ik? of longfields? beiden lijkt mij nogal onwaarschijnlijkfes/lou schreef:Ik niet, maar je gaat weer aan de inhoud voorbij, zoals gewoonlijk...
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Pitbull valt 5 agenten aan
Moderator: moderatorteam
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
Re: Pitbull valt 5 agenten aan

- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
Volgens mij is dit de eerste keer dat ik erover begin,of bedoel je met keer op keer ook andere?massam schreef:Pepie schreef:Inderdaad zat incidenten met dit soort honden,maar dat betekent niet automatisch dat iedereen met zo hond dat slag mensen is.De afkeur druipt er in ieder berichtje vanaf,terwijl er ook mensen met dat soort honden lopen die wel hun verantwoording nemen,en die door Nanna in diezelfde hoek worden getrapt.fes/lou schreef:Het wordt haar ook niet echt moeilijk gemaakt he? Zat incidenten met dat soort honden, en met andere rassen gewoon een stuk minder.Melissa schreef:topic nummer zoveel van Nanna waar het woord stafford of pitbull in voorkomt..............
Dus als je zulke honden neemt, moet je met het vooroordeel, wat regelmatig gestaafd wordt, om kunnen gaan, zo niet, ben je geen geschikte eigenaar...
ja maar dat weet je. nanna kan op het forum niet zo goed nuanceren. lijkt mij nou niet iets om je keer op keer over te gaan verbazen
Maar zij mag dus wel keer op keer,iedereen op de hoop gooien maar een ander mag zich daar niet over verbazen?

- M@scha
- Zeer actief
natuurlijk, maar ik elk bericht dat je hier in dit topic plaatst vind ik een beetje overkill. maar ga je gang hoor!

- M@scha
- Zeer actief
fes/lou schreef:Ik niet, maar je gaat weer aan de inhoud voorbij, zoals gewoonlijk...
Gut, ik heb iedereen geschreven, ik verdien de doodstraf....wat een drama. Maar dit soort letter miereneukerij zonder op de inhoud in te gaan, is wat mij zo irriteert.
och doet het au?
ga nu eerst maar eens inhoudelijk antwoord geven op mijn vraag wie er niet inhoudelijk reageert, want je praat naar mijn bescheiden mening onzin

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Beetje zelfde gelul van dat zou mijn kind nooit doen wat het buurjochie doet.
Nanna plsstst wat en misschien in sommige ogen als een hetze tegen klapkaken en de andere groep staat daar lijnrecht tegenover en gaat gelijk maar weg lopen cijferen als dat het niet zo is want de teckel van de buurvrouw of Nanna kan dat ook doen.
Nou toevallig op dat moment niet.
Ja tuurlijk kan de teckel van de buurvrouw dat doen ,maar de teckel van Greet waarschijnlijk niet omdat hij niet in die situatie gezet word en bij de juiste baas zit.
Zo gaat het toch ook bij de meeste van die klapkaken.
Als die van jullie het niet doen maar wel kan maar je zet hem niet in die situatie waar om loop je dan te miepen.?
Houd dus in dat je je ook bewust bent van wat je klapkaak kan doen .
Nanna plsstst wat en misschien in sommige ogen als een hetze tegen klapkaken en de andere groep staat daar lijnrecht tegenover en gaat gelijk maar weg lopen cijferen als dat het niet zo is want de teckel van de buurvrouw of Nanna kan dat ook doen.
Nou toevallig op dat moment niet.
Ja tuurlijk kan de teckel van de buurvrouw dat doen ,maar de teckel van Greet waarschijnlijk niet omdat hij niet in die situatie gezet word en bij de juiste baas zit.
Zo gaat het toch ook bij de meeste van die klapkaken.
Als die van jullie het niet doen maar wel kan maar je zet hem niet in die situatie waar om loop je dan te miepen.?
Houd dus in dat je je ook bewust bent van wat je klapkaak kan doen .
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Pepie
- Zeer actief
Nee de doodstraf krijg je als niet weet of je iets met een d of t schrijf,maar iedereen met een "klapkaak" dezelfde hoek intrappen mag gewoon hoor.fes/lou schreef:Ik niet, maar je gaat weer aan de inhoud voorbij, zoals gewoonlijk...
Gut, ik heb iedereen geschreven, ik verdien de doodstraf....wat een drama. Maar dit soort letter miereneukerij zonder op de inhoud in te gaan, is wat mij zo irriteert.

