[Sandra] schreef:Ze mogen hier trouwens eten uit de klankschaal.

Lobbes is jaloers! Dat heeft hij niet. Zijn eetbak staat wel heel feng shui verantwoord naast een plant in de kamer opgesteld.
Moderator: moderatorteam
[Sandra] schreef:Ze mogen hier trouwens eten uit de klankschaal.
bij de psychiater op de diva want je hond heeft een trauma omdat hij niet kon en mocht mediterenJacky schreef:oh alstublieft zeg. waar eindigt dit.
Ik verzin zelf liedjes met commando's en de hondennamen erin verwerkt. Het is dat ik klink als een nachtegaaltje met bronchitis (volgens mijn vriend) maar anders had het een gat in de markt geweestNanna schreef:Ja, maar daar hoef je geen 50 euro voor af te tikkenNeeltje schreef:Wij mediteerden altijd samen op de bank. Oogjes dicht en snaveltjes toe........
Toegegeven, je hebt dan ook geen speciaal voor de hond gecomponeerde zennnn-muziek
Dat deden de vogeltjes buiten wel voor ons. Is dat Zen genoeg?Nanna schreef:Ja, maar daar hoef je geen 50 euro voor af te tikkenNeeltje schreef:Wij mediteerden altijd samen op de bank. Oogjes dicht en snaveltjes toe........
Toegegeven, je hebt dan ook geen speciaal voor de hond gecomponeerde zennnn-muziek