Zo zien ze er dus van opzij uit.
Dat is nog mooier
Moderator: moderatorteam

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Mojuan schreef:Ja dit is toch vreselijk... wat doen mensen dieren toch aan!
En dit is helaas wel op een show...

Nanna schreef:Je zult er maar last van hebbenMireillevdw schreef:OMG!!!![]()
![]()
![]()
Op een ander forum zit iemand met 2 van deze honden en ik sta er echt van te kijken hoeveel mensen zo'n extreem gevormde Amerikaanse creatie mooi kunnen vinden.

![]()
![]()
Op een ander forum zit iemand met 2 van deze honden en ik sta er echt van te kijken hoeveel mensen zo'n extreem gevormde Amerikaanse creatie mooi kunnen vinden.

Ik vind het weer knap hoe jij dit uit mijn post haalt hoor Kees, het zal welbouvierpoedel schreef:Ja hallo je doet nu overkomen alsof iedere fokker zich hieraan schuldig maakt en er allemaal van dit soort op de wereld worden gezet.Ook al vind ik het gedrochten vind ik niet dat dit de standaard is en lijkt mij een zeldzaamheid.
Als er van wat voor ras dan ook 1 freack in de ring staat wil dat nog niet zeggen dat ze allemaal zo zijn.

Oh er zullen best een paar dombo's rondlopen die zoiets uit onbenul fokken.Mojuan schreef:Ik vind het weer knap hoe jij dit uit mijn post haalt hoor Kees, het zal welbouvierpoedel schreef:Ja hallo je doet nu overkomen alsof iedere fokker zich hieraan schuldig maakt en er allemaal van dit soort op de wereld worden gezet.Ook al vind ik het gedrochten vind ik niet dat dit de standaard is en lijkt mij een zeldzaamheid.
Als er van wat voor ras dan ook 1 freack in de ring staat wil dat nog niet zeggen dat ze allemaal zo zijn.![]()
En helaas is dit geen zeldzaamheid meer, er worden steeds meer en meer van dit soort gedrochten gefokt.
Van de voorkant zien ze er zo uit: http://www.royalbluegeneration.com/phot ... road01.jpg
Op mp worden ze ook steeds vaker aangeboden.. te triest voor woorden gewoon.

Mojuan schreef:Ik vind het weer knap hoe jij dit uit mijn post haalt hoor Kees, het zal welbouvierpoedel schreef:Ja hallo je doet nu overkomen alsof iedere fokker zich hieraan schuldig maakt en er allemaal van dit soort op de wereld worden gezet.Ook al vind ik het gedrochten vind ik niet dat dit de standaard is en lijkt mij een zeldzaamheid.
Als er van wat voor ras dan ook 1 freack in de ring staat wil dat nog niet zeggen dat ze allemaal zo zijn.![]()
En helaas is dit geen zeldzaamheid meer, er worden steeds meer en meer van dit soort gedrochten gefokt.
Van de voorkant zien ze er zo uit: http://www.royalbluegeneration.com/phot ... road01.jpg
Op mp worden ze ook steeds vaker aangeboden.. te triest voor woorden gewoon.

![]()
![]()

Down with the pigs.Nanna schreef:Ik denk dat zo'n mongoloïde varken eerder lachlust opwekt dan bewondering

Zal mijn beperking wel zijn mmaar kan niet begrijpen dat mensen dit mooi of leuk vinden en al helemaal niet stoer of macho.Tara schreef:Hier nog een paar kiekjes, hoe komt zo'n gedrocht eigenlijk aan die bespiering?Tara schreef:vania schreef:op FB vind een DC fokker dit een geweldig mooie en "gave" hond
ik vind hem verschrikkelijk lelijk (heb dat ook gezegd) en ongezond uit zien, ik vind het precies een kruising tussen een hangbuikzwijn en een neushoorn![]()
![]()
![]()
Sjeesis, wát een gedrocht zeg!!!![]()
Hier heb je nog eens, maar dan recht van voren:
Hij ziet er namelijk echt niet uit alsof hij een dagelijkse wandeling van langer dan drie minuten aankan.![]()

Ja erg he..bouvierpoedel schreef:Allemaal van die gedrochten zeg.
zo'n hond is toch ook heel beperkt in zijn beweging en lijkt mij ook wel ongemak op te leveren .

Dacht in eerste instantie dat het ging om die zadelruggen en kromme poten.Mojuan schreef:Ja erg he..bouvierpoedel schreef:Allemaal van die gedrochten zeg.
zo'n hond is toch ook heel beperkt in zijn beweging en lijkt mij ook wel ongemak op te leveren .
Maar nu zie je dat het dus vrij veel op deze manier wordt gefokt, en dat er dus nogal wat mensen geil worden van zo'n gedrocht...
Ik vind het dierenmishandeling, maar dat vind ik net zo goed van bepaalde rassen die hier 'vrolijk' over straat knorren...

Ja idd er zijn heel wat fokkers en 'liefhebbers' van misvormde Pitbulls.bouvierpoedel schreef: Dacht in eerste instantie dat het ging om die zadelruggen en kromme poten.
Maar schijnt dus een heel cultuurtje te zijn van dit soort liefhebbers /fokkers en honden.
Geloof dat ik toch eens vaker het erf af moet de weide wereld in om op de hoogte te blijven.