- Pepie
- Zeer actief
Oh ok duidelijk.massam schreef:natuurlijk, maar ik elk bericht dat je hier in dit topic plaatst vind ik een beetje overkill. maar ga je gang hoor!
Ik heb mijn punt al gemaakt,zal er verder niet meer over doorgaan

- M@scha
- Zeer actief
Pepie schreef:Oh ok duidelijk.massam schreef:natuurlijk, maar ik elk bericht dat je hier in dit topic plaatst vind ik een beetje overkill. maar ga je gang hoor!
Ik heb mijn punt al gemaakt,zal er verder niet meer over doorgaan

- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Nee, dat mag niet, dan word je afgefikt door Massam en Longfields...
Die schijnen daar niet tegen te kunnen.
Moet wel zeggen dat laatst, toen ik ergens aan het lopen was, iemand met 2 amerikaanse staffords de bocht omkwam, zij los en mijn honden los. Het hart zat me in de strot, maar gelukkig liepen ze gewoon door.
Er zijn dus blijkbaar wel honden en bazen die het kunnen, maar die kom je, zeker in de burt waar ik woon, maar bar weinig tegen...
Moet wel zeggen dat laatst, toen ik ergens aan het lopen was, iemand met 2 amerikaanse staffords de bocht omkwam, zij los en mijn honden los. Het hart zat me in de strot, maar gelukkig liepen ze gewoon door.
Er zijn dus blijkbaar wel honden en bazen die het kunnen, maar die kom je, zeker in de burt waar ik woon, maar bar weinig tegen...
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
- M@scha
- Zeer actief
duidelijk, je gaat geen antwoord geven op vragen maar wel door met niet steekhoudende prikjes uitdelen.fes/lou schreef:Nee, dat mag niet, dan word je afgefikt door Massam en Longfields...
dan ga ik mijn tijd ook niet meer aan jou verspillen.

- Pepie
- Zeer actief
En ik bedoelde het juist sarcastisch tegen fes lou,niks geen lotgenotencontact
Nu ben ik echt weg

Nu ben ik echt weg

- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik had dat wel door maar Mascha zit ws op een ander spoor. Die heeft blijkbaar zo'n hekel aan me dat ze me niet wil begrijpen. Nou, dat mag, iedereen heeft zn eigen ervaringen met honden, en als je dan iets positiefs zegt is het weer niet goed. Ik ben dr klaar mee, ik ga slapen...
- M@scha
- Zeer actief
fes/lou schreef:Ik had dat wel door maar Mascha zit ws op een ander spoor. Die heeft blijkbaar zo'n hekel aan me dat ze me niet wil begrijpen. Nou, dat mag, iedereen heeft zn eigen ervaringen met honden, en als je dan iets positiefs zegt is het weer niet goed. Ik ben dr klaar mee, ik ga slapen...
ik ken jou niet, "spreek" je nooit op het forum dus heb geen reden een hekel aan je te hebben. ik vind het gewoon niet kloppen aangezien suzanne altijd breed antwoord geeft en ik zeker bij deze onderwerpen probeer om mijn kennis te delen en dat jij dan zegt dat wij je alleen affikken en niet inhoudelijk reageren. dat is gewoon fout. daar helpt geen verhaaltje aan dat je een niet aanvallende stafford hebt gezien

- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Ach, als je het stukje na die zin had gelezen en geen rood waas had gekregen door het woordje iedereen, had je gezien dat ik er wel genuanceerder over denk.
Maar ik ga de discussie met jou niet meer aan, ben er klaar mee. Ik heb over het algemeen erg slechte ervaringen met Staffords in de buurt waar ik woon. Zo slecht dat ik mijn honden niet eens in het park voor mijn deur uit durf te laten. Maar dat mag ik blijkbaar niet hardop zeggen want dan ben ik bevooroordeeld.
Maar ik ga de discussie met jou niet meer aan, ben er klaar mee. Ik heb over het algemeen erg slechte ervaringen met Staffords in de buurt waar ik woon. Zo slecht dat ik mijn honden niet eens in het park voor mijn deur uit durf te laten. Maar dat mag ik blijkbaar niet hardop zeggen want dan ben ik bevooroordeeld.
- M@scha
- Zeer actief
fes/lou schreef:Ach, als je het stukje na die zin had gelezen en geen rood waas had gekregen door het woordje iedereen, had je gezien dat ik er wel genuanceerder over denk.
natuurlijk niet. ik zeg namelijk hetzelfde. en dat snap ik dus niet aan jouw stukjes, dat je mij deze dingen voor de voeten gooit terwijl ik dat al jaren zeg

- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb jou persoonlijk niks voor de voeten gegooid in mijn beleving. Ik heb ook gereageerd op deze discussie, waarop ik ongemeen fel werd aangevallen en beschuldigd van niet inhoudelijk reageren.
Grappig dat ik onzin praat trouwens, als jij zegt dat ik hetzelfde zeg als jij.....
teusten...
Grappig dat ik onzin praat trouwens, als jij zegt dat ik hetzelfde zeg als jij.....
teusten...
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising BC x Friese Stijfkop: Iara
Newfounlander met klein beetje Lab: Komo
Hoogbejaarde teckel: Sjoske
En binnenkort: Digna! - Aantal honden: 4
Dat zou zo kunnen zijn, maar dan moet het niet zo moeilijk zijn om berichten met andere rassen te vinden.Pepie schreef:Nou omdat Nanna alleen maar op zoek is naar dit soort berichten lijkt wel,en dan maar gelijk iedereen op dezelfde hoop gooi.Fafo schreef:Als jij gewoon een leuke hond hebt waar je tevreden mee bent en happy, waarom zou je er dan moe van worden?Pepie schreef:Die gasten lopen niet met een poedeltje neemaar ik begrijp wel dat jij als verantwoorde eigenaar doodziek word van deze krantenknipsels,en van diegene die ervoor zorgen dat het de krant haalt
Ik zou zeggen: kwak die hier ook neer -in het belang van een evenwichtig beeld-
- Pepie
- Zeer actief
Als je dat gelijk had gezegt,had ik nu geen blaren op mijn vingers gehadNanna schreef:Dat hoeft niet hoorBudkes schreef:Ik daag jullie uit om een tegen offensief in te zetten. Gewoon alle artikelen hier spuien die gewag maken van agressieve teckels, puli's, collies en whippet's.Die zet ik hier zelf wel neer.
Ik kom die berichten tegen als ik de internetkranten doorspit, en als het over honden gaat pleur ik het op het HF.
En ja, dan gaat het dus meestal over zware incidenten, met klapkaken.
En ik vind idd dat niet alle eigenaren onverantwoordelijk of van een bepaald allooi zijn. Maar heel veel (teveel) wèl. En met die groep krijg je dus ongelukken.

