Is dit een Labrador offuhhhhhhhhhh?

Dit is nog een pup, maar ben erg benieuwd hoe hij uitgroeid, staat niet echt comfortabel zo..
Moderator: moderatorteam

Vals kreng. Je hebt 't toch niet over dat ontzettend mooi dikbuikje dat daar zit?Nanna schreef:Moest wel gillen om de combinatie van die bovenste foto met jouw onderschriftHeel vals, ik weet het
Ach en jij bent er over een paar weken van verlost. Kunnen de honden op de foto niets zeggen.Ellen. schreef:Vals kreng. Je hebt 't toch niet over dat ontzettend mooi dikbuikje dat daar zit?Nanna schreef:Moest wel gillen om de combinatie van die bovenste foto met jouw onderschriftHeel vals, ik weet het
Ja inderdaad, dát hoor ik heel vaak.*Esther schreef:Ja maar ja maar...ze moeten tonvormige ribben hebben...
(dan kun je ze beter rollen, apporteren hoeven ze toch niet)
En die ribben zijn gewoon niet meer te voelen...Ellen. schreef:Ja inderdaad, dát hoor ik heel vaak.*Esther schreef:Ja maar ja maar...ze moeten tonvormige ribben hebben...
Ze moeten tonvormige ribben hebben... tsja tonvormig zijn ze wel, tenminste met al dat vet wat erop zit.
Klopt ook, maar dat zijn de 'niet-stamboom-honden'.. tenminste voor wat ik zo tegenkom.Rami schreef:En toch... zie ik steeds meer goldens en labs die niet van die vierkante types zijn, maar gewoon: hoog op de poten en niet zo massief/gedrongen.
Best 'normale' honden. Voor liefhebbers is er dus echt een andere trend, blijkt.
Ah ja, dat is misschien wel zo. Het valt me in ieder geval op. Zowel hier in NL als in Frankrijk.Ellen. schreef:Klopt ook, maar dat zijn de 'niet-stamboom-honden'.. tenminste voor wat ik zo tegenkom.Rami schreef:En toch... zie ik steeds meer goldens en labs die niet van die vierkante types zijn, maar gewoon: hoog op de poten en niet zo massief/gedrongen.
Best 'normale' honden. Voor liefhebbers is er dus echt een andere trend, blijkt.
Zo een hebben wij hier ook in de buurt rondlopen, vreselijk. Een Labrador hoort atletisch gebouwd te zijn, maar de trend is bol, zwaar en kort. Een worst op poten eigenlijk.Nanna schreef:Volgens mij horen ze zo volvet hoor![]()
Dan kun je tenminste zien dat het 'een échte' is
Ik moest hier even om lachen*Esther schreef:Ja maar ja maar...ze moeten tonvormige ribben hebben...
Tuurlijk. Die kan tenminste een flinke rugtas om met mijn proviand.Tara schreef:De belangrijkste vraag is: kan zo'n hond mee op jacht?
Antwoord daarop laat zich natuurlijk makkelijk raden.

Oh, ik wist niet dat ze geen stamboom hebben. Niet dat het uitmaakt, want ik vind dit juist voorbeelden van mooie labradors.samantha! schreef: Macho en DJ zijn dan wel stamboomloos maar men ziet ze natuurlijk gewoon als labje en ik krijg op straat heel vaak te horen van mensen dat ze zo mooi slank zijn.
Dankje!Belle schreef:Oh, ik wist niet dat ze geen stamboom hebben. Niet dat het uitmaakt, want ik vind dit juist voorbeelden van mooie labradors.samantha! schreef: Macho en DJ zijn dan wel stamboomloos maar men ziet ze natuurlijk gewoon als labje en ik krijg op straat heel vaak te horen van mensen dat ze zo mooi slank zijn.