Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Geroyeerd van de puppycursus met Duitse Herder
Moderator: moderatorteam
-
safari
Re: Geroyeerd van de puppycursus met Duitse Herder
welnee, ga wel ff voor je in de weer maar kaas kan echt niet meer hoor. Zo jaren tachtig
-
doggielover
Bovendien heeft mijn hele familie in een deuk gelegen van de lach met een hondje van 5,5 maand zonder tand in zijn bekkie die geroyeerd wordt! Geen idee wie XL is, heb er ook helemaal geen zin meer in, maar dat hele verhaal klopt voor geen meter, die fantastische griet die ons de cursus gaf nam een keer haar hond mee, die kende het commando zit niet eens! Wat zei ze toen: zal je altijd zien..... Sukkel! Ben zelf nooit begonnen aan deze curus (vrouw) dus dat lieg je ook want mijn man deed dat, dus dat is al gelogen en zo zijn er nog zoveel dingen, maar het interesseert me geen reet meer want ik ben dit hele verhaal zat. We zijn NOOIT gebeld en er is NOOIT iemand geweest die ons de dingen gezegd heeft die jij nu pretendeert! Sukkel! Je was er niet bij, maar weet het allemaal zo goed! Het gaat ons maar om een ding en dat is: je gaat naar een hondenschool om iets te leren met je hond en dat gaat dus blijkbaar bij deze hondenschool niet. "wij kiezen voor de veiligheid van de groep". Het is een puppie, waar gaat het over!!!!!
-
doggielover
en gelijk heb je!!Tara schreef:Ik schenk nog maar eens even een glaasje Prosecco in...Marion. schreef:Ik lus geen vissssafari schreef:Nou vooruit, ik heb nog zalm en rundvlees salade staan. kan dat uw goedkeuring krijgen?![]()
Doe maar stokbroodje rundvlees dan, lekker! Toefje mayo en curry erop graag. Haha, ben ik heel veeleisend?
-
Marion.
Mag ik in de jaren 80 blijven hangen dan? Kaas is zooooooooooooo lekkersafari schreef:welnee, ga wel ff voor je in de weer maar kaas kan echt niet meer hoor. Zo jaren tachtig
-
Marion.
[quote="doggielover"]Nou ja. Over sukkels, als ik jou verhaal zo lees? Oke 
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
een pup zonder tanden in zn bek die naar alles uitvalt... tja dan ben je lekker bezigdoggielover schreef:Bovendien heeft mijn hele familie in een deuk gelegen van de lach met een hondje van 5,5 maand zonder tand in zijn bekkie die geroyeerd wordt! Geen idee wie XL is, heb er ook helemaal geen zin meer in, maar dat hele verhaal klopt voor geen meter, die fantastische griet die ons de cursus gaf nam een keer haar hond mee, die kende het commando zit niet eens! Wat zei ze toen: zal je altijd zien..... Sukkel! Ben zelf nooit begonnen aan deze curus (vrouw) dus dat lieg je ook want mijn man deed dat, dus dat is al gelogen en zo zijn er nog zoveel dingen, maar het interesseert me geen reet meer want ik ben dit hele verhaal zat. We zijn NOOIT gebeld en er is NOOIT iemand geweest die ons de dingen gezegd heeft die jij nu pretendeert! Sukkel! Je was er niet bij, maar weet het allemaal zo goed! Het gaat ons maar om een ding en dat is: je gaat naar een hondenschool om iets te leren met je hond en dat gaat dus blijkbaar bij deze hondenschool niet. "wij kiezen voor de veiligheid van de groep". Het is een puppie, waar gaat het over!!!!!
Maar goed ik zal het wel niet snappen met mijn slimme belgen
ow en als jij of je man nog niet kan voorkomen dat een pup uitvalt... dan twijfel ik toch echt aan jullie opvoedcapaciteiten... dat hoeven ze hier nl niet in hun kop te halen.
*edit: toevoeging

