Hierbij nodig ik jullie uit om alvast te speculeren over de mogelijke afkomst van mijn Bonnie (kijken het overeenkomt met de uitslag

Moderator: moderatorteam

Jessica3787 schreef:Catalaan x Mastin x Tekkel

massam schreef:da's zielig! dadelijk zit er iets heel lelijks in en dan vind je zeker dat je nu echt een argument hebt om het meisje lelijk te noemen!

1 doe je niet en 2 is onaardig! dadelijk hoort ze je! ik had je gebeten!lieke schreef:massam schreef:da's zielig! dadelijk zit er iets heel lelijks in en dan vind je zeker dat je nu echt een argument hebt om het meisje lelijk te noemen!
Als er meer dan 12,5% jack russel inzit, ga ik haar subiet herplaatsen.![]()
En verder IS het een lelijk mormel.

Hoe KRIJG je het gevonden!Nanna schreef:Istarski Kratkodlaki Gonic![]()
dat zou nog eens heel goed kunnenNanna schreef:Istarski Kratkodlaki Gonic![]()

Die hebben ze niet in de databaseDeDiana schreef:Oeh, spannend! Ik ben heel benieuwd naar de uitslag! Maar die van Nanna met die moeilijke naam móet er wel bijna in zitten...

Hahahahaa dan ga ik nog even iets anders voor de Catalaan verzinnen, ik vergiste me en dacht dat ze uit Spanje kwamlieke schreef:Jessica3787 schreef:Catalaan x Mastin x Tekkel
Haha!
Ik denk zelf dat er iets van grand basset griffon in zit. En o ja, ze komt uit Roemenië, dus er moet iets uit die contreien inzitten.
Hilde schreef:Leuk x leuk x leuk?

Sjust dat zou ik ook zeggen hoor, Bonnie is gewoon Bonnie en een scheetje.lieke schreef:Hilde schreef:Leuk x leuk x leuk?![]()
Net vond ze dat ze wat aandacht nodig had en nam een aanloop en sprong zó in mijn armen en gaf me een ferme lik over mijn neus. Heb wel een paar blauwe plekken erbij maar wat is het toch een LEKKER DING.![]()
Ik denk dat zelfs al wijst de test uit dat ze voor 99,9% jack russel is, ik haar toch maar hou.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Mojuan schreef:JR x Schotse Collie

Ik zie het er wel in, echt waar!lieke schreef:Mojuan schreef:JR x Schotse Collie
Ik lach me rot als er idd. collie inzit. Ik heb haar nl. via Collie-in-Nood alwaar zij op de site stond als 'collie-mix'. Nou heb ik héél goed gekeken maar ik kan er toch heus geen collie in terugvinden. Maar misschien heeft haar bet-overgrootmoeder overspel gepleegd.

fes/lou schreef:Zou idd een behoorlijke afgang voor je zijn als je vreselijk leuke "colliekruising" ineens zo leuk was omdat er een hoop verguisde Jack Russellgenen inzitten.

fes/lou schreef:Ik niet, ik wil alleen maar honden die ik mooi vind.
Maar ik erger me wel flink aan dat gehak op Jack Russells