Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Pitbull valt 5 agenten aan

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

Mirella
Zeer actief

Re: Pitbull valt 5 agenten aan

Ongelezen bericht door Mirella »

dat ziet er heftig uit
Mirella
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mirella »

dat ze in plaats van te helpen dan op een muurtje springen,vind ik wel erg
Dianavdberkt
Zeer actief

Ongelezen bericht door Dianavdberkt »

Nanna schreef:Compleet met filmpje, voor degenen die om het hardst schreeuwen 'dat het wel weer een labrador geweest zal zijn maar ja de media'.
Eigenaar gaat twee jaar de cel in.
Hij vond dat de agenten maar hadden moeten aankloppen :roll: . Zegt toch wel weer genoeg over het slag dat met dit soort honden rondloopt....

Pitbull grijpt agenten
als er politie zomaar binnenkomt zonder te kloppen is er meer aan de hand. maar om dan gewoon maar alle eigenaren van een pitbull over een kam te halen gaat wel erg ver Nanna.
Punzel
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Punzel »

Shoot me, maar staffords en pitbulls zijn echt niet de enige rassen die zo reageren als er ineens vijf agenten
je huis binnenkomen op een niet al te beste manier.
En ja, ik word er een beetje gek van dat ik alleen op hf deze week al iets van vijf berichten lees van staffords doen
dit en pitbulls doen dat.
Er gebeuren dagelijks genoeg incidenten met andere rassen, maar dat komt niet in het nieuws. Nu ontken ik niet
dat dit soort rassen geen lieverdjes zijn, maar het is wel zo.

En daarbij vind ik het belachelijk dat die agent om hulp roept en niemand helpt. Ik zie zelfs iemand met een stok (?)
die had toch best kunnen helpen. Rare mensen.
meriam
Zeer actief
Aantal honden: 4
Contacteer:

Ongelezen bericht door meriam »

Mijn huis binnenkomen zonder te kloppen (en ik denk met het behoorlijke geweld) hoeven ze bij Oliver ook niet te proberen maar vind het ind raar dat ze hem niet helpen en op een muurtje gaan staan
Nakisha
moderator
Mijn ras(sen): Coahuila

Ongelezen bericht door Nakisha »

Tja... hier idem. Als ze met man-en-macht mijn huis komen binnenstieren hangt Rhodi er ook in, met dat verschil dat ik wel gelijk zal handelen en hem weg zal halen... en daar was de baas van deze hond kennelijk niet toe in staat...
Afbeelding
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door Budkes »

Kan aan mij liggen hoor, maar ik zie toch echt dat die hond de één na de ander aanvalt op straat, niet in een woning, maar ja hadden ze maar niet moeten schreeuwen hè, of rennen. :roll:

En ik heb t al eens eerder gezegd hier 99 % van de honden weet niet hoe snel ze zich uit de voeten moeten maken als er een kudde agenten binnenvalt. Dus iedereen hier die beweert dat zijn hond ook zo reageert, mwoh. We worden meestal niet meegeroepen als er binnengevallen moet worden bij iemand waar een golden (sorry Marion :mrgreen: ) op de mat ligt, maar ook het gros van de herders, rottweilers, pitbulls, en staffords weet niet hoe snel ze moeten verdwijnen achter de bank bij een overkill aan volk cq. politie Ik ben er ooit maar één tegen gekomen die dacht, kom maar op. Een dogo canario achtige kruising, maar ook die was relatief makkelijk met een vangstok in een gangkast te proppen. :U:
Gr. Aniek

Afbeelding
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke

Jion schreef:Nanna is on a mission. :mrgreen:
En het wordt haar niet echt moeilijk gemaakt hè.
Gr. Aniek

Afbeelding
Budkes
Zeer actief

Punzel schreef:Shoot me, maar staffords en pitbulls zijn echt niet de enige rassen die zo reageren als er ineens vijf agenten
je huis binnenkomen op een niet al te beste manier.
En ja, ik word er een beetje gek van dat ik alleen op hf deze week al iets van vijf berichten lees van staffords doen
dit en pitbulls doen dat.
Er gebeuren dagelijks genoeg incidenten met andere rassen, maar dat komt niet in het nieuws. Nu ontken ik niet
dat dit soort rassen geen lieverdjes zijn, maar het is wel zo.

En daarbij vind ik het belachelijk dat die agent om hulp roept en niemand helpt. Ik zie zelfs iemand met een stok (?)
die had toch best kunnen helpen. Rare mensen.
Nee dat denk ik ook niet, als dit een dalmatiër was geweest had iedereen er vast over gezwegen.
Tuurlijk.......
Gr. Aniek

Afbeelding
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

meriam schreef:Mijn huis binnenkomen zonder te kloppen (en ik denk met het behoorlijke geweld) hoeven ze bij Oliver ook niet te proberen maar vind het ind raar dat ze hem niet helpen en op een muurtje gaan staan

ja raar he.. en jij zou zeker ook als een lafbek , als eigenaar dus, gewoon toe staan kijken? of was dat ook wel een beetje raar dat hij dat deed? :roll:
Ήυs

Ongelezen bericht door Ήυs »

Dianavdberkt schreef:
Nanna schreef:Compleet met filmpje, voor degenen die om het hardst schreeuwen 'dat het wel weer een labrador geweest zal zijn maar ja de media'.
Eigenaar gaat twee jaar de cel in.
Hij vond dat de agenten maar hadden moeten aankloppen :roll: . Zegt toch wel weer genoeg over het slag dat met dit soort honden rondloopt....

