Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hond aan bumper gebonden

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

Yvet
Zeer actief
Mijn ras(sen): Pepper, Dwergpinscher x Podenco uit La Línea de la Concepción
Aantal honden: 1

Re: Hond aan bumper gebonden

Ongelezen bericht door Yvet »

bouvierpoedel schreef:
dagmar88 schreef:
Yvet schreef:Mij een biet :oohja: ik zal het even naar de politie brengen wat ik hiervan VIND :ok:
:denken: wat zegt ze?
:19: :denken:

:ok: dat is voor jou een vraag en voor mij een weet :lekkerpuh: :lekkerpuh: :lekkerpuh: :lekkerpuh: :lekkerpuh:
Hoe je mensen beter leert kennen des te meer je van dieren gaat houden

Kom eens in mijn fotoboekje kijken
viewtopic.php?f=26&t=235201

Afbeelding
krullie
Zeer actief

Ongelezen bericht door krullie »

oookeeeee. :piew:
en na betaling van een boete van 2000 dollar mocht ze weer fijn naar huis.
tuurlijk. :hmmm:
P-tt
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kaninchen Teckel
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door P-tt »

Wat een zieke geest zeg :piew:
En wat is er eigenlijk met die pups gebeurd als die vrouw al zo door het lint gaat bij haar volwassen hond dan vrees ik eerlijk gezegd ook voor de pups.
Afbeelding
Minhie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Akita

Ongelezen bericht door Minhie »

Ach arm beest. Sjonge jonge. :(:
Afbeelding
Mojuan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mojuan »

bouvierpoedel schreef:
Yvet schreef:Die vrouw ook maar even achter de bumper vastbinden en met 140 km per uur over de snelweg crossen. Totdat ze aan zeer pijnlijke dood gaat of net niet.
Alleen om de hond puppies heeft gehad ben je toch echt :piew: :piew: :piew: en anders voor de rest van haar leven in een gesticht.
Och jee nog één .
Mens alleen je uitspraken maken je al net zo knetter als dat wijf die die hond achter de auto aansleurden. :jank:
Dit ben ik helemaal met je eens.
:zweep:
Gon
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising boomer. mopshond

Ongelezen bericht door Gon »

Mojuan schreef:
bouvierpoedel schreef:
Yvet schreef:Die vrouw ook maar even achter de bumper vastbinden en met 140 km per uur over de snelweg crossen. Totdat ze aan zeer pijnlijke dood gaat of net niet.
Alleen om de hond puppies heeft gehad ben je toch echt :piew: :piew: :piew: en anders voor de rest van haar leven in een gesticht.
Och jee nog één .
Mens alleen je uitspraken maken je al net zo knetter als dat wijf die die hond achter de auto aansleurden. :jank:
Dit ben ik helemaal met je eens.
Ik durf al niet meer te melden wat er als eerste in mij op kwam :hmmm: :19: Maar die arme hond wat een pijn moet hij gehad hebben:O: :cry:
Groetjes van Gon, Famke, en poezebeest Ayla, een kleine doerak...
Afbeelding
abmiS
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door abmiS »

Nouja dan maar geen haar beter hoor, ik zou dus echt niet de politie bellen.
Naderhand zou ik dan wel weer even de opruimingsdienst bellen nadat ze per ongeluk onder de auto is gekomen en ik haar in de berm heb gerold zodat anderen er geen ongelukken door krijgen.

Anders gaat het ook zo rotten enzo :roll:

Jaja ik denk iig aan het millieu,
Voor zij die aan me twijfelen. Twijfel je meer aan mij dan mij, ik betwijfel het.
Eigenlijk weet ik niet wat ik moet op de wereld, maar ik ben er en ik zit alleen te twijfelen.
Voor alle mensen die twijfelen, kom je daarmee verder, nee ik betwijfel het.

Eigenlijk weet niemand wat je moet op de wereld, maar je bent er en je moet niet zoveel twijfelen.