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
Wilm@
doggielover schreef:Bovendien heeft mijn hele familie in een deuk gelegen van de lach met een hondje van 5,5 maand zonder tand in zijn bekkie die geroyeerd wordt! Geen idee wie XL is, heb er ook helemaal geen zin meer in, maar dat hele verhaal klopt voor geen meter, die fantastische griet die ons de cursus gaf nam een keer haar hond mee, die kende het commando zit niet eens! Wat zei ze toen: zal je altijd zien..... Sukkel! Ben zelf nooit begonnen aan deze curus (vrouw) dus dat lieg je ook want mijn man deed dat, dus dat is al gelogen en zo zijn er nog zoveel dingen, maar het interesseert me geen reet meer want ik ben dit hele verhaal zat. We zijn NOOIT gebeld en er is NOOIT iemand geweest die ons de dingen gezegd heeft die jij nu pretendeert! Sukkel! Je was er niet bij, maar weet het allemaal zo goed! Het gaat ons maar om een ding en dat is: je gaat naar een hondenschool om iets te leren met je hond en dat gaat dus blijkbaar bij deze hondenschool niet. "wij kiezen voor de veiligheid van de groep". Het is een puppie, waar gaat het over!!!!!
Pupbers kunnen ook heel vervelend gedrag vertonen. O.a. uitvallen! Pupber zijn betekent niet dat alles is geoorloofd. Pupber zijn betekent dat eigenaar aan de bak moet om pupber op weg te helpen naar volwassenheid. Jouw stijfkoppige en scheldend gedrag is beslist niet motiverend voor een pupber. Want jouw hond al lang geen pup meer!
pupber = de periode na pup maar nog voor 'n puber van ongeveer 8 maanden al naar gelang het ras.
- JYBD
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
- Aantal honden: 1
Mevrouw Doggielover,
Als U tijdens de les net zo tekeer gaat, met dezelfde vocabulaire als hier in Uw berichten, dan vind ik het helemaal niet verwonderlijk dat U verzocht bent niet meer bij de cursus te verschijnen.
Hoe Uw hond zich dan ook gedroeg, welk ras het dan ook was, dit taalgebruik alleen zou al een reden zijn om U te verzoeken het veld voorgoed te verlaten.
Als U tijdens de les net zo tekeer gaat, met dezelfde vocabulaire als hier in Uw berichten, dan vind ik het helemaal niet verwonderlijk dat U verzocht bent niet meer bij de cursus te verschijnen.
Hoe Uw hond zich dan ook gedroeg, welk ras het dan ook was, dit taalgebruik alleen zou al een reden zijn om U te verzoeken het veld voorgoed te verlaten.
Ik ben niet labiel,.... ik ben emotioneel flexibel.

- JYBD
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
Ohja, vergeten,...... 
Ik ben niet labiel,.... ik ben emotioneel flexibel.

-
doggielover
Is goed hoor laat maar weer, ik kan mezelf in de spiegel aankijken en weet ook hoe het hier allemaal gaat en hoe het ging op die klote hondenschool met dat wijf die geen cursus kann geven. Dag alllemaal! En natuurlijk weet ik dat mijn hond geen pup meer is maar dat was ie wel in die cursus! En wij hebben geen problemen met hem hoor! En mijn andere vijf honden ook niet! En mijn kleinkinderen van 1 e n1,5 niet, dus dat is voor ons belangrijk, die KUThond die zo rot is, nu hier niet hoor!!!!
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
Je kan het ook als emotie zien boosheid kwaad onrecht wat zij vind dat haar word aangedaan.Het berichtje van de hondenschool was een net beleefd zakelijk berichtje,ik ben er nog niet uit wie er gelijk heeft 

- Pepie
- Zeer actief
O jeedoggielover schreef:Is goed hoor laat maar weer, ik kan mezelf in de spiegel aankijken en weet ook hoe het hier allemaal gaat en hoe het ging op die klote hondenschool met dat wijf die geen cursus kann geven. Dag alllemaal! En natuurlijk weet ik dat mijn hond geen pup meer is maar dat was ie wel in die cursus! En wij hebben geen problemen met hem hoor! En mijn andere vijf honden ook niet! En mijn kleinkinderen van 1 e n1,5 niet, dus dat is voor ons belangrijk, die KUThond die zo rot is, nu hier niet hoor!!!!

