S@ndr@ schreef:Nanna schreef:blondie schreef:
Maar een knauw naar een chi of naar een hond van zelfde grootte is al niet te vergelijken. Bij een kleinere hond kan een knauw als snel fataal zijn ook al heeft de hond niet de intentie om te doden.
Gelukkig knauwen mijn honden niet naar Chihuahua's. Waarom zouden ze ook? Zo'n uk is totaal geen bedreiging.
nee, maar je hebt wel een hond die jaagt, stel dat het prooidrift was, dat die hond het als prooi zag.
ik denk echt dat als de bedoeling kill was geweest dat het beestje doormidden had gelegen en niet levend( maar wel heel erg gekneusd) uit die kaken was gekomen, maar goed, ik gok natuurlijk ook maar wat.

Inderdaad dat dacht ik ook gelijk, als die stafford echt voor de kill was gegaan was die Chihuahua al gelijk dood.
Nanna,dat vind jij geen bedreiging maar een hond kan dat anders zien, op onze galerij wonen mensen met vier kleine hondjes (waarvan een Chihuahua) en mijn honden doen het zowat in hun broek als die beestjes blaffend op hen af komen, ze bijten ook in de achterpoten van mijn honden als ik met een hond loop. Als de meiden allemaal bij me zijn dan binden die kleintjes wat in, maar o wee als ik er maar een bij me heb dan durven ze wel.
Als ik mijn honden los zou laten lopen op de galerij dan zou dat dus ook verkeerd af kunnen lopen als de meiden al dat geblaf en gebijt in hun poten zat worden, nou laat ik mijn honden niet los lopen in het flat maar die mensen wel, ik stond een keer boven op de lift te wachten komt zo kreng en die wil me in mijn enkels bijten, dus ja als een hond daar eens verkeerd op reageerd dan snap ik dat best.
Ik had ook zin om dat beest een rotschop te geven want hij bleef maar terug komen en geen baas te zien, volgens mij gooien ze de voordeur weleens gewoon open en laten de honden lekker op de galerij piesen.
Even een fout gecorrigeerd. Rottige spellingscontrolle af en toe.