- fresku
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Ik snap al niet eens hoe je je hond kunt vastbinden aan een boom in het bos. Hoe kun je jouw dier daar zo achterlaten? Laat staan dat ik kan begrijpen dat je je hond aan de trekhaak bindt, en daar een stukje mee gaat rijden.
Ik kan er gewoon niet bij :U:
Gon
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising boomer. mopshond

Ongelezen bericht door Gon »

Marion. schreef:Ik snap al niet eens hoe je je hond kunt vastbinden aan een boom in het bos. Hoe kun je jouw dier daar zo achterlaten? Laat staan dat ik kan begrijpen dat je je hond aan de trekhaak bindt, en daar een stukje mee gaat rijden.
Zo iemand is gewoon gek. :pffff:
Groetjes van Gon, Famke, en poezebeest Ayla, een kleine doerak...
Afbeelding
Marion.

Marion. schreef:Ik snap al niet eens hoe je je hond kunt vastbinden aan een boom in het bos. Hoe kun je jouw dier daar zo achterlaten? Laat staan dat ik kan begrijpen dat je je hond aan de trekhaak bindt, en daar een stukje mee gaat rijden.
Ik zie nu pas dat ik 2 weken geleden ook al in dit topic gereageerd heb :mrgreen:

Maar gelukkig wel met ongeveer dezelfde reactie. Ik snap het gewoon niet. Niet. Stop die hond/kat/cavia dan gewoon in een asiel, of beter... zoek er een liefhebbend huis voor.
Marion.

Simba's pride schreef:Nouja dan maar geen haar beter hoor, ik zou dus echt niet de politie bellen.
Want, je vind dit normale praktijken? Dierenartsen hebben ook gewoon roze spuiten hoor, en daarmee is je dier ook dood. Kost wat, maar echt geen vermogen hoor. Reken maar zo... een week geen voer hoeven geven, en je hebt de spuit er al uit.

Wat jouw feeling voor het milieu ermee te maken heeft snap ik al helemaal niet.
abmiS
Zeer actief

Marion. schreef:
Simba's pride schreef:Nouja dan maar geen haar beter hoor, ik zou dus echt niet de politie bellen.
Want, je vind dit normale praktijken? Dierenartsen hebben ook gewoon roze spuiten hoor, en daarmee is je dier ook dood. Kost wat, maar echt geen vermogen hoor. Reken maar zo... een week geen voer hoeven geven, en je hebt de spuit er al uit.

Beter lezen he,
Ik zou de politie niet bellen omdat die vrouw al ergens aan de kant van de weg ligt te rotten wanneer ze arriveren dus echt zinvol is dat niet, kun je beter meteen de opruimingsdienst bellen.

Ik weet niet wat je daar niet aan kunt snappen :U:
Voor zij die aan me twijfelen. Twijfel je meer aan mij dan mij, ik betwijfel het.
Eigenlijk weet ik niet wat ik moet op de wereld, maar ik ben er en ik zit alleen te twijfelen.

Eigenlijk weet niemand wat je moet op de wereld, maar je bent er en je moet niet zoveel twijfelen.

- fresku
Marion.

Simba's pride schreef:
Marion. schreef:

Beter lezen he,
Ik zou de politie niet bellen omdat die vrouw al ergens aan de kant van de weg ligt te rotten wanneer ze arriveren dus echt zinvol is dat niet, kun je beter meteen de opruimingsdienst bellen.

Waarom doe jij aan die ultra kleine lettertjes????
abmiS
Zeer actief

Marion. schreef:
Simba's pride schreef:
Marion. schreef:

Beter lezen he,

Waarom doe jij aan die ultra kleine lettertjes????
Dat doe ik omdat het andere mensen irriteerd.
Is een complot waar ik al jaren mee bezig ben, ik span samen met de duivel :lol1:

- fresku
Marion.

Simba's pride schreef:Dat doe ik omdat het andere mensen irriteerd.
Is een complot waar ik al jaren mee bezig ben, ik span samen met de duivel :lol1:
Nou, veel plezier ermee dan :denken:
abmiS
Zeer actief

Marion. schreef:
Simba's pride schreef:Dat doe ik omdat het andere mensen irriteerd.
Nou, veel plezier ermee dan :denken:

Tnx, dat is aardig van je :ok:

- fresku
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”