Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zijn dit Goldens????
Moderator: moderatorteam
-
Sita
- Zeer actief
Re: Zijn dit Goldens????
Bedankt voor de complimenten over Rowan. Ik zit er aan te denken om hem in te schrijven voor de show in Utrecht ergens oktober. Benieuwd wat voor oordeel hij dan krijgt.
Isa is een mooie sportief hondje! Is ze op de foto nog jong? Kan mij voorstellen dat sommige mensen er een hovawart in zien.
Isa is een mooie sportief hondje! Is ze op de foto nog jong? Kan mij voorstellen dat sommige mensen er een hovawart in zien.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

- Belle
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Isa is toch ook familie van Rowan (from the Go-Getters), of vergis ik me?Sita schreef:Bedankt voor de complimenten over Rowan. Ik zit er aan te denken om hem in te schrijven voor de show in Utrecht ergens oktober. Benieuwd wat voor oordeel hij dan krijgt.
Isa is op die foto denk ik nog net geen 2 jaar. Ze is nu 2,5 jaar en begint iets minder krielkip te worden, maar is nog steeds wel een iel meisje voor een golden.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
-
Sita
- Zeer actief
Rowan is een halve Go-Getter. Zijn moeder is een Go-Getter (Sjanoeka from the Go-Getters x Istvan's Dizzy Go-Getter Kian).Belle schreef: Isa is toch ook familie van Rowan (from the Go-Getters), of vergis ik me?
Isa is op die foto denk ik nog net geen 2 jaar. Ze is nu 2,5 jaar en begint iets minder krielkip te worden, maar is nog steeds wel een iel meisje voor een golden.
Dan heeft Isa voor een golden inderdaad wat weinig vacht. Rowan is op de foto net 2 jaar en vlak daarna getrimd. Maar liever wat minder vacht dan die goldens met zo'n ontplofte vacht.

- Elly*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer:
He, ik geloof dat de overgrootvader van Rowan, de vader van Osa was. De hond op de vorige pagina: Jolly Gambler van het Wiekse Veld. Erg leuke hond. Heb hem meerdere keren gezien.
Op de site van de Go-Getters lees ik dat hun eerste nest was van Boris van de Adnorstee. Dat was ook de eerste hond van kennel van het Wiekse Veld. Ook een hond met een super kakakter.
Op de site van de Go-Getters lees ik dat hun eerste nest was van Boris van de Adnorstee. Dat was ook de eerste hond van kennel van het Wiekse Veld. Ook een hond met een super kakakter.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ik vind Rowan verreweg de mooiste en leukste Golden Retriever die ik ken, hij is niet alleen (in mijn lekenogen) adembenemend mooi maar heeft ook nog eens een karakter waar ik als een blok voor val. Als ik er zo eentje op bestelling kon krijgen zou ik het nog kunnen overwegen ook. 
-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
nou precies wat ik net dacht. Voor zo'n golden zou ik zo gaan!LongFields schreef:Ik vind Rowan verreweg de mooiste en leukste Golden Retriever die ik ken, hij is niet alleen (in mijn lekenogen) adembenemend mooi maar heeft ook nog eens een karakter waar ik als een blok voor val. Als ik er zo eentje op bestelling kon krijgen zou ik het nog kunnen overwegen ook.
Vind die amerikaansen van pagina 1 zo vierkant, dat vind ik toch niet zo mooi. Iets gestrekter vind ik echt mooier, maar dan niet meteen zo laag op de poten uiteraard..
- luna2906
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie
- Aantal honden: 1
Ik vind de Goldens tegenwoordig ook niet zo mooi meer en de goldens uit de OP vind ik ook niet heel mooi. Ik vind de hoofden afgrijselijk.
Rowan daarentegen
(Voor het geval je nog niet voldoende complimenten had gehad
)
Rowan daarentegen
-
Brindlecardi
- Zeer actief
Ja! Wat gaaf! Vind Rowan ook heel mooi. Als Ben er ooit niet meer is zou mijn moeder wel weer een golden wilden, maar dus ook type zoals jolly gambler en nazaten.Elly* schreef:He, ik geloof dat de overgrootvader van Rowan, de vader van Osa was. De hond op de vorige pagina: Jolly Gambler van het Wiekse Veld. Erg leuke hond. Heb hem meerdere keren gezien.
-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Sita schreef:Rowan was al genoemd in dit topic en ik ben uiteraard bevooroordeeld omdat het mijn eigen hond is, maar ik vind hem zelf ook prachtig. Niet echt een hele goede standfoto, maar op deze foto wel een goed beeld hoe hij er nu uitziet.
Een beauty

