie schreef:Twinkkkkkkkkkkkkkkkkk er gaan geen blaadjes af !!twinkeltje schreef:geen broodfokker

-
- Actief
voor de fok is wat ik denk ja,9 en 12 week geen inentingen nee..Célie schreef:Maar je zegt zelf dat het er te goor om aan te pakken was, dat ze niet geënt worden, dat je bang bent dat ze nu voor de fok worden gebruikt dat is volgens mij een hele goede definitie van een particuliere broodfokkero jee schreef:
Ik spreek mezelf helemaal niet tegen!!
Particulier is meteen een broodfokker zoals jij beweerd ben ik het niet mee eens!!
Ben ik het niet mee eens,want een eenmalige nestje maakt je nog geen particuliere broodfokker
- luna2906
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie
- Aantal honden: 1
Een particulier is niet per definitie een broodfokker, maar ook niet per definitie géén broodfokker. Alles wat je omschrijft, stinkt. Het riekt naar broodfokkers. Als jij daar anders over denkt, als jij ervan overtuigd bent dat het om een goedbedoelende particulier gaat, als jij ervan overtuigd bent dat het een eenmalig nestje was, snap ik niet dat je bang bent dat de fokker met de overgebleven pups gaat fokken. Doorgaans doen mensen met oepsnestjes dat niet, broodfokkers daarentegen, doen dat welo jee schreef:want?Kan een particulier die pups aanbied en je hebt het huis gezien kun je je twijfels daar niet aan hebben?luna2906 schreef:
Ik vind het erg tegenstrijdig wat je zegt, maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen.

Twink:

hahahaa twink
Het is een trol,blijft een trol, in oh zo vrolijk trollenland
Daar kan ie gezellig trollen in dat trollenland
Met booster samen hand in hand.
En nicoborder dinges aan de achterkant
Kunnen ze lekker verder trollen in trollenland

Het is een trol,blijft een trol, in oh zo vrolijk trollenland
Daar kan ie gezellig trollen in dat trollenland
Met booster samen hand in hand.
En nicoborder dinges aan de achterkant
Kunnen ze lekker verder trollen in trollenland

- luna2906
- Zeer actief
CRISIS! Echt serieus?!?! Een eenmalig nestje maakt je nog geen particuliere broodfokker, dat klopt. Maar als hij verder fokt met die pups is het toch geen eenmalig nestje?!o jee schreef:voor de fok is wat ik denk ja,9 en 12 week geen inentingen nee..Célie schreef:Maar je zegt zelf dat het er te goor om aan te pakken was, dat ze niet geënt worden, dat je bang bent dat ze nu voor de fok worden gebruikt dat is volgens mij een hele goede definitie van een particuliere broodfokkero jee schreef:
Ben ik het niet mee eens,want een eenmalige nestje maakt je nog geen particuliere broodfokker
Het zal wel aan mij liggen, ik kan niet meer denken, denk ik