- Pepie
- Zeer actief
Daar ging het mij niet omEnnath schreef:Dat zou zo kunnen zijn, maar dan moet het niet zo moeilijk zijn om berichten met andere rassen te vinden.Pepie schreef:Nou omdat Nanna alleen maar op zoek is naar dit soort berichten lijkt wel,en dan maar gelijk iedereen op dezelfde hoop gooi.Fafo schreef:Als jij gewoon een leuke hond hebt waar je tevreden mee bent en happy, waarom zou je er dan moe van worden?Pepie schreef:Die gasten lopen niet met een poedeltje neemaar ik begrijp wel dat jij als verantwoorde eigenaar doodziek word van deze krantenknipsels,en van diegene die ervoor zorgen dat het de krant haalt
Ik zou zeggen: kwak die hier ook neer -in het belang van een evenwichtig beeld-

- M@scha
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
Is het iemand al opgevallen dat er gebruikt wordt gemaakt van de term 'a public place'?
Sinds wanneer is iemands huis a public place?
en wanneer je met 5 man sterk iemands huis komt binnen beuken is het toch logisch dat de hond aanvalt?
Of moet die het onderscheid kennen tussen iemand met een kous op de kop of een uniform aan.
maar toch...de weigering van de eigenaar om tussenbeide te komen heeft er wel voor gezorgd dat er op de hond geschoten werd....
en wanneer je met 5 man sterk iemands huis komt binnen beuken is het toch logisch dat de hond aanvalt?
Of moet die het onderscheid kennen tussen iemand met een kous op de kop of een uniform aan.
maar toch...de weigering van de eigenaar om tussenbeide te komen heeft er wel voor gezorgd dat er op de hond geschoten werd....

- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
Al iemand hier die er over mee kan praten wat zijn of haar hond doet als er 5 man sterk je huis binnen komen vallen??kooi schreef:Is het iemand al opgevallen dat er gebruikt wordt gemaakt van de term 'a public place'?
Ik hou mijn adem er niet voor in tijdens het wachten op antwoord, maar laat ik er maar van uit gaan van niet.
Ik sta met enige regelmaat aan de andere kant, dus de kant van de binnenvallers, en in de praktijk vluchtte 99%, slechts 1 hond week niet maar viel ook niet aan. Dus nee het is absoluut niet logisch dat een hond aanvalt. Het gast niet om het uniform maar om de overkill aan binnen vallende mensen. Maar goed, waarom zou men dat geloven. Het slaapt absoluut rustiger denk ik als je er van uit gaat dat je hond jou en je spullen met zijn leven verdedigd.

Het wachten van de eigenaar heeft er ook voor gezorgd dat er 5 mensen gewond zijn geraakt, maar ach kniesoor die daar over valt.