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- plutinda
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Golden, Labrador
Ik vind die amerikaanse showlijn foto's erg mooi!!! En sorry als ik iemand voor zijn been schop, maar ik vind die jacht types minder mooi.
Maar als ik weer een golden zou kopen, dan zou ik toch voor een jacht type gaan. Ik vind uiterlijk minder belangrijk, dan wat je er mee kunt!
Maar als ik weer een golden zou kopen, dan zou ik toch voor een jacht type gaan. Ik vind uiterlijk minder belangrijk, dan wat je er mee kunt!
- Moos
- Zeer actief
Ze zouden nog steeds wel een leuk paartje vormen he?duitse herder schreef:Wanneer komt nou het nest van Vera en Rowan?

Maar, ehm, ik vrees van nooit. Veer begint ook wat oud te worden voor een eerste nest, en ik zie mezelf niet de komende tijd iets van 2 maanden vakantie kunnen nemen. Dus tja

-
duitse herder
- Zeer actief
De pupkopers nemen gewoon allemaal 1 week vrij en dan zijn die 8 weken zo om hoor
Ik offer me alvast op
En schrijf me in voor een reu
-
Sita
- Zeer actief
Wat grappig! Ik vond Osa ook een hele mooie hond. Als je tegen die tijd fokker zoekt, geef maar een gil.Apple schreef:Ja! Wat gaaf! Vind Rowan ook heel mooi. Als Ben er ooit niet meer is zou mijn moeder wel weer een golden wilden, maar dus ook type zoals jolly gambler en nazaten.Elly* schreef:He, ik geloof dat de overgrootvader van Rowan, de vader van Osa was. De hond op de vorige pagina: Jolly Gambler van het Wiekse Veld. Erg leuke hond. Heb hem meerdere keren gezien.

-
Sita
- Zeer actief
duitse herder schreef:De pupkopers nemen gewoon allemaal 1 week vrij en dan zijn die 8 weken zo om hoorIk offer me alvast op
Haha, zou wel een oplossing zijn. Maar denk dat het helaas er niet van gaat komen. Ben het zeker met je eens dat het een hele leuke combinatie zou zijn

-
Sita
- Zeer actief
Die hele iele werklijnen vind ik ook niet mooi. Dat is weer het andere uiterste. En extremen hou ik ook niet van. Maar qua karakter en werken, past een werklijn helemaal bij jouplutinda schreef:Ik vind die amerikaanse showlijn foto's erg mooi!!! En sorry als ik iemand voor zijn been schop, maar ik vind die jacht types minder mooi.

- Elly*
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik weet de oplossing voor Moosje: Vera gaat naar de fokker om daar een supernest te krijgen.
Ik ga helpen, want Nono woont hier niet zo ver vandaan.
dit klinkt toch ideaal, zeg nu zelf.
-
blondie
- Zeer actief
Ik stem voor!Elly* schreef:Ik weet de oplossing voor Moosje: Vera gaat naar de fokker om daar een supernest te krijgen.Ik ga helpen, want Nono woont hier niet zo ver vandaan.
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Ik ook!blondie schreef:Ik stem voor!Elly* schreef:Ik weet de oplossing voor Moosje: Vera gaat naar de fokker om daar een supernest te krijgen.Ik ga helpen, want Nono woont hier niet zo ver vandaan.
En als jullie nou een tijdje wachten wil ik ook wel op de wachtlijst
- Mireillevdw
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder
- Contacteer:
Zulke heb ik vorig jaar ook op de markt in Frankrijk zien lopen.
Ik vind ze echt niet mooi.
Weer typisch Amerikaans, zo'n groffe bouw.... 
Ik vind ze echt niet mooi.

http://www.dertienburchten.com
Mijn doel in het leven is zo´n goed mens te worden, als dat mijn hond denkt dat ik ben.
- Moos
- Zeer actief
Ik denk dat Vera een halve hartverzakking krijgt als er elke week een nieuwe 'vreemde' bij haar komt zitten terwijl de baas het huis verlaatSita schreef:duitse herder schreef:De pupkopers nemen gewoon allemaal 1 week vrij en dan zijn die 8 weken zo om hoorIk offer me alvast op
Haha, zou wel een oplossing zijn. Maar denk dat het helaas er niet van gaat komen. Ben het zeker met je eens dat het een hele leuke combinatie zou zijn
En toch doen we het niet
En dan mag ik zeker 8 weken zonder mijn hond, EN zonder haar pups hier zitten werken? Mooie deal hoorElly* schreef:Ik weet de oplossing voor Moosje: Vera gaat naar de fokker om daar een supernest te krijgen.Ik ga helpen, want Nono woont hier niet zo ver vandaan.