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
een pup waarbij je uitvallen niet kan voorkomen vind je geen probleem?doggielover schreef:Is goed hoor laat maar weer, ik kan mezelf in de spiegel aankijken en weet ook hoe het hier allemaal gaat en hoe het ging op die klote hondenschool met dat wijf die geen cursus kann geven. Dag alllemaal! En natuurlijk weet ik dat mijn hond geen pup meer is maar dat was ie wel in die cursus! En wij hebben geen problemen met hem hoor! En mijn andere vijf honden ook niet! En mijn kleinkinderen van 1 e n1,5 niet, dus dat is voor ons belangrijk, die KUThond die zo rot is, nu hier niet hoor!!!!
vind je het erg dat ik je liever niet tegenkom op straat? Ik heb het niet op mensen die hun honden niet onder controle hebben.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Fizgig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
- Aantal honden: 2
Ik weet het niet, maar zou het kunnen dat XL zich vergist heeft misschien? Want ik vind het wel knap dat die geraden heeft wie deze mensen zijn. Wel vreemd als jullie zeggen niemand over de telefoon te hebben gesproken dan. Het is natuurlijk woord tegen woord, en okee, er zijn wat minder elegante woorden gevallen, maar dan nog is een vergissing toch snel gemaakt? Hoeveel Duitse herderpups van 5,5 maand zullen er nu in een puppycursus zitten, heel wat lijkt mij. Het is nog steeds een heel populair ras.
Als XL en doggielover nou de naam van de puppyclub aan mij mailen, kan ik checken of het dezelfde is! En ik vertel niks verder aan de rest van het forum over welke puppyclub dat is, alleen of het dezelfde is. Nou ik heb meegedacht.
Over snacks gesproken, ik heb vandaag ouderwets een Edammertje gekocht, o da's lekker zeg!
Als XL en doggielover nou de naam van de puppyclub aan mij mailen, kan ik checken of het dezelfde is! En ik vertel niks verder aan de rest van het forum over welke puppyclub dat is, alleen of het dezelfde is. Nou ik heb meegedacht.
Over snacks gesproken, ik heb vandaag ouderwets een Edammertje gekocht, o da's lekker zeg!
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Wat ik me eerlijk afvraag is waarom je zo grof in de mond bent?doggielover schreef:Is goed hoor laat maar weer, ik kan mezelf in de spiegel aankijken en weet ook hoe het hier allemaal gaat en hoe het ging op die klote hondenschool met dat wijf die geen cursus kann geven. Dag alllemaal! En natuurlijk weet ik dat mijn hond geen pup meer is maar dat was ie wel in die cursus! En wij hebben geen problemen met hem hoor! En mijn andere vijf honden ook niet! En mijn kleinkinderen van 1 e n1,5 niet, dus dat is voor ons belangrijk, die KUThond die zo rot is, nu hier niet hoor!!!!
Waarom maak je je zo boos?
Ik begrijp dat eerlijk niet.
Je kunt toch gewoon en rustig iets uitleggen zonder meteen te schelden?
Op deze manier jaag je iedereen tegen je in het harnas, en dat lijkt me toch niet de reden dat je hier om te beginnen je verhaal neerzette
- iones
- Zeer actief
Een hond van 5,5 maand zonder tand in zijn bekkie?doggielover schreef:Bovendien heeft mijn hele familie in een deuk gelegen van de lach met een hondje van 5,5 maand zonder tand in zijn bekkie die geroyeerd wordt! Geen idee wie XL is, heb er ook helemaal geen zin meer in, maar dat hele verhaal klopt voor geen meter, die fantastische griet die ons de cursus gaf nam een keer haar hond mee, die kende het commando zit niet eens! Wat zei ze toen: zal je altijd zien..... Sukkel! Ben zelf nooit begonnen aan deze curus (vrouw) dus dat lieg je ook want mijn man deed dat, dus dat is al gelogen en zo zijn er nog zoveel dingen, maar het interesseert me geen reet meer want ik ben dit hele verhaal zat. We zijn NOOIT gebeld en er is NOOIT iemand geweest die ons de dingen gezegd heeft die jij nu pretendeert! Sukkel! Je was er niet bij, maar weet het allemaal zo goed! Het gaat ons maar om een ding en dat is: je gaat naar een hondenschool om iets te leren met je hond en dat gaat dus blijkbaar bij deze hondenschool niet. "wij kiezen voor de veiligheid van de groep". Het is een puppie, waar gaat het over!!!!!
arme hond!
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
doggielover schreef:Bovendien heeft mijn hele familie in een deuk gelegen van de lach met een hondje van 5,5 maand zonder tand in zijn bekkie die geroyeerd wordt! Geen idee wie XL is, heb er ook helemaal geen zin meer in, maar dat hele verhaal klopt voor geen meter, die fantastische griet die ons de cursus gaf nam een keer haar hond mee, die kende het commando zit niet eens! Wat zei ze toen: zal je altijd zien..... Sukkel! Ben zelf nooit begonnen aan deze curus (vrouw) dus dat lieg je ook want mijn man deed dat, dus dat is al gelogen en zo zijn er nog zoveel dingen, maar het interesseert me geen reet meer want ik ben dit hele verhaal zat. We zijn NOOIT gebeld en er is NOOIT iemand geweest die ons de dingen gezegd heeft die jij nu pretendeert! Sukkel! Je was er niet bij, maar weet het allemaal zo goed! Het gaat ons maar om een ding en dat is: je gaat naar een hondenschool om iets te leren met je hond en dat gaat dus blijkbaar bij deze hondenschool niet. "wij kiezen voor de veiligheid van de groep". Het is een puppie, waar gaat het over!!!!!
In je openingspost zei je dat jullie opgebeld werden en er verteld werd dat je niet meer welkom ben op de cursus. Dus helemaal nooit gebeld zoals je hier zegt is ook niet waar.
Maar ik ben er niet bij geweest dus kan er niet over oordelen wie er gelijk heeft, al ben ik geneigd om XL te geloven, want je wordt wel erg snel kwaad als iemand een reactie geeft die je niet bevalt.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- luna2906
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie
Ik een glaasje rosé en ondertussen geniet ik ook heerlijk van een broodje carpaccio. Oftewel: ik zit er klaar voor, kom maar opTara schreef:Ik schenk nog maar eens even een glaasje Prosecco in...Marion. schreef:Ik lus geen vissssafari schreef:Nou vooruit, ik heb nog zalm en rundvlees salade staan. kan dat uw goedkeuring krijgen?![]()
Doe maar stokbroodje rundvlees dan, lekker! Toefje mayo en curry erop graag. Haha, ben ik heel veeleisend?
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
nou dan kan XL kijken of dit hetzelfde terrein is:

