Ja heel jammer..ik heb nu Zoran en dat is ook een lieverd hoor, maar met Viktor kon ik "lezen en schrijven" maar hoop dat ik ook weer zo'n band krijg met Zoran.Ptje schreef:Wat een knapperd, jammer dat ie er niet meer is.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wie is er hier in bezit van een grote poedel?
Moderator: moderatorteam
-
Zoran
Re: Wie is er hier in bezit van een grote poedel?
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Volgens mij kun je die verkleinen in je foto album .Zoran schreef:Ja zover was ik al maar aale afbeeldingen zijn te groot zeker wel 165MB maar ik weet niet hoe ik die kleiner moet maken.bouvierpoedel schreef:Moet je gebruikerspanel aanklikken bovenaan de pagina en dan kom je vanzelf wel verder.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Boink
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Koningspoedel
- Aantal honden: 1
Ik had me in het vorige topic ook al gemeld, hier ook dan maar.
Ik heb een zwarte koningspoedel-reu van ruim 1,5. Ik heb hem sinds begin februari. Ik was die ene die een poedel in het asiel had gevonden
.
Hier in de omgeving is 1 andere koningspoedel. En de twee kunnen het ironisch genoeg totaal niet met elkaar vinden
Ik heb een zwarte koningspoedel-reu van ruim 1,5. Ik heb hem sinds begin februari. Ik was die ene die een poedel in het asiel had gevonden
Hier in de omgeving is 1 andere koningspoedel. En de twee kunnen het ironisch genoeg totaal niet met elkaar vinden
-
melizzy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising york-malthezer
- Aantal honden: 1
Hier geen grote poedel,maar vroeger toen ik jong was wilde ik altijd graag een poedel hebben...ik ben ze daarna eigenlijk een soort van uit het oog verloren....maar nu is de wens om er ooit één te hebben weer helemaal terug.
Dus wie weet....over een poosje???
-
Zoran
melizzy schreef:Hier geen grote poedel,maar vroeger toen ik jong was wilde ik altijd graag een poedel hebben...ik ben ze daarna eigenlijk een soort van uit het oog verloren....maar nu is de wens om er ooit één te hebben weer helemaal terug.
Ik hoop het ook voor je want ze zijn geweldig !
- Irene
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boerenfox
Spaanse mix
dwergpincher - Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ook wij zijn sinds een maandje in het bezit van een grote (harlekijn) poedel van 5 maanden oud.
Wist niet dat Poedels zoooo leuk waren.

-
Zoran
Irene schreef:Ook wij zijn sinds een maandje in het bezit van een grote (harlekijn) poedel van 5 maanden oud.
![]()
Wat een prachtige poedel heb je
Zoran wordt nu nop 3 juli alweer 6 maanden en hij groeit als kool (bijna 19 kg.)
Veel plezier ermee hé....hoe heet hij/zij?
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
- Aantal honden: 2
Ahw Daar is Coon ook weer, súchttt het is zó'n lekker ding hé 
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite- Irene
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boerenfox
Spaanse mix
dwergpincher - Aantal honden: 3
- Contacteer:
Officieel Racoon, maar door de fokster werd hij al Coon genoemd en we vinden dat eigenlijk wel makkelijk
- van het Spechthorst
- Zeer actief
Hier geen poedel. Maar ik vind ze wel ontzettend leuk. Had ( met mij misschien wel meer) een voor oordeel over poedels. Ze hebben toch een beetje tuttig imago
Tot er bij ons iemand mee in de winkel kwam. Stoere hond, stoere naam en bijpassende coupe. Ik dacht dat hij Guus heet.
Wat een leukerd. Niks tuttig. Lekker sportief beest. Ze deden er ook jachttraining mee. Gek op water natuurlijk. Ik hoorde toen pas dat ze ooit gefokt waren voor waterwild. Nooit bij nagedacht.
Eigenlijk is het van de zotte dat ze vanuit de KNJV niet meer als jachthond worden gezien en er ook niet meer aan wedstrijden mee mogen doen.
Maar wat een leukerd.
Tot er bij ons iemand mee in de winkel kwam. Stoere hond, stoere naam en bijpassende coupe. Ik dacht dat hij Guus heet.
Wat een leukerd. Niks tuttig. Lekker sportief beest. Ze deden er ook jachttraining mee. Gek op water natuurlijk. Ik hoorde toen pas dat ze ooit gefokt waren voor waterwild. Nooit bij nagedacht.
Eigenlijk is het van de zotte dat ze vanuit de KNJV niet meer als jachthond worden gezien en er ook niet meer aan wedstrijden mee mogen doen.
Maar wat een leukerd.
Groeten van het Spechthorst.
A home without a dog isn't a home, it's a house
A home without a dog isn't a home, it's a house
-
Zoran
Irene schreef:Coon heet hij dus.
Officieel Racoon, maar door de fokster werd hij al Coon genoemd en we vinden dat eigenlijk wel makkelijk
Mooie naam voor een mooie hond
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Was waarschijnlijk een grote bruine die aan het vergrijsen is.??van het Spechthorst schreef:Hier geen poedel. Maar ik vind ze wel ontzettend leuk. Had ( met mij misschien wel meer) een voor oordeel over poedels. Ze hebben toch een beetje tuttig imago![]()
Maar wat een leukerd.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
Da's het poedelvolk zelf geweest hoor. Die hebben de grote en de middenslagen ook naar de gezelschapshondengroep laten zetten bij de FCI. Daan hoefden ze niet meer op twee dagen te showen. Daarvoor zaten groot en middenslag in groep 8 (retrievers, spaniels en waterhonden). Dat is meteen het moment geweest waarop ik geen Poedel meer wilde. Ik voel me meer thuis in de jachthondenhoek dan bij de gezelschapshonden.van het Spechthorst schreef: Eigenlijk is het van de zotte dat ze vanuit de KNJV niet meer als jachthond worden gezien en er ook niet meer aan wedstrijden mee mogen doen.
Maar wat een leukerd.