Moderator: moderatorteam
Ja, je trekt dan wild over de grond/door het gras?nathalie schreef:Leuk joh! Moeten we een keertje samen trainen.
Ushi loopt slepen, maar dat lijkt erop
Ja, wild.V. ´t Brabantse Bont schreef:Ja, je trekt dan wild over de grond/door het gras?nathalie schreef:Leuk joh! Moeten we een keertje samen trainen.
Ushi loopt slepen, maar dat lijkt erop
Senna loopt mijn vooruitgelopen spoor uit. Ik moet zelf het spoor nu nog lopen, leg de voorwerpen erop weg en +- 30 a 45 minuten later moet zij het spoor lopen en de voorwerpen verwijzen.
Moet dat ook een tijd liggen? Is dat wat je op ma-avond oefent?nathalie schreef:Ja, wild.
Dat hoort wel bij de jacht ja, maar ik oefen nog veel meer hoorV. ´t Brabantse Bont schreef:Moet dat ook een tijd liggen? Is dat wat je op ma-avond oefent?nathalie schreef:Ja, wild.
Johnathalie schreef:Dat hoort wel bij de jacht ja, maar ik oefen nog veel meer hoorV. ´t Brabantse Bont schreef:Moet dat ook een tijd liggen? Is dat wat je op ma-avond oefent?nathalie schreef:Ja, wild.
Ja! 3e spoor merk ik dat het haar meer moeite kost.Laura & Leroy schreef:Wat leuk dat ze het zo goed doet! Merk je ook dat het vermoeiend voor haar is?
Hier train ik:Liselore schreef:Gaaf hè, als ze iets zo leuk vinden!
Mag ik vragen waar jullie dat doen? Ik denk dat Mika het ook heel leuk zou vinden, dus ben een beetje op zoek.
De website is wat... gedateerd, vind ik.Liselore schreef:Ga gelijk even kijken, bedankt!!!
Waar zie jij dat staan?Liselore schreef:Wat bedoelen ze precies met die cursus spoorlegger? Kon er via de links zo gauw niets over vinden (of ik heb een blond momentje, haha!).
Klinkt wel super leuk, ga het zeker onthouden! Eerst verhuizen, en dan proberen om mijn vaste 'uitlaat-hond' van zondag ochtend naar later op de dag te verzetten. Hoe lang duurt de gemiddelde 'les' ongeveer?
Gezellig!Penny schreef:Vanaf 26 augustus kom ik mee doen
Hartstikke goedV. ´t Brabantse Bont schreef:Vandaag ging het zo onwijs goed! Senna was ook super gemotiveerd en ging als een speer over het spoor heen. Mooi tempo en ging netjes af bij alle voorwerpen, op een keer na, toen heb ik een commando moeten geven.
De hoeken pakte ze pérfect (dat was voorgaande weken echt drama). Echt mooie hoeken van 90 graden en die deed ze foutloos. Zo leuk om te zien!
Begin volgend jaar toch maar eens kijken of we een certificaat kunnen gaan halen.