bron en gehele bericht:
http://www.facebook.com/#!/politiehgl
arm dier
Moderator: moderatorteam
heb je het hele bericht al gelezen?Of alleen plaatjes bekeken?Pat75 schreef:Het kan ook van een goed betaalde advocaat zijn hoor,mischien voldeed de arme ziel wel niet meer en verloor enkele gevechten daar hoef je nl geen junk voor te zijn om in dat wereldje te zitten.
Hoop dat het beestje het red:(
heb het bericht gelezen ja , maar goh mischien een 2e huis voor dit soort praktijken om elkaar te ontmoeten ed?? Oohhh wacht dat gebeurt in Nederland natuurlijk niet dit soort praltijken..Eefje83 schreef:heb je het hele bericht al gelezen?Of alleen plaatjes bekeken?Pat75 schreef:Het kan ook van een goed betaalde advocaat zijn hoor,mischien voldeed de arme ziel wel niet meer en verloor enkele gevechten daar hoef je nl geen junk voor te zijn om in dat wereldje te zitten.
Dat zal ook wel nanna, maar als je dan zo nodig je huis moet verlaten laat die hond dan in ieder geval loslopen. Zoveel verstand heb je dan toch nog net wel? Of ben ik nou gekNanna schreef:Ik ga er zomaar van uit dat zo'n eigenaar niet helemaal jofel is.Selene schreef:Jemig zegEn dan die foto van die bench, hoe kún je?
Zal wel weer zo'n uitkeringstrekkende junk zijn.
tuurlijk,alles kanPat75 schreef:heb het bericht gelezen ja , maar goh mischien een 2e huis voor dit soort praktijken om elkaar te ontmoeten ed?? Oohhh wacht dat gebeurt in Nederland natuurlijk niet dit soort praltijken..Eefje83 schreef:heb je het hele bericht al gelezen?Of alleen plaatjes bekeken?Pat75 schreef:Het kan ook van een goed betaalde advocaat zijn hoor,mischien voldeed de arme ziel wel niet meer en verloor enkele gevechten daar hoef je nl geen junk voor te zijn om in dat wereldje te zitten.
Zal het vast wel om een junk of zo gaan hoor daar niet van.
Maar ik wordt moe van al die vooroordelen terwijl het ook gewoon mensen met een goed betaalde baan kunnen zijn.
Dat vraag ik mij ook af, van hoe kunnen ze dat toch willens en wetensdagmar88 schreef:Arm dier, hoe kun je nu een hond in zo'n krap kooitje in de stront laten verkommeren...