Moderator: moderatorteam

De 3e van wat?safari schreef:Mooie foto's, heb je de 3e gehaald? Ik ben maar tot de 2e gekomen. Staat bij mij nog op de to do lijst.
Fijne vakantie.
Die waterval gaat in 3en bij de 2e knik is een restaurant, weet niet of er bij de derde ook een restaurant is, moet dat nog gaan ondervinden.*Eva* schreef:De 3e van wat?safari schreef:Mooie foto's, heb je de 3e gehaald? Ik ben maar tot de 2e gekomen. Staat bij mij nog op de to do lijst.
Fijne vakantie.
Het was best wel een beklimming.Maar heel erg mooi!
Wij waren onlangs ook daar in de buurt en de gigantische hoeveelheid toeristen uit de Golfstaten e.o. viel ons ook heel erg op. Wij kwamen er een aantal tegen op onze wandeling met honden door de Klamm bij Kaprun. Wij liepen omhoog, zij naar beneden, en dat is best smal. Eerst drie kinderen die zeiden dat ze de honden eng vonden (maar hun ogen verraadden ook nieuwsgierigheid), daarna hun ouders waarvan de moeder echt heel zenuwachtig werd en zich tegen de zijkant van de trapleuning drukte, maar toen we rustig langsgelopen waren met de honden die er verder geen acht op sloegen, werden we door haar heel vriendelijk bedankt voor onze medewerking.sjaak-k schreef:Ja, de zon schijnt volop! Enne, het waren nu vooral mensen met hoofddoeken en hun man, die hebben het niet zo op honden. We zijn pas om 2u begonnen, dus op de terugweg (die aanzienlijk sneller ging) was het lekker rustig, Max heeft toen gewoon los gelopen.

Lekker! Daar kijk ik nu al naar uit, naar een koude frisse Radler, na een flinke wandeling. Jammie!Sita schreef:Mooi is het daar! Wij zijn nog een stuk verder gelopen dan het hotel. Was echt super. Elke keer een andere blik op de waterval. Op de terugweg bij het hotel een heerlijke Radler gedronken.