Ja deze ook!LaVitaBella schreef:
Wordt nog lastig kiezen Marjoleine.
Al is deze Cane Corso teef wel echt zichtbaar een teef.
Moderator: moderatorteam
Ja deze ook!LaVitaBella schreef:
Ik ook, is ze net zo groot als Diaz!Inge O schreef:is guapa maar 59? dat is véél kleiner dan ik me had voorgesteldvania schreef: en Guapa (59cm).

Guapa is inderdaad maar 59cm, die is redelijk klein (maar wel mooi binnen de rasstandaard) en fijn gebouwd (ze weegt maar een kg of 35-38, terwijl een DC teef eigenlijk minstens 40kg moet wegen_Inge_ schreef:Ik ook, is ze net zo groot als Diaz!Inge O schreef:is guapa maar 59? dat is véél kleiner dan ik me had voorgesteldvania schreef: en Guapa (59cm).

Haha sorry, ik zal eens een foto zoeken zonder hangtietjesBiet schreef:Ja deze ook!LaVitaBella schreef:

Zo helemaal niet mijn ras maar wat een ongelooflijk mooie foto!!!!! De honden zijn ook mooi, maar vooral bedoel ik nu even "fototechnisch" enzoLaVitaBella schreef:
De beste die ik kon vinden
De teef staat alleen wat lager dan de reu, die bovenop het heuveltje staat. Dus dat vertekent een beetje. Neemt niet weg dat de reu en de teef duidelijk hoogteverschil laten zien.ZaZa schreef:Dat is nog eens een verschilLaVitaBella schreef:
Dankje, het zijn ook ontzettend fijne fotomodellenSuzanne123 schreef:Zo helemaal niet mijn ras maar wat een ongelooflijk mooie foto!!!!! De honden zijn ook mooi, maar vooral bedoel ik nu even "fototechnisch" enzoLaVitaBella schreef:
De beste die ik kon vinden
Suzanne

jemig!Renske schreef:
Ik hoef dit weekend geen foto meer te maken zie ikMachie schreef:jemig!Renske schreef:
Als je het over verschil hebt
MaatRenske schreef:En zo extreem zijn ze nog niet eens. De rasstandaard was altijd ca 35-40 cm. De laatste jaren is de grens iets omhoog bijgesteld.
Teefje is 34 cm, reu 42 cm. Dus eigenlijk minumum en maximum wat is toegestaan. Er zijn zelfs wel reuen van tegen de 50 cm.
Vind dat niet eens storend eigenlijk, wel duidelijk.LaVitaBella schreef:Haha sorry, ik zal eens een foto zoeken zonder hangtietjesBiet schreef:Ja deze ook!LaVitaBella schreef:
8 cm verschil tussen die twee honden? ik kan dat op de foto niet zo zien eigenlijk, vertekend dat zo, of is het niet zo goed gemeten?Renske schreef:En zo extreem zijn ze nog niet eens. De rasstandaard was altijd ca 35-40 cm. De laatste jaren is de grens iets omhoog bijgesteld.
Teefje is 34 cm, reu 42 cm. Dus eigenlijk minumum en maximum wat is toegestaan. Er zijn zelfs wel reuen van tegen de 50 cm.
Rosan's Sandra schreef:Ik heb hier een Mehel teef die een stuk groter is als mijn reu...

Je bedoelt dat het meer lijkt? Het is niet alleen de hoogte, ook het totaalplaatje waardoor de teef veel kleiner is. Heb ook wel foto 's van bovenaf. Het verschil in gewicht; teefje ongeveer 7-7,5 kilo, reu zo'n 14,5 kilo. Oftewel, het dubbele.yamie schreef:8 cm verschil tussen die twee honden? ik kan dat op de foto niet zo zien eigenlijk, vertekend dat zo, of is het niet zo goed gemeten?Renske schreef:En zo extreem zijn ze nog niet eens. De rasstandaard was altijd ca 35-40 cm. De laatste jaren is de grens iets omhoog bijgesteld.

Ellen. schreef:Haha deze vond ik ook geweldig; van Maart