O je bent door iemand hier naar toe verwezen voor als je eens wat anders wil en ik maar in het goede van de mens geloveno jee schreef:Misschien is dat wel de reden dat men deze forum zien als niet in het belang van honden!!

Moderator: moderatorteam
O je bent door iemand hier naar toe verwezen voor als je eens wat anders wil en ik maar in het goede van de mens geloveno jee schreef:Misschien is dat wel de reden dat men deze forum zien als niet in het belang van honden!!
Daar vergis je je schromelijk in. Als er 1 forum is waar er direct en belangeloos vanuit alle kanten geholpen wordt met het zoeken naar vermiste honden of weet ik het wat, dan is dat op dit forum. Maar goed, dat kun je als nieuweling natuurlijk nog niet weten. Geeft ook niet, maar hoezo kom je tot de conclusie dat "het tegendeel al meerdere malen is bewezen"?o jee schreef:Deze forum is gemaakt over honden,maar het tegendeel is hier al meerdere malen bewezen!!
SorryMuk schreef:Marjoleine schreef:Had je het tegen mij, mop?o jee schreef: Hou es je waffel en lees voordat je begint te mekkeren!!
Jij, die zo weinig manieren heeft dat ze alleen leest wat ze wil, alleen antwoord geeft op wat ze wil, de rest uitkaffert en voor idioot uitmaakt, jij hebt de gore moed zo tegen mij te praten?
Wie denk jij GVD wel dat je bent?
Je hebt mazzel dat je achter je scherm zit en niet hier.
Anders had je een serieus probleem.
Met je illegale dierenarts en je beroerde broodfokpup.![]()
Zo ken ik je niet Marjoleine.
Hahaha, geeft niets, ik vond het wel grappig.Marjoleine schreef:SorryMuk schreef:Marjoleine schreef:Had je het tegen mij, mop?o jee schreef: Hou es je waffel en lees voordat je begint te mekkeren!!
Jij, die zo weinig manieren heeft dat ze alleen leest wat ze wil, alleen antwoord geeft op wat ze wil, de rest uitkaffert en voor idioot uitmaakt, jij hebt de gore moed zo tegen mij te praten?
Wie denk jij GVD wel dat je bent?
Je hebt mazzel dat je achter je scherm zit en niet hier.
Anders had je een serieus probleem.
Met je illegale dierenarts en je beroerde broodfokpup.![]()
Zo ken ik je niet Marjoleine.
Zelfs ik heb héél soms last van een waas.
Zelden hoor, eens per vijf jaar misschien.
Het zijn zeer zeldzame lieden die dat weten te triggeren.
Ik moet toegeven dat ik op pagina 6 ben afgehaaktAsta schreef:Omdat het een booster lookalike is marion
Ik moet me nog door een aantal bladzijden doorworstelen, maar dat komt later welo jee schreef:Denk ik dat het om geld gaat ja,denk ik dat het om een particuliere fokker gaat nee waarom,daar is die gast te dom voor!!luna2906 schreef:Een particulier is niet per definitie een broodfokker, maar ook niet per definitie géén broodfokker. Alles wat je omschrijft, stinkt. Het riekt naar broodfokkers. Als jij daar anders over denkt, als jij ervan overtuigd bent dat het om een goedbedoelende particulier gaat, als jij ervan overtuigd bent dat het een eenmalig nestje was, snap ik niet dat je bang bent dat de fokker met de overgebleven pups gaat fokken. Doorgaans doen mensen met oepsnestjes dat niet, broodfokkers daarentegen, doen dat welo jee schreef:want?Kan een particulier die pups aanbied en je hebt het huis gezien kun je je twijfels daar niet aan hebben?luna2906 schreef:
Ik vind het erg tegenstrijdig wat je zegt, maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen.![]()
Twink:
ik ben bang dat als hij eenmaal door heeft dat hij er veel mee verdient heeft dat hij met de overgebleven pups gaat fokken!!Of ze verkoopt als fokmiddel
Nouja, gelukkig, dat is nog iets.Célie schreef:Jij plaatste eigenlijk de enigste opmerking waar ik verschrikkelijk om heb gelachen.
Vooral omdat je normaal nooit zo reageert.
Dat valt nog wel mee, maar je de volgende 5 jaar wel gedragen hoor.Marjoleine schreef:Nouja, gelukkig, dat is nog iets.Célie schreef:Jij plaatste eigenlijk de enigste opmerking waar ik verschrikkelijk om heb gelachen.
Vooral omdat je normaal nooit zo reageert.
Heel mijn imago is naar de vaantjes
yesssssssss daar is ie eindelijko jee schreef: Dat denk je dan maar lekker!!
Deze forum is gemaakt over honden,maar het tegendeel is hier al meerdere malen bewezen!!
Het ging hier over onschuldige pups
Misschien is dat wel de reden dat men deze forum zien als niet in het belang van honden!!
Jullie verliezen constant waarover het gaat dat is jammer want dit had zo´n goede forum kunnen zijn als woorden conclusies dingen die een ander niet gezegt heeft misbruikt worden, meningen worden opgedrongen grapjes gemaakt worden over incest ..!!
Respect voor een ander is hier ver te zoeken iemand in de waarde laten net zo..
Misschien moeten jullie eens bij jezelf na gaan waarom men niet serieus wilt luisteren naar jullie..aangezien jullie ook niets serieus willen nemen!!
Ik hoop dat de volgende nieuweling hier met respect behandeld wordt en dat die in de waarde gelaten wordt!!
