Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gezocht: leuke cursus in Zeeland
Moderator: moderatorteam
-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Saarloos Wolfhond,
Jack hussell - Aantal honden: 2
Gezocht: leuke cursus in Zeeland
Ik ben op zoek naar een leuke cursus in de beurt van Goes.
Ik doe nu, samen met mijn Saarloos Wolfhond Wizo van 3, de cursus sport en appel bij de KC Zeeland in Zierikzee. Maar ik heb het daar eigenlijk niet zo naar mijn zin. Hiervoor heb ik de EG en VEG cursus gevolgd en afgerond.
Dus ben ik op zoek naar iets anders. Ik heb niet heel veel eisen. Maar vind een goede sfeer en respect voor de hond erg belangrijk. En niet puur gericht op resultaat.
Wizo vind het namelijk wel erg leuk om samen bezig te zijn, maar het is geen hond om te proberen op hoog niveau een sport mee te beoefenen.
Wie heeft er een goede tip??
Marieke
Ik doe nu, samen met mijn Saarloos Wolfhond Wizo van 3, de cursus sport en appel bij de KC Zeeland in Zierikzee. Maar ik heb het daar eigenlijk niet zo naar mijn zin. Hiervoor heb ik de EG en VEG cursus gevolgd en afgerond.
Dus ben ik op zoek naar iets anders. Ik heb niet heel veel eisen. Maar vind een goede sfeer en respect voor de hond erg belangrijk. En niet puur gericht op resultaat.
Wizo vind het namelijk wel erg leuk om samen bezig te zijn, maar het is geen hond om te proberen op hoog niveau een sport mee te beoefenen.
Wie heeft er een goede tip??
Marieke
- ChantalV80
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tja...Adoptiehondje; Wat er in zit ??? Het is net een surprise-ei :-)
- Aantal honden: 1
- ** Angela **
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
- Aantal honden: 3
Re: Gezocht: leuke cursus in Zeeland
Kc Zeeland in Wilhelminadorp geeft op maandagavond Flyball
Erg leuk , ik start in september met Ditch in de beginners.
Als je wil kan ik je wel t email adres van degene geven die het geeft
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
-
- Vaste gebruiker
Dat weet ik, maar ik wil eigenlijk weg bij de KC. En mijn vriend traint op maandag behendigheid daar met onze andere hond (Jack Hussell Pepper) en dan heeft Wizo nog maar 1 gedachte en dat is zijn roedel weer bij elkaar krijgen.Kc Zeeland in Wilhelminadorp geeft op maandagavond Flyball
Ik vind dat er geen opbouw in de cursus zit en er zit weinig creativiteit in de trainers zit op het gebied van het aanleren van toestellen. Als een hond moeite heeft met een bepaald toestel word er niet gekeken naar een andere manier, maar moet je het nog maar eens proberen. Als je dan zelf met iets anders komt wordt je raar aangekeken. Ook wordt er niet gekeken naar de hond en de manier van aanleren daarop aangepast.Waarom heb je het daar niet naar je zin?
Verder vind ik het type cursus wel erg leuk. De sfeer is ontspannen en er wordt niet getraind voor wedstrijden of zo.
- ** Angela **
- Zeer actief
Ah, komt die toevallig altijd op de motor ???
Want dan moet hij mij ook kennen van die Duitse herder die altijd zoveel herrie maakt en tot voor kort geen ballen lostte
Maar als je echt weg wilt bij de kc ... In Vlissingen zit de HOWA , mss daar eens kijken ?
Of bij Martin Gaus, die zit geloof ik in Goes ..
Want dan moet hij mij ook kennen van die Duitse herder die altijd zoveel herrie maakt en tot voor kort geen ballen lostte

Maar als je echt weg wilt bij de kc ... In Vlissingen zit de HOWA , mss daar eens kijken ?
Of bij Martin Gaus, die zit geloof ik in Goes ..
-
- Vaste gebruiker
Ja dit komt op de motor.Ah, komt die toevallig altijd op de motor ???
Herrie maken kan pepper ook als de beste. En tot een vorige seizoen kwam pepper ook altijd even buurten bij de Flyball.
En ik wil niet perse weg bij de KC, maar het houd op het gebied van cursussen. Verder met GGB wil ik niet en is met Wizo ook niet haalbaar.
- ** Angela **
- Zeer actief
Haha , ja dat weet ik nog wel . Die vond de Flyball veel leuker ( en daar heeft hij natuurlijk gelijk in
)
Vind het altijd zo grappig om te zien , hoe die 2 dan komen aanrijden op de motor , en zo te zien vind hij dat ook helemaal geweldig.
Als ik me niet vergis traint jouw vriend om 20.00 pas , als je Flyballt bij de beginners start je om 19.00 dus in principe zou je voor de beginners en gevorderdencursus geen last van elkaar hoeven te hebben.
Word wel anders als je naar de wedstrijdgroep gaat , want wij trainen vanaf 20.00
En anders ff kijken op Baarland, daar waar de Rottweiler vereniging zit zit nu ook een onderdeel van de KC heb ik gehoord.
Daar doen ze oa ook Treibbal
Ik denk dat je daar dan Marleen Franke of Miranda Goedheer voor moet hebben ( Marleen coacht ook onze wedstrijd groep en Mirande traint de beginners )

