Of bij het veerse meer? In ieder geval genoeg plekken om heerlijk te wandelen!
Wie gaat er mee?

Roept u maar!

Augustus
4
5
7
8
12
14
15
16
Moderator: moderatorteam
Oh wat liefthom schreef:Even een totaal off.
Ik wil je een vet compliment geven, je lijkt een totaal ander mens geworden Jody, zo ontzettend blij en positief..
HillieS schreef:Jaa!!![]()
![]()
Veerse meer is meestal wel wat rustiger.
En het spreekt mij wel aan!
Ik kan in Augustus ook wel redelijk vaak.
Ik ga vaak bij de Piet naar het kleine strandje.Fafo schreef:HillieS schreef:Jaa!!![]()
![]()
Ik kan in Augustus ook wel redelijk vaak.![]()
Veerse meer is inderdaad wel lekker!
Oh daar is het ook fijn inderdaad!HillieS schreef:Ik ga vaak bij de Piet naar het kleine strandje.Fafo schreef:HillieS schreef:Jaa!!![]()
![]()
Ik kan in Augustus ook wel redelijk vaak.![]()
Veerse meer is inderdaad wel lekker!
's morgens is het meestal het rustigst.
Ow, en ik ben het met Thom eens
Als jouw honden mijn pup niet opvreten, mag hetPat75 schreef:Als ik kan wil ik ook mee.
Alleen Gajes gaat mee de andere 2 zijn te oud.HillieS schreef:Als jouw honden mijn pup niet opvreten, mag hetPat75 schreef:Als ik kan wil ik ook mee.
Haha, kijk maar wat voor jou het lekkerste loopt!Pat75 schreef:Alleen Gajes gaat mee de andere 2 zijn te oud.HillieS schreef:Als jouw honden mijn pup niet opvreten, mag hetPat75 schreef:Als ik kan wil ik ook mee.
Of ik neem alleen Ian mee haha en die eet geen honden.
Als het door de weeks is alleen Ian dan in de wandelwagen en dan is het ook maar de vraag of mijn tuut gemaakt is en hoe ik dan op het veerse meer ermee komt.HillieS schreef:Haha, kijk maar wat voor jou het lekkerste loopt!Pat75 schreef:Alleen Gajes gaat mee de andere 2 zijn te oud.HillieS schreef:Als jouw honden mijn pup niet opvreten, mag hetPat75 schreef:Als ik kan wil ik ook mee.
Of ik neem alleen Ian mee haha en die eet geen honden.
pioenroos schreef:![]()
Ik zou ook graag mee gaan!
Ik kan altijd op woensdag, andere dagen afhankelijk van mijn rooster. (weet ik 3 weken vantevoren)
Alleen, voor reuen werkt Diem vaak als een rode lap. Zelf kan hij wel met rustige/onderdanige reuen maar hij vermijdt een conflict met een andere reu die hem uitdaagt niet. In tegenstelling, dan snauwt hij flink van zich af heb ik gemerkt![]()
Als iemand mee wil met een grotere intacte reu kan ik beter thuis blijven dus![]()
Ja Niko kan overal wel bij, die heeft toch serieus niets van dominantie over zichdagmar88 schreef:pioenroos schreef:![]()
Ik kan altijd op woensdag, andere dagen afhankelijk van mijn rooster. (weet ik 3 weken vantevoren)
Alleen, voor reuen werkt Diem vaak als een rode lap. Zelf kan hij wel met rustige/onderdanige reuen maar hij vermijdt een conflict met een andere reu die hem uitdaagt niet. In tegenstelling, dan snauwt hij flink van zich af heb ik gemerkt![]()
Als iemand mee wil met een grotere intacte reu kan ik beter thuis blijven dus![]()
Met sufkutje Niko moet dat toch nog steeds wel goed gaan?
Fafo schreef:Ja Niko kan overal wel bij, die heeft toch serieus niets van dominantie over zichdagmar88 schreef:pioenroos schreef:![]()
Met sufkutje Niko moet dat toch nog steeds wel goed gaan?