-
- Actief
Denk ik dat het om geld gaat ja,denk ik dat het om een particuliere fokker gaat nee waarom,daar is die gast te dom voor!!luna2906 schreef:Een particulier is niet per definitie een broodfokker, maar ook niet per definitie géén broodfokker. Alles wat je omschrijft, stinkt. Het riekt naar broodfokkers. Als jij daar anders over denkt, als jij ervan overtuigd bent dat het om een goedbedoelende particulier gaat, als jij ervan overtuigd bent dat het een eenmalig nestje was, snap ik niet dat je bang bent dat de fokker met de overgebleven pups gaat fokken. Doorgaans doen mensen met oepsnestjes dat niet, broodfokkers daarentegen, doen dat welo jee schreef:want?Kan een particulier die pups aanbied en je hebt het huis gezien kun je je twijfels daar niet aan hebben?luna2906 schreef:
Ik vind het erg tegenstrijdig wat je zegt, maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen.![]()
Twink:
ik ben bang dat als hij eenmaal door heeft dat hij er veel mee verdient heeft dat hij met de overgebleven pups gaat fokken!!Of ze verkoopt als fokmiddel
-
- Actief
Als hij besluit verder te gaan met die pups dan is het idd een broodfokker!!luna2906 schreef:CRISIS! Echt serieus?!?! Een eenmalig nestje maakt je nog geen particuliere broodfokker, dat klopt. Maar als hij verder fokt met die pups is het toch geen eenmalig nestje?!o jee schreef:voor de fok is wat ik denk ja,9 en 12 week geen inentingen nee..Célie schreef:Maar je zegt zelf dat het er te goor om aan te pakken was, dat ze niet geënt worden, dat je bang bent dat ze nu voor de fok worden gebruikt dat is volgens mij een hele goede definitie van een particuliere broodfokkero jee schreef:
Het zal wel aan mij liggen, ik kan niet meer denken, denk ik
-
- Actief
Ik hoop het niet voor de pupsCélie schreef:Misschien een startende particuliere broodfokker. Hij is nog in de leer denk ik.o jee schreef:voor de fok is wat ik denk ja,9 en 12 week geen inentingen nee..Célie schreef:Maar je zegt zelf dat het er te goor om aan te pakken was, dat ze niet geënt worden, dat je bang bent dat ze nu voor de fok worden gebruikt dat is volgens mij een hele goede definitie van een particuliere broodfokkero jee schreef:
- luna2906
- Zeer actief
o jee schreef: Denk ik dat het om geld gaat ja,denk ik dat het om een particuliere fokker gaat nee waarom,daar is die gast te dom voor!!
ik ben bang dat als hij eenmaal door heeft dat hij er veel mee verdient heeft dat hij met de overgebleven pups gaat fokken!!Of ze verkoopt als fokmiddel
Ik snap het écht niet, dat jij het niet snapt! (!!)Een broodfokker is een honden-, katten- of paardenfokker die dieren fokt met als voornaamste doel geld te verdienen, en het welzijn van de dieren ondergeschikt stelt aan de economische belangen. Een dergelijke fokker let daarom niet zo op de gezondheid en het karakter van het dier.
Laatst gewijzigd door luna2906 op 14 jun 2012 19:10, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Actief
Ik snap het nu jij nog..of een laat proces bij je?luna2906 schreef:o jee schreef: Denk ik dat het om geld gaat ja,denk ik dat het om een particuliere fokker gaat nee waarom,daar is die gast te dom voor!!
ik ben bang dat als hij eenmaal door heeft dat hij er veel mee verdient heeft dat hij met de overgebleven pups gaat fokken!!Of ze verkoopt als fokmiddelIk snap het écht niet, dat jij het niet snapt! (!!)Citaat schreef:Een broodfokker is een honden-, katten- of paardenfokker die dieren fokt met als voornaamste doel geld te verdienen, en het welzijn van de dieren ondergeschikt stelt aan de economische belangen. Een dergelijke fokker let daarom niet zo op de gezondheid en het karakter van het dier.
Inderdaad, het blijft een broodfokker.luna2906 schreef:o jee schreef: Denk ik dat het om geld gaat ja,denk ik dat het om een particuliere fokker gaat nee waarom,daar is die gast te dom voor!!
ik ben bang dat als hij eenmaal door heeft dat hij er veel mee verdient heeft dat hij met de overgebleven pups gaat fokken!!Of ze verkoopt als fokmiddelIk snap het écht niet, dat jij het niet snapt! (!!)Citaat schreef:Een broodfokker is een honden-, katten- of paardenfokker die dieren fokt met als voornaamste doel geld te verdienen, en het welzijn van de dieren ondergeschikt stelt aan de economische belangen. Een dergelijke fokker let daarom niet zo op de gezondheid en het karakter van het dier.

- twinkeltje
- moderator
Dat was te veel werk ben moe,maar oke een slordige dan.Célie schreef:Twinkkkkkkkkkkkkkkkkk er gaan geen blaadjes af !!twinkeltje schreef:geen broodfokker

- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Vraagje aan ts:schreeuw je altijd zo?

