Het liefst hei of zo iets, waar je in ieder geval niet struikelt over andere honden (lees: ongecastreerde reuen)
Moderator: moderatorteam
Ik neem wel een peniskokertje voor Davey mee.jores schreef:Wie wil met Joepie en Abygail wandelen. Alleen teefjes of gecastreerde reuen![]()
Het liefst hei of zo iets, waar je in ieder geval niet struikelt over andere honden (lees: ongecastreerde reuen)
ik kan je wel oppikkenpinguin20 schreef:Ik wil wel mee. Als het bereikbaar is met Ov of iemand mij op een station van Helmond op kan pikken. En als Ayla dan weer helemaal beter is, ze heeft een maagdarm ontstekingmaar dat verwacht ik tegen die tijd wel.
Miezemuis schreef:Afhankelijk van hoe laat je wil gaan kan ik eventueel ook wel mee. Ik neem dan alleen Lizzie mee, want Dushi doe ik geen plezier met een "groepswandeling".
Valt heel erg mee. Alleen het stukje hei bij Lieshout is druk. De rest kom je bijna niemand tegen.Mary schreef:
Ga jij wel eens naar de Stiphoutse bossen?
Is het daar een beetje rustig wandelen in het weekend?
Weet je dan ook waar je je auto neer kan zetten?
Als je Heezerweg in je tom tom doet moet je het vinden. Als je eenmaal op die weg zit is het alleen nog maar rechtdoor de snelweg overMiezemuis schreef:op zich is mierlo prima te doen, moet alleen dan ff kijken hoe te rijden...(of weet jij zo een adres?)
Dan meld je je maar ziekSanne&Bo schreef:Bwaaaa! Kunnen we er geen weekend wandeling van makeeeen?![]()
![]()
primaMiezemuis schreef:oja, ik kan ook naar Brandevoort rijden hoor, rijd ik wel achter je aan ja.
de komende 2 weekenden kan ik nietpinguin20 schreef:Dan meld je je maar ziekSanne&Bo schreef:Bwaaaa! Kunnen we er geen weekend wandeling van makeeeen?![]()
![]()