Vind het altijd zo grappig om te zien , hoe die 2 dan komen aanrijden op de motor , en zo te zien vind hij dat ook helemaal geweldig.
Als ik me niet vergis traint jouw vriend om 20.00 pas , als je Flyballt bij de beginners start je om 19.00 dus in principe zou je voor de beginners en gevorderdencursus geen last van elkaar hoeven te hebben.
Word wel anders als je naar de wedstrijdgroep gaat , want wij trainen vanaf 20.00
En anders ff kijken op Baarland, daar waar de Rottweiler vereniging zit zit nu ook een onderdeel van de KC heb ik gehoord.
Daar doen ze oa ook Treibbal
Ik denk dat je daar dan Marleen Franke of Miranda Goedheer voor moet hebben ( Marleen coacht ook onze wedstrijd groep en Mirande traint de beginners )
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): labrador retrievers
- Aantal honden: 2
Ik geef zelf de Sport & Appel cursus in Ouwerkerk (op Schouwen-Duiveland). Die vind ik zelf ook erg leuk om te geven. Veiligheid en plezier beleven samen met je hond staan bij mij voorop.
Nu wil ik mezelf of onze hondenschool hier verder niet zo prominent promoten, maar als ik het zo lees zou je het bij ons wel eens naar je zin kunnen hebben. Hier kun je alvast even kijken: Http//www.hondenschool-sd.nl. En mocht je meer vragen hebben dan kun je altijd even een PB sturen
Overigens is deze cursus altijd snel vol en iemand anders doet de aanmeldingen en groepsindeling, dus ik weet even niet of er nog plek is.
Nu wil ik mezelf of onze hondenschool hier verder niet zo prominent promoten, maar als ik het zo lees zou je het bij ons wel eens naar je zin kunnen hebben. Hier kun je alvast even kijken: Http//www.hondenschool-sd.nl. En mocht je meer vragen hebben dan kun je altijd even een PB sturen