Gr. Aniek

- billyboy2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Budkes schreef:Nee de gemiddelde hond doet dit niet no way, zelfs de gemiddelde pitbull of stafford doet dit niet. Die weten niet hoe rap ze zich moeten verschuilen als er een politie-inval plaats vindt.billyboy2 schreef:De gemiddelde hond zal hetzelfde doen als de pitbull uit het filmpje....MAAR....Als een labrador een mens bijt en hij krijgt vervolgens een rotschop, dan zal ook deze danig onder de indruk zijn en waarschijnlijk zal ophouden,vast houden is namelijk niet wat ze van nature hebben geleerd...hetzelfde geldt voor vrijwel alle rassen die jij omschrijft .Budkes schreef:Ik daag jullie uit om een tegen offensief in te zetten. Gewoon alle artikelen hier spuien die gewag maken van agressieve teckels, puli's, collies en whippet's.
Knip
Een pitbull of stafford doet dit NIET.....vast is vast....want dat was nodig voor de jachten waarvoor ze gebruikt werden, zouden ze namelijk los laten dan betekend dat hun dood.. Deze honden weten hoe gruwelijk sterk ze zijn...
Knip
Dat deze honden over het algemeen de grootste knuffelhonden zijn die het liefst de hele dag op schoot liggen en gezellig met de kids spelen dat doet er niet toe.....ze hebben hun uiterlijk en reputatie niet mee.
Pitbull en stafford gebruikt voor de jachten, hmhm. Ze werden gefokt om te vechten, vandaar de naam PITbull. En ik moet de eerste hond nog tegenkomen die van zichzelf weet hoe gruwelijk sterk hij is.......
Dat het gros van deze honden heerlijk op schoot ligt doet er zeker niet toe, want het gaat hier om de incidenten die er plaatsvinden. Uiteraard doet het gros dat, dat doet dat kreng van mij ook, maar dat zal degene die door hem gebeten wordt werkelijk een rotzorg zijn dat ie bij mij wel op schoot ligt.
Die agenten in dat filmpje trouwens ook, en die eigenaren van die 2 chihuahua's die afgelopen week werden doodgebeten ook, want tsja doet nou eenmaal niet minder zeer als ie in zijn vrije tijd op schoot ligt en je krijgt er je chihuahua ook niet mee terug. Dus nee, dat doet er absoluut niet toe bij dit soort incidenten, volkomen irrelevant.
Mwoah met alle liefde maar het gaat hier om een bezoekje van wat agenten die NIET gewapend zijn, Zonder begeleiding van een arrestatieteam of ME.
Het zal dus niet zo zijn geweest dat er agenten door de ramen kwamen springen. En er komt nog eens bij dat het BUITEN gebeurd en niet in huis.
Ze zijn onaangekondigd binnen gekomen, ik weet zeker dat mijn hond dan ook in de aanval gaat, en ken er genoeg die dit ook zouden doen.
Zouden er 20 agenten tegelijk door de ramen naar binnen komen, ja dan weet die van mij waarschijnlijk ook niet wat hij moet doen.
Jacht en vechten komt in mijn ogen op het zelfde neer in dit geval omdat de zwijnenjacht(waar ze nog steeds voor gebruikt worden) en het berenvechten op hetzelfde neer komt....vechten tot er 1 stopt. Los laten is funest.
Maar he....jij zal het allemaal wel weten...vast al 10000en invallen gehad om te weten dat 99% gaat trillen in een hoekje.
Ik vind dat jij een vreselijke nare en betweterige manier van reageren hebt, en ga dan ook NU niet meer op jou reageren. Want jij weet toch wel alles beter.
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- billyboy2
- Zeer actief
twinkeltje schreef:Ik denk vaker dan ons volgens mij is haar beroep agent
Dan zou ze helemaal moeten weten dat dit geen heftige inval is...aangezien het hier om ongewapende agenten gaat.... En niks geen extra bescherming o.i.d.
En dan was het binnen geweest. en niet buiten.
Laatst gewijzigd door billyboy2 op 07 aug 2012 18:25, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
Ik las dat de politie zich met geweld een toegang tot de woning heeft verschaft....
En nee, ik heb dan geen medelijden met 5 agenten die worden gegrepen door de hond sorry, occupational hazard!
Ik weet niet hoe mijn honden reageren bij zo'n overkill, want heb daar geen ervaring mee.
Wel heb ik de ervaring dat, wanneer mensen zich ongevraagd toegang tot mijn woning verschaffen ze gegarandeerd kennis maken met de kaken van mijn berner dame.
Die scheurt niet, maar blijft wel doorhappen.
En zonder waarschuwing.