Met Niko zou het absoluut goed gaandagmar88 schreef:Fafo schreef:Ja Niko kan overal wel bij, die heeft toch serieus niets van dominantie over zichdagmar88 schreef:Met sufkutje Niko moet dat toch nog steeds wel goed gaan?
snauwde hij maar eens, maar nee hoor.
wacht even de data's af door de weeks neem ik alleen mijn zoontje van 21 weken mee.pioenroos schreef:Met Niko zou het absoluut goed gaandagmar88 schreef:Fafo schreef:Ja Niko kan overal wel bij, die heeft toch serieus niets van dominantie over zichdagmar88 schreef:Met sufkutje Niko moet dat toch nog steeds wel goed gaan?
Het is alleen met reuen die wel eens de neiging hebben om een punt te willen maken bij een andere reu.
Om de een of andere reden reageren die heel heftig op Diem![]()
Reuen die alleen neutraal kennismaken, negeren of spelen gaat het helemaal goed. Hij kopieert dan gewoon het aangeboden gedrag. En kleine hondjes ook, ook als ze in z'n nek hangen gaat dat goed. Die negeert hij wel![]()
Laatst ook een hond die normaal wel zelfverzekerd is maar niet agressief volgens baasje. Die had zonder pardon direct een poot op de rug van Diem, onderwijl luid grommend. En dat pikt Diem nu niet meer. Geen gaatjes hoor, baasje had hond snel vast. Maar gezellig is anders![]()
Ik sla dus maar overKan Pat75 mee, heb het idee dat haar (?) reu(en) toch wat pittiger zijn dan Niko
pioenroos schreef:Met Niko zou het absoluut goed gaandagmar88 schreef:Fafo schreef:Ja Niko kan overal wel bij, die heeft toch serieus niets van dominantie over zichdagmar88 schreef:Met sufkutje Niko moet dat toch nog steeds wel goed gaan?
Het is alleen met reuen die wel eens de neiging hebben om een punt te willen maken bij een andere reu.
Om de een of andere reden reageren die heel heftig op Diem![]()
Reuen die alleen neutraal kennismaken, negeren of spelen gaat het helemaal goed. Hij kopieert dan gewoon het aangeboden gedrag. En kleine hondjes ook, ook als ze in z'n nek hangen gaat dat goed. Die negeert hij wel![]()
Laatst ook een hond die normaal wel zelfverzekerd is maar niet agressief volgens baasje. Die had zonder pardon direct een poot op de rug van Diem, onderwijl luid grommend. En dat pikt Diem nu niet meer. Geen gaatjes hoor, baasje had hond snel vast. Maar gezellig is anders![]()
Ik sla dus maar overKan Pat75 mee, heb het idee dat haar (?) reu(en) toch wat pittiger zijn dan Niko
Niks terug doen is ook wel makkelijk hoordagmar88 schreef:Niko trekt het ook aan hoor, dat de dominantere tiepjes even komen klieren.
Kennelijk zien ze gewoon dat hij echt niets terug doet en het dus wel makkelijk is om daar even je puntje op te maken![]()
Als je nou niet mee gaat moeten we sowieso maar weer eens met de mannen gaan wandelen!
pioenroos schreef: Niks terug doen is ook wel makkelijk hoorSinds Diem dus wel terug-puntmaakt ben ik echt voorzichtig. De puntmakende reuen komen nog steeds maar nu moet ik opletten dat het geen knokken wordt
![]()
Weer eens samen wandelen met de heren lijkt me leuk![]()
Oh, das heel mooi! Hij zwemt echt als met voetjes van de bodem? Kan hij dat Diempie niet leren? Hij wil nog steeds niet zwemmen en zo raak is dus veel afgedreven ballen kwijtdagmar88 schreef:Oh, en Niko zwemt tegenwoordig, dus hoef je Diemetje niet meer te dwingen z'n bal te halen
pioenroos schreef:Oh, das heel mooi! Hij zwemt echt als met voetjes van de bodem? Kan hij dat Diempie niet leren? Hij wil nog steeds niet zwemmen en zo raak is dus veel afgedreven ballen kwijtdagmar88 schreef:Oh, en Niko zwemt tegenwoordig, dus hoef je Diemetje niet meer te dwingen z'n bal te halen
dagmar88 schreef:Ben samen met hem de zee in gegaan en sindsdien vind hij het heerlijk.
Je moet alleen niet letten op hoe het er uit ziet