Hier nog zo een....Lynnepien schreef:Ah, een beetje zoals Timothy Treadwell

Moderator: moderatorteam
Oh dat vreselijke hyper mannetje , die had volgens mij ook een stoornis zeg.
Klopt, die randdebiel.bouvierpoedel schreef:Was dat die vent met dat lange haar die op tv was met zo'n serie over hem .fes/lou schreef:Eng filmpje, die dame heeft totaal geen idee waar ze mee bezig is....
Die Shaun Ellis was toch die kerel met die wolven in kooien achter zn caravan? ook al zo'n klojo, net doen alsof ze wild zijn...Op Animal Planet heb je ook allemaal van die lamlullen die het leuk vinden om wilde beesten te aaien en op te pakken en zo. Ik heb altijd zoiets van blijf er met je fikken vanaf, waar is dat nou goed voor? Egovergrotend of zo, kijk eens ik kan een ratelslang oppakker?
Ik lach me altijd de blaren als ze een keer gegrepen worden door het object van hun bemoeizucht. Dat het af en toe verkeerd afloopt, jammer moet je er maar met je klauwen vanaf blijven.
Ook zo'n randdebiel eerste klas.
Die ging zijn nieuwe vriendin introduceren in de pack ,en dat wijf stond stijf van angst en stress.
Phoe ben ik effe blij , heb hem net opgemeten en val er een cm boven.Nanna schreef:bouvierpoedel schreef: Oh dat vreselijke hyper mannetje , die had volgens mij ook een stoornis zeg.
Moest overal met zijn klauwen aan zitten.![]()
'I'm gonna poke him with a stick!'krullie schreef:
0.40![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoewel ze beiden volop in sprookjes voorkomen vind ik niet dat je een wolf kan vergelijken met een eenhoornLaura & Leroy schreef: Grapje tochMaar zij dachten het misschien zo.
'It's so fluffy I'm gonna die!'
waarschijnlijk ter compensatie van het feit dat men ze eerst zwart heeft gemaakt waardoor ze bijna allemaal uitgeroeid waren, nu slaan ze door naar de andere kant.Inge O schreef:
ik snap al die idolatrie rond wolven niet - natuurlijk zijn het leuke beesten maar laat ze toch met rust zeg, al dat 'ge-bewijs' wat je er allemaal wel niet mee kan, waar leidt dat toe?
in het boek " de intelligentie van honden" van Stanley Coren , staat er een heel stuk over geschreven, ik kon me daar wel in vinden.Nanna schreef: Het zijn ook bijna altijd mannen, vrouwen houden zich maar zelden op met dat soort Darwin Award-gedrag.
En dan bedoel ik expliciet alleen dié figuren die er stoer mee lopen te doen, gifslangen oppakken en zo. Mensen die daadwerkelijk dieren willen helpen/redden doen zo triest niet.
in het heel kort:Nanna schreef:Vertel.Podenji schreef: in het boek " de intelligentie van honden" van Stanley Coren , staat er een heel stuk over geschreven, ik kon me daar wel in vinden.
Mijn god, ik zat met kromme teen, laat dat beest!Joswolf schreef:Hier een filmpje van enkele maanden voor het ongeluk. Geen wonder dat het fout ging.
Bij die monniken die er een zooitje hebben los lopen.?Marjoleine schreef:Mijn god, ik zat met kromme teen, laat dat beest!Joswolf schreef:Hier een filmpje van enkele maanden voor het ongeluk. Geen wonder dat het fout ging.
Hij is zo duidelijk als wat, wat onvoorstelbaar respectloos naar die wolf!
Ik vind het dramatisch, dit soort gedoe.
Net als dat tijgers aaien in Thailand, ook zoiets.
ja ik vind het ook triestMarjoleine schreef:Geen idee, podenji, maar dat kan best.
Ik vind het triest, dat gesjouw met die beesten.
Gaan ze met zo'n welp over de markt
Ze zeggen dat die tijgers boeddhisten zijn of zo.
Dat zijn blijkbaar ongelovigenNanna schreef:Als je ziet wat ze daar aan dieren killen zou je dat ook niet zeggenPodenji schreef: in japan is er overigens een geloof dat gelooft dat ALLES een ziel heeft , dus ook voorwerpen.
volgens mij killen ze daar voornamelijk wat er uit de zee komt, verder valt het wel mee volgens mij.Nanna schreef:Als je ziet wat ze daar aan dieren killen zou je dat ook niet zeggenPodenji schreef: in japan is er overigens een geloof dat gelooft dat ALLES een ziel heeft , dus ook voorwerpen.
Kit schreef:Simon Cowell van Wildlife Aid in Engeland is hier geweest met een Nederlandse natuurbeschermer, die tijgers daar worden vreselijk mishandelt en de oppermonnik heeft een leuk contract met een tijgerfarm, voor leuke welpjes, om vervolgens aan bezoekende toeristen te vertellen dat die welpjes die geboren zijn op een farm, gered zijn van gemene boze stropers
Podenji schreef:Kit schreef:Simon Cowell van Wildlife Aid in Engeland is hier geweest met een Nederlandse natuurbeschermer, die tijgers daar worden vreselijk mishandelt en de oppermonnik heeft een leuk contract met een tijgerfarm, voor leuke welpjes, om vervolgens aan bezoekende toeristen te vertellen dat die welpjes die geboren zijn op een farm, gered zijn van gemene boze stropers![]()
fijne buddhisten dan, komen vast terug als tijgermug
Nanna schreef:Nee, dan is het niet zo ergPodenji schreef: volgens mij killen ze daar voornamelijk wat er uit de zee komt, verder valt het wel mee volgens mij.Wat kunnen jou die dolfijnen en walvissen uiteindelijk verschelen.
Daarom vreten ze die walvissen en dolfijnen ook op , gewoon om ze verder leed en uithongering te besparen.Nanna schreef:Nee, dan is het niet zo ergPodenji schreef: volgens mij killen ze daar voornamelijk wat er uit de zee komt, verder valt het wel mee volgens mij.Wat kunnen jou die dolfijnen en walvissen uiteindelijk verschelen.
Maar die koeien worden door ons gekweekt, dus met die stand zit het wel snor.bouvierpoedel schreef:Denk eigenlijk nooit aan de koeienstand als ik een biefstukje naar binnen werk en ook niet aan de walvis of dolfijn als ik bij de viskraam een haring naar binnen werk.
Van die ui vind ik het wel zielig want daar ga ik echt van huilen.