Dappere Aniek meldt zichrenee-uk schreef:mijn jan valt geen minihondjes aan (en ook geen andere honden trouwens), ook niet als ze gillen dus het is allemaal zeer hypothetisch.Nanna schreef:renee-uk schreef: en nanna het is haast jammer dat het niet gebeuren zal, maar ik wou jou echt jan wel eens zien schoppenIk zie geen enkele reden waarom ik hem zou schoppen. Maar als ie aan komt denderen om mijn gillende Simone (die nooit gilt, maar toe maar, als voorbeeld
) aan te vallen, krijgt ie toch écht maat 43 vol tegen zijn smoel. Ik laat niet mijn teckel doodbijten.
maar ik geloof toch nog steeds niet in al die dappere mensen die kleer- en andere scheuren voor lief nemen door een uit zijn dak gaande (duitse) herder te schoppen, ondanks dat het ook maar gewoon honden zijn.
ik moet het echt nog zien.

Maar uiteraard doe ik dat liever niet als het anders kan. En gelukkig kan dat in 99 van de 100 gevallen anders.
Wat betreft de kleine hondjes ben ik t weer helemaal met je eens, die zijn niet moeilijker op te voeden, de meeste mensen nemen gewoon de moeite niet.
Bugy en Perry beide JR's blaff(t)en zelden tot nooit, gewoon normaal opvoeden dat kleine grut dan is er niets aan de hand.