- Belle
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Jammer hoor, ik zou anders ook alvast een pup reserveren.Moos schreef:Ik denk dat Vera een halve hartverzakking krijgt als er elke week een nieuwe 'vreemde' bij haar komt zitten terwijl de baas het huis verlaatSita schreef:duitse herder schreef:De pupkopers nemen gewoon allemaal 1 week vrij en dan zijn die 8 weken zo om hoorIk offer me alvast op
Haha, zou wel een oplossing zijn. Maar denk dat het helaas er niet van gaat komen. Ben het zeker met je eens dat het een hele leuke combinatie zou zijnNeh, we hadden al bedacht he, ik een week of 2-3, Yvette een week of 2-3, en Jeroen een week of 2-3. Zo komen we er ook.
En toch doen we het niet![]()
Elly* schreef:Ik weet de oplossing voor Moosje: Vera gaat naar de fokker om daar een supernest te krijgen.Ik ga helpen, want Nono woont hier niet zo ver vandaan.
En dan mag ik zeker 8 weken zonder mijn hond, EN zonder haar pups hier zitten werken? Mooie deal hoor![]()
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
ik hou er wel van. Ik denk dat ik de (werk)golden toch terug op mijn lijstje moet gaan zetten 
- Hutsje
- Zeer actief
dat je dat nog weetInge O schreef:ja, die had je hier al een keer getoond, vond hem ook prachtig.

-
duitse herder
- Zeer actief
Kijk ik sta al ruim een jaar op de wachtlijstMoos schreef:Ik denk dat Vera een halve hartverzakking krijgt als er elke week een nieuwe 'vreemde' bij haar komt zitten terwijl de baas het huis verlaatSita schreef:duitse herder schreef:De pupkopers nemen gewoon allemaal 1 week vrij en dan zijn die 8 weken zo om hoorIk offer me alvast op
Haha, zou wel een oplossing zijn. Maar denk dat het helaas er niet van gaat komen. Ben het zeker met je eens dat het een hele leuke combinatie zou zijnNeh, we hadden al bedacht he, ik een week of 2-3, Yvette een week of 2-3, en Jeroen een week of 2-3. Zo komen we er ook.
En dan mag ik zeker 8 weken zonder mijn hond, EN zonder haar pups hier zitten werken? Mooie deal hoorElly* schreef:Ik weet de oplossing voor Moosje: Vera gaat naar de fokker om daar een supernest te krijgen.Ik ga helpen, want Nono woont hier niet zo ver vandaan.
dit klinkt toch ideaal, zeg nu zelf.![]()
viewtopic.php?f=2&t=204511&p=4438941&hilit=rowan+vera#p4438941
Vind dat het nestje eens geboren moet worden
- Hutsje
- Zeer actief
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Wat egoïstisch!Moos schreef:
Deze had ik in het topic gezet 'laat zien wat je mooi vindt':
Cool Markers Dylan

Zo'n Golden vind ik ook mooi. Gewoon, in niks overdreven en niet te witte kleur.
- Elly*
- Zeer actief
- Contacteer:
Vandaag op de clubmatch in Almelo ook een mooie Golden gezien. Werd niet geplaatst, maar als ik de foto op internet heb, plaats ik hem hier wel.
- Moos
- Zeer actief
Hahahah, da's nog eens een knap staaltje zoekwerkduitse herder schreef: Kijk ik sta al ruim een jaar op de wachtlijst![]()
viewtopic.php?f=2&t=204511&p=4438941&hilit=rowan+vera#p4438941
Vind dat het nestje eens geboren moet worden![]()
Ja, vals he van mij_Leonie schreef:Wat egoïstisch!Moos schreef:
Rowan en Vera vind ik ook echt prachtige Goldens om te zien.
Zeker ook mooiDeze had ik in het topic gezet 'laat zien wat je mooi vindt':
Cool Markers Dylan
Zo'n Golden vind ik ook mooi. Gewoon, in niks overdreven en niet te witte kleur.