En ja dat geeft een redelijk veilig gevoel.
Natuurlijk als er iemand met een wapen of lekker hapje met gif erin komt zijn we de sigaar.
En nee, ik heb dan geen medelijden met 5 agenten die worden gegrepen door de hond sorry, occupational hazard!
Ik weet niet hoe mijn honden reageren bij zo'n overkill, want heb daar geen ervaring mee.
Wel heb ik de ervaring dat, wanneer mensen zich ongevraagd toegang tot mijn woning verschaffen ze gegarandeerd kennis maken met de kaken van mijn berner dame.
Die scheurt niet, maar blijft wel doorhappen.
En zonder waarschuwing.
En ja dat geeft een redelijk veilig gevoel.
Natuurlijk als er iemand met een wapen of lekker hapje met gif erin komt zijn we de sigaar.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Het is haar werk dus lijkt mij dat ze daar ervaring mee heeft.billyboy2 schreef:Budkes schreef:Nee de gemiddelde hond doet dit niet no way, zelfs de gemiddelde pitbull of stafford doet dit niet. Die weten niet hoe rap ze zich moeten verschuilen als er een politie-inval plaats vindt.billyboy2 schreef:De gemiddelde hond zal hetzelfde doen als de pitbull uit het filmpje....MAAR....Als een labrador een mens bijt en hij krijgt vervolgens een rotschop, dan zal ook deze danig onder de indruk zijn en waarschijnlijk zal ophouden,vast houden is namelijk niet wat ze van nature hebben geleerd...hetzelfde geldt voor vrijwel alle rassen die jij omschrijft .Budkes schreef:Ik daag jullie uit om een tegen offensief in te zetten. Gewoon alle artikelen hier spuien die gewag maken van agressieve teckels, puli's, collies en whippet's.
Knip
Een pitbull of stafford doet dit NIET.....vast is vast....want dat was nodig voor de jachten waarvoor ze gebruikt werden, zouden ze namelijk los laten dan betekend dat hun dood.. Deze honden weten hoe gruwelijk sterk ze zijn...
Knip
Dat deze honden over het algemeen de grootste knuffelhonden zijn die het liefst de hele dag op schoot liggen en gezellig met de kids spelen dat doet er niet toe.....ze hebben hun uiterlijk en reputatie niet mee.
Pitbull en stafford gebruikt voor de jachten, hmhm. Ze werden gefokt om te vechten, vandaar de naam PITbull. En ik moet de eerste hond nog tegenkomen die van zichzelf weet hoe gruwelijk sterk hij is.......
Dat het gros van deze honden heerlijk op schoot ligt doet er zeker niet toe, want het gaat hier om de incidenten die er plaatsvinden. Uiteraard doet het gros dat, dat doet dat kreng van mij ook, maar dat zal degene die door hem gebeten wordt werkelijk een rotzorg zijn dat ie bij mij wel op schoot ligt.
Die agenten in dat filmpje trouwens ook, en die eigenaren van die 2 chihuahua's die afgelopen week werden doodgebeten ook, want tsja doet nou eenmaal niet minder zeer als ie in zijn vrije tijd op schoot ligt en je krijgt er je chihuahua ook niet mee terug. Dus nee, dat doet er absoluut niet toe bij dit soort incidenten, volkomen irrelevant.
Mwoah met alle liefde maar het gaat hier om een bezoekje van wat agenten die NIET gewapend zijn, Zonder begeleiding van een arrestatieteam of ME.
Het zal dus niet zo zijn geweest dat er agenten door de ramen kwamen springen. En er komt nog eens bij dat het BUITEN gebeurd en niet in huis.
Ze zijn onaangekondigd binnen gekomen, ik weet zeker dat mijn hond dan ook in de aanval gaat, en ken er genoeg die dit ook zouden doen.
Zouden er 20 agenten tegelijk door de ramen naar binnen komen, ja dan weet die van mij waarschijnlijk ook niet wat hij moet doen.
Jacht en vechten komt in mijn ogen op het zelfde neer in dit geval omdat de zwijnenjacht(waar ze nog steeds voor gebruikt worden) en het berenvechten op hetzelfde neer komt....vechten tot er 1 stopt. Los laten is funest.
Maar he....jij zal het allemaal wel weten...vast al 10000en invallen gehad om te weten dat 99% gaat trillen in een hoekje.
Ik vind dat jij een vreselijke nare en betweterige manier van reageren hebt, en ga dan ook NU niet meer op jou reageren. Want jij weet toch wel alles beter.
Maar ik denk ook wel dat het grotendeel van de honden overdonderd worden bij een inval en weinig tot niets doen.
Hoef je helemaal geen betweter voor te zijn.
En beren vechten of met een zwijn is nog altijd geen jacht hoor.