Dit is een hondenforum,denk daaraan voordat je weer eens commentaar levert op een ander want een hond helpen met de manier waarop jullie het doen commentaar die jullie hebben werkt alleen maar ava recht!!
zie, dit hebben we allemaal al in het boostertopic op fok kunnen lezentwinkeltje schreef:O je bent door iemand hier naar toe verwezen voor als je eens wat anders wil en ik maar in het goede van de mens geloveno jee schreef:Misschien is dat wel de reden dat men deze forum zien als niet in het belang van honden!!
Nee, natuurlijk niet, anders zat je hier elke week wel op de koffierenee-uk schreef: ik ben geen vliegtuig![]()
zou anders wel makkelijk zijn en goedkoop ookMarjoleine schreef:Nee, natuurlijk niet, anders zat je hier elke week wel op de koffierenee-uk schreef: ik ben geen vliegtuig![]()
renee-uk schreef:dat moet je positief zien smoek, wij dachten allemaal dat het enorme aantal pagina's je wel onmiddellijk op zou vallen
Ik heb wat gemist ..... die hele booster is langs me heen gegaan, was dat vorig jaar ofzorenee-uk schreef:zie, dit hebben we allemaal al in het boostertopic op fok kunnen lezentwinkeltje schreef:O je bent door iemand hier naar toe verwezen voor als je eens wat anders wil en ik maar in het goede van de mens geloveno jee schreef:Misschien is dat wel de reden dat men deze forum zien als niet in het belang van honden!!
ik ben geen vliegtuig![]()
nee dat is een paar maanden geleden, toen vertelde booster op fok dat ze hier bewust topics had geopend om de zaak op te jutten en daar deed ze in geuren en kleuren verslag van op fok.Ennath schreef:Ik heb wat gemist ..... die hele booster is langs me heen gegaan, was dat vorig jaar ofzorenee-uk schreef:zie, dit hebben we allemaal al in het boostertopic op fok kunnen lezentwinkeltje schreef:O je bent door iemand hier naar toe verwezen voor als je eens wat anders wil en ik maar in het goede van de mens geloveno jee schreef:Misschien is dat wel de reden dat men deze forum zien als niet in het belang van honden!!
Ik ben blijkbaar niet relbewust genoeg, die is helemaal langs me heen gegaan.renee-uk schreef:nee dat is een paar maanden geleden, toen vertelde booster op fok dat ze hier bewust topics had geopend om de zaak op te jutten en daar deed ze in geuren en kleuren verslag van op fok.Ennath schreef:Ik heb wat gemist ..... die hele booster is langs me heen gegaan, was dat vorig jaar ofzorenee-uk schreef:zie, dit hebben we allemaal al in het boostertopic op fok kunnen lezentwinkeltje schreef:O je bent door iemand hier naar toe verwezen voor als je eens wat anders wil en ik maar in het goede van de mens geloven
Dus het trolletje is ontmaskerd? Jammer.....vond het net zo gezellig wordenrenee-uk schreef:nee dat is een paar maanden geleden, toen vertelde booster op fok dat ze hier bewust topics had geopend om de zaak op te jutten en daar deed ze in geuren en kleuren verslag van op fok.Ennath schreef:Ik heb wat gemist ..... die hele booster is langs me heen gegaan, was dat vorig jaar ofzorenee-uk schreef:zie, dit hebben we allemaal al in het boostertopic op fok kunnen lezentwinkeltje schreef:O je bent door iemand hier naar toe verwezen voor als je eens wat anders wil en ik maar in het goede van de mens geloven
Mickie schreef:Ik trek er even wat pareltjes uit, héérlijk, die verbasteringen van spreekwoorden en gezegdeno jee schreef:even een tandje lager moet zingen .....
ik trek niet iedere fokker over 1 kam!! .....
daar zijn honden dus de duppe van .....
kunnen ze meer gaan fokken whala daar heb je de broodfokker!! .....
werkt alleen maar ava recht .....![]()
Alles gelezen hebbende (genóten, waarvoor dank!!) denk ik dat we onwelvoeglijk kunnen concludderen dat het vechten tegen de bierkraan is. Hier zijn wij gewoon niet tegen afgewassen.
Give het up!!
Haha, oh hemel. Deze vind ik wel een beetje heel ergCélie schreef:Mickie schreef:Ik trek er even wat pareltjes uit, héérlijk, die verbasteringen van spreekwoorden en gezegdeno jee schreef:even een tandje lager moet zingen .....
ik trek niet iedere fokker over 1 kam!! .....
daar zijn honden dus de duppe van .....
kunnen ze meer gaan fokken whala daar heb je de broodfokker!! .....
werkt alleen maar ava recht .....![]()
Alles gelezen hebbende (genóten, waarvoor dank!!) denk ik dat we onwelvoeglijk kunnen concluderen dat het vechten tegen de bierkraan is. Hier zijn wij gewoon niet tegen afgewassen.
Give het up!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Vind ik dan wel weer lachwekkend dat jij ook meteen maar meegaat en ook je gezegde zo leuk verbasterd
niet officieel, ik vermoed dat de een wat met de ander te maken heeft, maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijnfreskin schreef:Dus het trolletje is ontmaskerd? Jammer.....vond het net zo gezellig wordenrenee-uk schreef:nee dat is een paar maanden geleden, toen vertelde booster op fok dat ze hier bewust topics had geopend om de zaak op te jutten en daar deed ze in geuren en kleuren verslag van op fok.Ennath schreef:Ik heb wat gemist ..... die hele booster is langs me heen gegaan, was dat vorig jaar ofzorenee-uk schreef: zie, dit hebben we allemaal al in het boostertopic op fok kunnen lezen