http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 6#p5535676
*edit

*edit

- luna2906
- Zeer actief
Niemand zegt toch dat je een rotte kuthond hebt? Er zijn alleen mensen die het uitvallen van een jonge hond van vijf maanden zorgwekkend vinden. Ik snap ook niet waarom je zo om je heen schopt en slaat, volgens mij nergens voor nodigdoggielover schreef:Is goed hoor laat maar weer, ik kan mezelf in de spiegel aankijken en weet ook hoe het hier allemaal gaat en hoe het ging op die klote hondenschool met dat wijf die geen cursus kann geven. Dag alllemaal! En natuurlijk weet ik dat mijn hond geen pup meer is maar dat was ie wel in die cursus! En wij hebben geen problemen met hem hoor! En mijn andere vijf honden ook niet! En mijn kleinkinderen van 1 e n1,5 niet, dus dat is voor ons belangrijk, die KUThond die zo rot is, nu hier niet hoor!!!!
- Living XL
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mastiff!
- Contacteer:
Deel van openingspost
Diverse fora-leden, kunnen dit beamen...
I REST MY CASE...
Vervolgens...doggielover schreef:Wat ons vandaag overkomen is vind ik werkelijk ongelooflijk. Werd vanavond gebeld dat we niet meer welkom zijn ......
doggielover schreef:Ben zelf nooit begonnen aan deze curus (vrouw) (eerste paar lessen aanwezig geweest, daarna niet meer) dus dat lieg je ook want mijn man deed dat, dus dat is al gelogen en zo zijn er nog zoveel dingen, maar het interesseert me geen reet meer want ik ben dit hele verhaal zat. We zijn NOOIT gebeld en er is NOOIT iemand geweest die ons de dingen gezegd heeft die jij nu pretendeert!......
Deze foto had ik al gezien... en ja dat is ons terrein...malinois schreef:nou dan kan XL kijken of dit hetzelfde terrein is:
*edit
Diverse fora-leden, kunnen dit beamen...
I REST MY CASE...
Groetjes
Sandra
en een high 5 van Amiga, Perro & Meissie