Wat je zegt ben je zelfffff 

- booster
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Su, Binky, Daisy en Amiya
- Aantal honden: 4
Stafford's en pitbull's zie je altijd in de kranten verschijnen en andere rassen zie je niet tot zelden hellaas.
Stafford's en pitbull's hebben al een naam en die rasnamen zullen eerder op pagina 1 belanden dan een andere soort hond.
Ik tweifel dan ook heel erg vaak aan de berichten of het wel een Stafford of Pitbull geweest is want waarom maken we er niet zoeen ras van terwijl het bv een labrador is want dat is toch veel boeiender om een stafford of pitbull als titel te beschrijven.
De stafford en de pitbull is gewoon voor jongeren een ras wat hun aantrekt want het die zijn toch veel stoerder dan een jack russel of een pointer bv.
Veel worden dan ook op straat opgevoed tussen de hangbende's en krijgen geen normen en waarde mee hellaas.
Geloof dan ook dat de meeste incidenten met stafford's en pitbull gebeurt waarvan zulke mensen de eigenaar zijn met uitzonderingen na.
Maar dit zal dan ook veel vaker met andere rassen gebeuren als die stoerder waren voor dat soort jongeren.
Mijn stiefzoon is ook een soort van hangjongeren ( samen met een groep ergens gaan hangen) en daar komen ook vrienden met pitbull's en stafford om even uit te sloven, mijn stiefzoon wou steeds zalim of su mee nemen maar heb dit altijd verboden en daarom moch en mag hij niet met mijn honden over straat omdat mijn honden niet opgevoed hoeft te worden op straat tussen die hanggasten.
Zei pas voor de grap wel neem je binky toch mee ( had ie toch niet meegekregen) maar toen was het nee die is klein en kaal net een freggel ze zien me al aankomen.
Ik denk dat de meeste incidenten gebeuren van deze rassen waarvan de eigenaren nog jong zijn zoals eerder beschreven.
Stafford's en pitbull's vindt ik erg mooie rassen maar wel om als hond op te voeden en niet als uitsloofmiddel.
Stafford's en pitbull's hebben al een naam en die rasnamen zullen eerder op pagina 1 belanden dan een andere soort hond.
Ik tweifel dan ook heel erg vaak aan de berichten of het wel een Stafford of Pitbull geweest is want waarom maken we er niet zoeen ras van terwijl het bv een labrador is want dat is toch veel boeiender om een stafford of pitbull als titel te beschrijven.
De stafford en de pitbull is gewoon voor jongeren een ras wat hun aantrekt want het die zijn toch veel stoerder dan een jack russel of een pointer bv.
Veel worden dan ook op straat opgevoed tussen de hangbende's en krijgen geen normen en waarde mee hellaas.
Geloof dan ook dat de meeste incidenten met stafford's en pitbull gebeurt waarvan zulke mensen de eigenaar zijn met uitzonderingen na.
Maar dit zal dan ook veel vaker met andere rassen gebeuren als die stoerder waren voor dat soort jongeren.
Mijn stiefzoon is ook een soort van hangjongeren ( samen met een groep ergens gaan hangen) en daar komen ook vrienden met pitbull's en stafford om even uit te sloven, mijn stiefzoon wou steeds zalim of su mee nemen maar heb dit altijd verboden en daarom moch en mag hij niet met mijn honden over straat omdat mijn honden niet opgevoed hoeft te worden op straat tussen die hanggasten.
Zei pas voor de grap wel neem je binky toch mee ( had ie toch niet meegekregen) maar toen was het nee die is klein en kaal net een freggel ze zien me al aankomen.
Ik denk dat de meeste incidenten gebeuren van deze rassen waarvan de eigenaren nog jong zijn zoals eerder beschreven.
Stafford's en pitbull's vindt ik erg mooie rassen maar wel om als hond op te voeden en niet als uitsloofmiddel.
- Pepie
- Zeer actief
- dagmar88
- Zeer actief