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- twinkeltje
- moderator
- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
Goede avond! Gezellige boel hier! Did I miss something?...uhh heb ik iets gemist? 

groetjes, ingrid
TARAK

-
- Actief
Dat denk je dan maar lekker!!Muk schreef:Inderdaad, het blijft een broodfokker.luna2906 schreef:o jee schreef: Denk ik dat het om geld gaat ja,denk ik dat het om een particuliere fokker gaat nee waarom,daar is die gast te dom voor!!
Deze forum is gemaakt over honden,maar het tegendeel is hier al meerdere malen bewezen!!
Het ging hier over onschuldige pups
Misschien is dat wel de reden dat men deze forum zien als niet in het belang van honden!!
Jullie verliezen constant waarover het gaat dat is jammer want dit had zo´n goede forum kunnen zijn als woorden conclusies dingen die een ander niet gezegt heeft misbruikt worden, meningen worden opgedrongen grapjes gemaakt worden over incest ..!!
Respect voor een ander is hier ver te zoeken iemand in de waarde laten net zo..
Misschien moeten jullie eens bij jezelf na gaan waarom men niet serieus wilt luisteren naar jullie..aangezien jullie ook niets serieus willen nemen!!
Ik hoop dat de volgende nieuweling hier met respect behandeld wordt en dat die in de waarde gelaten wordt!!
Dit is een hondenforum,denk daaraan voordat je weer eens commentaar levert op een ander want een hond helpen met de manier waarop jullie het doen commentaar die jullie hebben werkt alleen maar ava recht!!
- twinkeltje
- moderator
Nee hoor eigenlijk niet veel,het gaat over een welles nietes broodfok hond.
Die welles nietes incest plegen met konijnen.
Waar door die konijnen keutels maken waar je een spacecake van kan maken.
Maar dit alles is niet erg wand als je gecastreerd wordt gaat je dyslectici over.
En dit alles is ineens 50 euro duurder maar gelukkig is het een goede DA en dan komt alles van zelf weer goed.
En leven ze nog lang en gelukkig.
Ik moet boeken schrijven worden vast bestsellers onee best verkopers wand half engels praten mag niet laat staan typen
Die welles nietes incest plegen met konijnen.
Waar door die konijnen keutels maken waar je een spacecake van kan maken.
Maar dit alles is niet erg wand als je gecastreerd wordt gaat je dyslectici over.
En dit alles is ineens 50 euro duurder maar gelukkig is het een goede DA en dan komt alles van zelf weer goed.
En leven ze nog lang en gelukkig.

Ik moet boeken schrijven worden vast bestsellers onee best verkopers wand half engels praten mag niet laat staan typen

- luna2906
- Zeer actief
Niet zien in het belang van honden? Ik vind het erkennen, herkennen en vermijden van broodfokkers anders wel in het belang van honden. En ik denk nog altijd dat als mensen gewaarschuwd worden, ze een heleboel ellende kunnen besparen, voor zichzelf en met name voor de pups en broodfokteven.o jee schreef:
Dat denk je dan maar lekker!!
Deze forum is gemaakt over honden,maar het tegendeel is hier al meerdere malen bewezen!!
Misschien is dat wel de reden dat men deze forum zien als niet in het belang van honden!!
Jullie verliezen constant waarover het gaat dat is jammer want dit had zo´n goede forum kunnen zijn als woorden conclusies dingen die een ander niet gezegt heeft misbruikt worden, meningen worden opgedrongen grapjes gemaakt worden over incest ..!!
Misschien moeten jullie eens bij jezelf na gaan waarom men niet serieus wilt luisteren naar jullie..aangezien jullie ook niets serieus willen nemen!!
Ik hoop dat de volgende nieuweling hier met respect behandeld wordt en dat die in de waarde gelaten wordt!!
Dit is een hondenforum,denk daaraan voordat je weer eens commentaar levert op een ander want een hond helpen met de manier waarop jullie het doen commentaar die jullie hebben werkt alleen maar ava recht!!
Maar goed, dat zal wel aan mijn trage denkproces liggen.
Zeg booster / o jee / whatever!!o jee schreef: Dat denk je dan maar lekker!!
Zolang jij jezelf continu tegenspreekt en ook niet weet waarover je praat, kan ik je moeilijk serieus nemen. Werk daaraan of laat je castreren, dan gaat het vanzelf beter.
En voor de rest:
o jee schreef: Hou es je waffel en lees voordat je begint te mekkeren!!