In loving memory Bink 08-05-1999 / 25-11-2011
In loving memory Murphy 16-03-1998 / 29-04-2013
Sandra
en een high 5 van Amiga, Perro & Meissie

In loving memory Bink 08-05-1999 / 25-11-2011
In loving memory Murphy 16-03-1998 / 29-04-2013
- Pepie
- Zeer actief
Je rest je case bij mij helemaal niet,want ze zegt er nog wat achteraan
We zijn NOOIT gebeld en er is NOOIT iemand geweest die ons de dingen gezegd heeft die jij nu pretendeert!......
Ze zegt niet dat ze nooit gebeld is,ze zegt dat ze nooit gebeld is met de inhoud van het gesprek die jij pretendeert.
We zijn NOOIT gebeld en er is NOOIT iemand geweest die ons de dingen gezegd heeft die jij nu pretendeert!......
Ze zegt niet dat ze nooit gebeld is,ze zegt dat ze nooit gebeld is met de inhoud van het gesprek die jij pretendeert.

- Pepie
- Zeer actief
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Je was mij al kwijt bij 'tuthondjes'. Typische herdereigenarenuitspraakdoggielover schreef:Is goed hoor laat maar weer, ik kan mezelf in de spiegel aankijken en weet ook hoe het hier allemaal gaat en hoe het ging op die klote hondenschool met dat wijf die geen cursus kann geven. Dag alllemaal! En natuurlijk weet ik dat mijn hond geen pup meer is maar dat was ie wel in die cursus! En wij hebben geen problemen met hem hoor! En mijn andere vijf honden ook niet! En mijn kleinkinderen van 1 e n1,5 niet, dus dat is voor ons belangrijk, die KUThond die zo rot is, nu hier niet hoor!!!!

Linda, Izzie en Bram
-
doggielover
Ja en daar zit ie dan met zijn baasje tijdens de eerste les die ik volgens xl heb gedaan (gelogen] BYE the way, ik wil niet dat mijn foto's op internet staan!luna2906 schreef:Ik een glaasje rosé en ondertussen geniet ik ook heerlijk van een broodje carpaccio. Oftewel: ik zit er klaar voor, kom maar opTara schreef:Ik schenk nog maar eens even een glaasje Prosecco in...Marion. schreef:Ik lus geen vissssafari schreef:Nou vooruit, ik heb nog zalm en rundvlees salade staan. kan dat uw goedkeuring krijgen?![]()
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
die heb je toch zelf op internet geplaatst dame...doggielover schreef:Ja en daar zit ie dan met zijn baasje tijdens de eerste les die ik volgens xl heb gedaan (gelogen] BYE the way, ik wil niet dat mijn foto's op internet staan!luna2906 schreef:Ik een glaasje rosé en ondertussen geniet ik ook heerlijk van een broodje carpaccio. Oftewel: ik zit er klaar voor, kom maar opTara schreef:Ik schenk nog maar eens even een glaasje Prosecco in...Marion. schreef: Ik lus geen visss![]()

- luna2906
- Zeer actief
Mag ik vragen waarom je mij quote? Ik heb a. jouw foto's niet op internet gezet en b. niet gelinkt naar jouw eigen topic met foto's. Als je geen foto's op internet wilt hebben, dan zet je ze toch niet op internet?doggielover schreef:Ja en daar zit ie dan met zijn baasje tijdens de eerste les die ik volgens xl heb gedaan (gelogen] BYE the way, ik wil niet dat mijn foto's op internet staan!luna2906 schreef:Ik een glaasje rosé en ondertussen geniet ik ook heerlijk van een broodje carpaccio. Oftewel: ik zit er klaar voor, kom maar op
- Pepie
- Zeer actief
-
doggielover
Blijf van mijn foto af! Belachelijkmalinois schreef:nou dan kan XL kijken of dit hetzelfde terrein is:
*edit
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
he doe es ff kalm dame, je zet ze zelf op een openbaar forum... je weet wel INTERNET....doggielover schreef:Blijf van mijn foto af! Belachelijkmalinois schreef:nou dan kan XL kijken of dit hetzelfde terrein is:
*edit