Pitbull grijpt agenten
als er politie zomaar binnenkomt zonder te kloppen is er meer aan de hand. maar om dan gewoon maar alle eigenaren van een pitbull over een kam te halen gaat wel erg ver Nanna.
Naja ik snap het wel. Inderdaad, je kunt niet alles over 1 kam scheren, maar kom op? Die honden komen toch gewoon 9 vd 10 keer als pikverlenger terecht bij van die kut koters, want ze sijn zó stoerrrr.
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar

Ongelezen bericht door Pepie »

Die gasten lopen niet met een poedeltje nee :hmmm: maar ik begrijp wel dat jij als verantwoorde eigenaar doodziek word van deze krantenknipsels,en van diegene die ervoor zorgen dat het de krant haalt :roll:
Afbeelding
Ήυs

Pepie schreef:Die gasten lopen niet met een poedeltje nee :hmmm: maar ik begrijp wel dat jij als verantwoorde eigenaar doodziek word van deze krantenknipsels,en van diegene die ervoor zorgen dat het de krant haalt :roll:
Als jij gewoon een leuke hond hebt waar je tevreden mee bent en happy, waarom zou je er dan moe van worden?
Punzel
Zeer actief

Budkes schreef: Nee dat denk ik ook niet, als dit een dalmatiër was geweest had iedereen er vast over gezwegen.
Tuurlijk.......
Dat zeg ik toch helemaal niet. Dit soort dingen komen waarschijnlijk altijd in het nieuws. Maar bij andere (kleinere)
incidenten denk ik dat inderdaad wel. Ik lees echt heel vaak over staffords die kleine hondjes doodbijten, maar ik
weet heel zeker dat staffords en pitbulls echt niet de enige honden zijn die dat doen, en dat is wel wat de media
vaak doet overkomen.

Ik vind het gewoon stom dat deze honden altijd slecht in het nieuws staan. En dat ligt niet aan de hond, maar aan
de baas. Ik wil niet alle stafford-eigenaren over een kam scheren, maar ik ben het stiekem wel met Nanna eens dat
veel (met de nadruk op veel, niet alle) eigenaren van zulke honden hun hond niet om de juiste redenen hebben.
Dan wordt de hond verpest, eigenaar vindt het allemaal wel meevallen en reuze grappig en daar vallen alle gewonden.
Pepie
Zeer actief

Fafo schreef:
Pepie schreef:Die gasten lopen niet met een poedeltje nee :hmmm: maar ik begrijp wel dat jij als verantwoorde eigenaar doodziek word van deze krantenknipsels,en van diegene die ervoor zorgen dat het de krant haalt :roll:
Als jij gewoon een leuke hond hebt waar je tevreden mee bent en happy, waarom zou je er dan moe van worden?
Nou omdat Nanna alleen maar op zoek is naar dit soort berichten lijkt wel,en dan maar gelijk iedereen op dezelfde hoop gooi.
Afbeelding
Ήυs

Pepie schreef:
Fafo schreef:
Nou omdat Nanna alleen maar op zoek is naar dit soort berichten lijkt wel,en dan maar gelijk iedereen op dezelfde hoop gooi.
Eh ja? En?
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Fafo schreef: Eh ja? En?
:pffff: Het is natuurlijk wel bijzonder belangrijk wat mevrouw Nanna over je hond en geslachtsdelen denkt.

Wordt er eerder moe van dat er zo op los gefokt wordt met de meest onverantwoordelijke kruisingen en wat er met die arme beesten wordt uitgevreten.
Pepie
Zeer actief

Fafo schreef:
Pepie schreef:
Fafo schreef:
Eh ja? En?
Nou als jij dat een normale gang van zaken vind om gelijk iedereen in diezelfde hoek te trappen dan heb ik niks gezegt :pffff:
Afbeelding
Melissa
Zeer actief
Mijn ras(sen): Am. Staff. & Chineesjes
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Melissa »

:ugh: topic nummer zoveel van Nanna waar het woord stafford of pitbull in voorkomt..............
Afbeelding
Budkes
Zeer actief

Ik daag jullie uit om een tegen offensief in te zetten. Gewoon alle artikelen hier spuien die gewag maken van agressieve teckels, puli's, collies en whippet's.
Gr. Aniek

Afbeelding
The Alpha Bitch
Zeer actief

Ongelezen bericht door The Alpha Bitch »

Melissa schreef::ugh: topic nummer zoveel van Nanna waar het woord stafford of pitbull in voorkomt..............
:roll: das eigenlijk t enige wat me boven komt bij TS van de vele topics ....
If i trow a stick...... will you leave????
billyboy2
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door billyboy2 »

Budkes schreef:Ik daag jullie uit om een tegen offensief in te zetten. Gewoon alle artikelen hier spuien die gewag maken van agressieve teckels, puli's, collies en whippet's.

