Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
rakker2000 schreef:vraagje lijkt me wel leuk om aan het weekend mee te doen, maar hoe zit het met honden wie nog
nooit in een kano hebben gezeten. want weet dus echt niet hoe chezz zou reageren
Sam had er ook nog nooit in gezeten. De bedoeling is om er gewoon toch zonder aarzeling in te stappen, geen getreuzel, jij erin, hond er bij in en volgens mij gaat dat altijd goed, zeker zodra je gaat varen, heerlijk rustgevend.......
En anders levert het heel mooi beeld materiaal op sprak ze dapper...
Het is echt heel leuk om te doen
Those who know don't speak....and those who speak don't know 06-06-2003 - 29-04-2015 Branca..... 06-01-2007 - 24-02-2016 Cayuse..... 09-08-2005 - 01-03-2016 Brandy 05-07-2005 - 04-07-2017 Sita 26-03-2008 - 06-08-2018 Centho
ow kwa tyd moet ik het kunnen redden.
tent heb ik wel 3 zelfs
1 grote 4 of 6 persoons en 2 2 persoons.
je hoort nog van me, anders ga ik het bedrijf morgen mailen wanneer de planningen komen.
want mijn ouders willen mijn andere 2 honden wel oppassen, dus dat is al geregeld
Zolang mensen denken dat honden geen gevoel hebben, moeten honden het gevoel hebben, dat mensen niet kunnen denken.
rakker2000 schreef:ow kwa tyd moet ik het kunnen redden.
tent heb ik wel 3 zelfs
1 grote 4 of 6 persoons en 2 2 persoons.
je hoort nog van me, anders ga ik het bedrijf morgen mailen wanneer de planningen komen.
want mijn ouders willen mijn andere 2 honden wel oppassen, dus dat is al geregeld
gerda__b schreef: En anders levert het heel mooi beeld materiaal op sprak ze dapper...
Het is echt heel leuk om te doen
dat zal er denk ik dan toch wel komen.
ja het lijkt mijn dus ook echt leuk om te doen. mensen wet wie ik wel eens praat die hebben er
ook al is aan meegedaan en die vonden het ook leuk om te doen.
Zolang mensen denken dat honden geen gevoel hebben, moeten honden het gevoel hebben, dat mensen niet kunnen denken.
Ik zie door de bomen het bos haast niet meer wat er meegenomen moet worden.
Geef mij maar gewoon door wat er naast fris , toast, lekkers op toast voor de avond nog meegenomen moet worden voor het eten. Dan neem ik dat braaf mee.
Zaterdag avond is de Bbq, verder nemen we wat knabbel en drinkwaren mee om de avonden aan te vullen.
In het begin topic zie je al een paar dingen staan die al meegenomen worden, laat even weten wat je mee wilt nemen als aanvulling dan zet ik het er bij. Denk daarbij aan wat lekkers voor 's avonds, bij de Bbq, of bv spulletjes als plastic bordjes/bestek/bekers alu-folie en drinken. We zijn met tien personen als rakker ook mee gaat. Als iedereen een of twee flessen/pakken drinken meeneemt hebben we meer dan genoeg
Jeannettebo schreef:Zaterdag avond is de Bbq, verder nemen we wat knabbel en drinkwaren mee om de avonden aan te vullen.
In het begin topic zie je al een paar dingen staan die al meegenomen worden, laat even weten wat je mee wilt nemen als aanvulling dan zet ik het er bij. Denk daarbij aan wat lekkers voor 's avonds, bij de Bbq, of bv spulletjes als plastic bordjes/bestek/bekers alu-folie en drinken. We zijn met tien personen als rakker ook mee gaat. Als iedereen een of twee flessen/pakken drinken meeneemt hebben we meer dan genoeg
Oh en misschien iets van muziek...??
Zodat we gezellig mee kunnen jambalaya(n)
Those who know don't speak....and those who speak don't know 06-06-2003 - 29-04-2015 Branca..... 06-01-2007 - 24-02-2016 Cayuse..... 09-08-2005 - 01-03-2016 Brandy 05-07-2005 - 04-07-2017 Sita 26-03-2008 - 06-08-2018 Centho
Gaan we zachies Jambalaya(n) en misschien willen ze wel mee doen
Hoeft niet hard te zijn hoor maar vind het wel prettig een beetje achtergrond muziek te hebben
gerda__b schreef:Gaan we zachies Jambalaya(n) en misschien willen ze wel mee doen
Hoeft niet hard te zijn hoor maar vind het wel prettig een beetje achtergrond muziek te hebben
Ja, ik ook wel hoor............ Neem jij je gitaar ook mee?
Ik zou toastjes met wat erop meenemen, 2 flessen frisdrank....zal ik 4 van die kant en klare BBQtjes meenemen ? Die je bij tankstations kopen kunt ? Zijn makkelijk mee te nemen en kunnen daarna weggegooid worden. Misschien wel makkelijk ? Zijn 4 stuks dan voldoende ?