Moderator: moderatorteam
Niet denken maar DOENKristina schreef:Leuk!
Ik ga erover nadenken om met Gijsje mee te doen..
Hahahahaha ja uhh nou ga je het mij moeilijk makenBrigitte schreef:Niet denken maar DOENKristina schreef:Leuk!
Ik ga erover nadenken om met Gijsje mee te doen..![]()
Gezelligggggggg![]()
![]()
![]()
Nee joh, gezellig samen zitten hapje drankje en leuke hondjes wat wil je nog meerKristina schreef:Hahahahaha ja uhh nou ga je het mij moeilijk makenBrigitte schreef:Niet denken maar DOENKristina schreef:Leuk!
Gezelligggggggg![]()
![]()
![]()
Hmmm....je bent op de goede weg om mij over te halen hahaha!Brigitte schreef:Nee joh, gezellig samen zitten hapje drankje en leuke hondjes wat wil je nog meerKristina schreef:Hahahahaha ja uhh nou ga je het mij moeilijk makenBrigitte schreef:Niet denken maar DOENKristina schreef:Leuk!
Gezelligggggggg![]()
![]()
![]()
en die Gijs gaat hoge ogen gooien kan niet anders
![]()
![]()
In Nijmegen was het op leeftijd. baby, puppy, jeugd enz.. Diaz zat toen in de jonge honden klasse.Machie schreef:Als ik kom, schrijf ik 3 honden in.
Hoe gaat de indeling bij zo'n rasloos iets?
Ah ok, en dan alles bij elkaar? Of nog weer onderverdeeld in 'rasgroepen'?_Inge_ schreef:In Nijmegen was het op leeftijd. baby, puppy, jeugd enz.. Diaz zat toen in de jonge honden klasse.Machie schreef:Als ik kom, schrijf ik 3 honden in.
Ja bij elke klasse reuen en teefjes apart..daarna de beste reu en teef tegen elkaar.. en dan uiteindelijk in de erering alle winnaars van elke klasse tegen elkaar! In Nijmegen werd er maar eentje geplaatst in de erering, dat was wel jammerMachie schreef:Ah ok, en dan alles bij elkaar? Of nog weer onderverdeeld in 'rasgroepen'?_Inge_ schreef:In Nijmegen was het op leeftijd. baby, puppy, jeugd enz.. Diaz zat toen in de jonge honden klasse.Machie schreef:Als ik kom, schrijf ik 3 honden in.
Ik wil er 2 showen die ongeveer in dezelfde groep vallen en dat lukt natuurlijk niet
Oh myKristina schreef:Ja....ik ga Gijsje inschrijven....
Ik kom ook naar de Doe dagHilde schreef:Oh myKristina schreef:Ja....ik ga Gijsje inschrijven....Ik ga Gijs ontmoeten
Ik moet nog even kijken of ik daar kom, denk het wel, maar de B heeft zich vorig jaar zo slecht gedragenKristina schreef:Ik kom ook naar de Doe dag
Kom je zonder hondHilde schreef:Ik moet nog even kijken of ik daar kom, denk het wel, maar de B heeft zich vorig jaar zo slecht gedragenKristina schreef:Ik kom ook naar de Doe dag![]()
(blaffen en pissen tegen benen
) dus nog even twijfel of ik kom. Blaffen is alleen als ik 'm alleen laat dus dat kan ik in principe voorkomen, maar dat gepis, hij is sneller dan ik hem door heb
![]()
![]()
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKristina schreef:Ja....ik ga Gijsje inschrijven....
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeKristina schreef:Ik kom ook naar de Doe dagHilde schreef:Oh myKristina schreef:Ja....ik ga Gijsje inschrijven....Ik ga Gijs ontmoeten