Overigens is deze cursus altijd snel vol en iemand anders doet de aanmeldingen en groepsindeling, dus ik weet even niet of er nog plek is.
- Zeeuws meisje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rocky = Yorkshire Terriër (15-06-1992 - 20-03-2007)
Quincy = Golden Retriever (05-03-1999 - 24-10-2011)
Kyra = Kruising Maltezer/Poedel (19-12-2006 - 20-10-2018)
Pixie = Kruising Jack Russel/Chihuahua (06-10-2010-
Dexter = Perro Peruano Peludo (07-04-2012 - 03-02-2024) - Aantal honden: 1
Hoi Marike,
Ik ben van de week voor het eerste met Dexter naar puppycursus geweest in Baarland. Bij http://hmmh.homestead.com/ Lessen worden gegeven door Suzette, zij gaf eerst ook les op de KC. Het is mij goed bevallen. Verder heb je in Goes nog http://www.martingausgoes.nl en http://www.hogz.nl/. Voor agility kreeg ik van de week deze tip:http://www.kensa.nl/. Zijn trainen in Baarland op hetzelfde terrein als Suzette.
Is Wizo een zoon van Anubis?
Ik ben van de week voor het eerste met Dexter naar puppycursus geweest in Baarland. Bij http://hmmh.homestead.com/ Lessen worden gegeven door Suzette, zij gaf eerst ook les op de KC. Het is mij goed bevallen. Verder heb je in Goes nog http://www.martingausgoes.nl en http://www.hogz.nl/. Voor agility kreeg ik van de week deze tip:http://www.kensa.nl/. Zijn trainen in Baarland op hetzelfde terrein als Suzette.
Is Wizo een zoon van Anubis?
- ChantalV80
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tja...Adoptiehondje; Wat er in zit ??? Het is net een surprise-ei :-)
Dat is inderdaad wel jammer. Er zijn meerdere wegen naar Rome.Mariken schreef:Ik vind dat er geen opbouw in de cursus zit en er zit weinig creativiteit in de trainers zit op het gebied van het aanleren van toestellen. Als een hond moeite heeft met een bepaald toestel word er niet gekeken naar een andere manier, maar moet je het nog maar eens proberen. Als je dan zelf met iets anders komt wordt je raar aangekeken. Ook wordt er niet gekeken naar de hond en de manier van aanleren daarop aangepast.Waarom heb je het daar niet naar je zin?
Verder vind ik het type cursus wel erg leuk. De sfeer is ontspannen en er wordt niet getraind voor wedstrijden of zo.
Ik houd dit topic verder goed in de gaten aangezien ik voor Finnick ook een fijne cursus aan het zoeken ben. Die van Suzette lijkt me wel wat! Vooral handig dat je zelf kan kiezen in 20 weken wanneer je kan..
- Zeeuws meisje
- Zeer actief
Ik vind de aanpak van Suzette heel prettig. En het is inderdaad fijn dat je je "strippenkaart" in 20 weken op kan maken. Ik ken Suuz al een aantal jaren. Heb ook samen met haar bij Wieger vd Valk Heelwork to Music gedaan. Dat was met mijn Golden enkele jaren geleden. Wieger geeft misschien ook nog les, maar is verhuisd naar Zeeuws Vlaanderen. Van hem heb ik ook héél veel geleerd. Een erg aardige en inspirerende man.ChantalV80 schreef:Dat is inderdaad wel jammer. Er zijn meerdere wegen naar Rome.Mariken schreef:Ik vind dat er geen opbouw in de cursus zit en er zit weinig creativiteit in de trainers zit op het gebied van het aanleren van toestellen. Als een hond moeite heeft met een bepaald toestel word er niet gekeken naar een andere manier, maar moet je het nog maar eens proberen. Als je dan zelf met iets anders komt wordt je raar aangekeken. Ook wordt er niet gekeken naar de hond en de manier van aanleren daarop aangepast.Waarom heb je het daar niet naar je zin?
Ik houd dit topic verder goed in de gaten aangezien ik voor Finnick ook een fijne cursus aan het zoeken ben. Die van Suzette lijkt me wel wat! Vooral handig dat je zelf kan kiezen in 20 weken wanneer je kan..
- ChantalV80
- Zeer actief
Aan dansen met de hond ga ik pas denken wanneer meneer buiten goed naar ons luistert.Zeeuws meisje schreef:
Ik vind de aanpak van Suzette heel prettig. En het is inderdaad fijn dat je je "strippenkaart" in 20 weken op kan maken. Ik ken Suuz al een aantal jaren. Heb ook samen met haar bij Wieger vd Valk Heelwork to Music gedaan. Dat was met mijn Golden enkele jaren geleden. Wieger geeft misschien ook nog les, maar is verhuisd naar Zeeuws Vlaanderen. Van hem heb ik ook héél veel geleerd. Een erg aardige en inspirerende man.

-
- Vaste gebruiker
Nee, Wizo is een kind van Solo en Storm, een nest eerder van dezelfde kennel.Is Wizo een zoon van Anubis?
Waar ken jij Anubis van??
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en Franse krulhaar.
- Aantal honden: 4
Ik wilde geen reclame gaan maken, daarom heb ik je ge-pbt.
Maar nu er toch kwistig met cursussen wordt gegooid.... Wie op zuid-Beveland een puppycursus of vervolgcursus zoekt....of obedience wil trainen..
www.sterhondentraining.nl

Maar nu er toch kwistig met cursussen wordt gegooid.... Wie op zuid-Beveland een puppycursus of vervolgcursus zoekt....of obedience wil trainen..
groet Sylvia en een poot van de jongen en de meisjes.
-
- Vaste gebruiker
Ik wist nog dat je verteld had dat je ergens anders les ging geven, maar ik wist niet meer waar en kon de school ook niet vinden op internet.Ik wilde geen reclame gaan maken, daarom heb ik je ge-pbt.
En een beetje reclame mag best.
- Zeeuws meisje
- Zeer actief
Ik ken Anubis van de KC net zoals de fokkers van jou hond dan. Dacht even dat Wizo een kind was van Anubis omdat zij die graag een keer wilden gebruiken. Maar een kind van Storm en Solo is natuurlijk ook heel mooi. Ik heb 'm volgens mij vorig jaar in de zeelandhallen gezien bij de dogshow, klopt dat? Mooie hondMariken schreef:Nee, Wizo is een kind van Solo en Storm, een nest eerder van dezelfde kennel.Is Wizo een zoon van Anubis?
Waar ken jij Anubis van??

Die link heb ik ook gezocht maar kon ik niet vindenroksefloks schreef:Ik wilde geen reclame gaan maken, daarom heb ik je ge-pbt.![]()