Mijn teckel durft ook echt wel een grote muil op te zetten tegen in haar ogen enge mannen....alleen schat zij haar kansen in en kiest eieren voor haar geld.

Mijn boomer zal 100% garandeert ook in iemand zijn kuiten hangen als die hier met een hoop bombarie zonder aankondiging binnen komt.
Alleen....zijn rottweiler karakter is wat groter dan zijn 5,5 kilo wegende lijfje waardoor hij weinig schade zal aanrichten.

En boomer valt agent aan zal om die reden ook niet in de krant komen

De gemiddelde hond zal hetzelfde doen als de pitbull uit het filmpje....MAAR....Als een labrador een mens bijt en hij krijgt vervolgens een rotschop, dan zal ook deze danig onder de indruk zijn en waarschijnlijk zal ophouden,vast houden is namelijk niet wat ze van nature hebben geleerd...hetzelfde geldt voor vrijwel alle rassen die jij omschrijft .

Een pitbull of stafford doet dit NIET.....vast is vast....want dat was nodig voor de jachten waarvoor ze gebruikt werden, zouden ze namelijk los laten dan betekend dat hun dood.. Deze honden weten hoe gruwelijk sterk ze zijn...
En zeg nou zelf, een hoog knuffel gehalte hebben ze nou meestal niet...zeker als ze lopen te hijgen en je hun lieve hoektandjes en sterke gespierde kaken ziet :) of überhaupt hun hele gespierde lijf.

En dat is ook de reden waarom een bepaald slag mens voor deze hond kiest....over het algemeen(dus NIET iedereen) zijn dit mensen die zelf al een ego hebben van hier naar timboektoe, en hun honden hebben eenzelfde imago....dus 1+1....
En als ze dan ook nog een opvoeding krijgen waarvan menig HFer zijn nekharen van overeind gaat staan dan is het succes gegarandeerd.
Maar het gaat uiteraard om het aanzien wat ze verwerven met deze honden.

Dat deze honden over het algemeen de grootste knuffelhonden zijn die het liefst de hele dag op schoot liggen en gezellig met de kids spelen dat doet er niet toe.....ze hebben hun uiterlijk en reputatie niet mee.
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door fes/lou »

Melissa schreef::ugh: topic nummer zoveel van Nanna waar het woord stafford of pitbull in voorkomt..............
Het wordt haar ook niet echt moeilijk gemaakt he? Zat incidenten met dat soort honden, en met andere rassen gewoon een stuk minder.
Dus als je zulke honden neemt, moet je met het vooroordeel, wat regelmatig gestaafd wordt, om kunnen gaan, zo niet, ben je geen geschikte eigenaar...
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
dicyvo

Ongelezen bericht door dicyvo »

Mirella schreef:dat ze in plaats van te helpen dan op een muurtje springen,vind ik wel erg
Dat dacht ik ook. Ze blijven mooi uit zijn buurt :ugh:
dicyvo

Ongelezen bericht door dicyvo »

Budkes schreef:Ik daag jullie uit om een tegen offensief in te zetten. Gewoon alle artikelen hier spuien die gewag maken van agressieve teckels, puli's, collies en whippet's.
Zoiets :LOL:
http://www.telegraaf.nl/buitenland/1436 ... ond__.html
Pepie
Zeer actief

fes/lou schreef:
Het wordt haar ook niet echt moeilijk gemaakt he? Zat incidenten met dat soort honden, en met andere rassen gewoon een stuk minder.
Dus als je zulke honden neemt, moet je met het vooroordeel, wat regelmatig gestaafd wordt, om kunnen gaan, zo niet, ben je geen geschikte eigenaar...
Inderdaad zat incidenten met dit soort honden,maar dat betekent niet automatisch dat iedereen met zo hond dat slag mensen is.De afkeur druipt er in ieder berichtje vanaf,terwijl er ook mensen met dat soort honden lopen die wel hun verantwoording nemen,en die door Nanna in diezelfde hoek worden getrapt.
Afbeelding
meissielief
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bull Terrier x Dogo Argentino

Old English Bulldog x Cane Corso

Ongelezen bericht door meissielief »

Valt het niemand op dat de foto s al eens eerder zijn geplaatst op dit forum
Afbeelding

Fan van de bredere rassen honden en paarden
Pepie
Zeer actief

meissielief schreef:Valt het niemand op dat de foto s al eens eerder zijn geplaatst op dit forum
Mij niet :engel: waar dan?
Afbeelding
meissielief
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bull Terrier x Dogo Argentino

Old English Bulldog x Cane Corso

Ongelezen bericht door meissielief »

Je was te snel... Ik heb dit artikel echt al eens eerder gelezen maar waar dat was weet ik dus niet precies.
Afbeelding

Fan van de bredere rassen honden en paarden
Punzel
Zeer actief

http://www.telegraaf.nl/binnenland/9607 ... aan__.html

Ha. Het bestaat best, onaardige labjes :pffff:
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”