Dan moet ik over die tolweg heen.Punzel schreef:In Axel kan je ook leuk wandelen?
je had het niet tegen mij denk

Moderator: moderatorteam
Dan moet ik over die tolweg heen.Punzel schreef:In Axel kan je ook leuk wandelen?
Zou je ook mee willen dan en ben je er nog de twaalfde?blondie schreef:Dan moet ik over die tolweg heen.Punzel schreef:In Axel kan je ook leuk wandelen?
je had het niet tegen mij denk![]()
Ik durf het niet zo goed aan met mijn stel eerlijk gezegd. Tijden geleden met Finn wel altijd in groepen kunnen lopen zonder problemen. Met Bluf heb ik het eigenlijk nooit gedaan. En met het stel al helemaal niet alleen met bekende honden.dagmar88 schreef:Zou je ook mee willen dan en ben je er nog de twaalfde?blondie schreef:Dan moet ik over die tolweg heen.Punzel schreef:In Axel kan je ook leuk wandelen?
je had het niet tegen mij denk![]()
Fafo schreef:Ritthem is alleen niet los loop. Maar doe ik overigens daar wel altijd eigenlijk
Edit: waar kun je daar dan wat drinken
Ja lijkt mij ook leuk. Stuk bos, park, strand, panta rhei?dagmar88 schreef:Fafo schreef:Ritthem is alleen niet los loop. Maar doe ik overigens daar wel altijd eigenlijk
Edit: waar kun je daar dan wat drinkenIk zie net dat dat bij Fort Rammekens nu inderdaad niet kan.
Tja, gewoon Vlissingen en nog een bakkie doen bij de panta rhei is voor mij ook prima hoor.
Fafo schreef:Ja lijkt mij ook leuk. Stuk bos, park, strand, panta rhei?dagmar88 schreef:Fafo schreef:Ritthem is alleen niet los loop. Maar doe ik overigens daar wel altijd eigenlijk
Edit: waar kun je daar dan wat drinkenIk zie net dat dat bij Fort Rammekens nu inderdaad niet kan.
Tja, gewoon Vlissingen en nog een bakkie doen bij de panta rhei is voor mij ook prima hoor.
Punzel schreef:Ik vind het allemaal prima hoor!
Maaarr is er heeel misschien iemand met wie ik mee kan rijden vanaf Goes of Middelburg? Dat is net iets handiger
voor mijn bijna twee uur durende reis.
Zeeuws-Vlaanderen zou natuurlijk nog leuker zijn![]()
Reiskosten wil ik dan uiteraard wel delen.
Mee eensdagmar88 schreef:Misschien gewoon maar weer afspreken op de parkeerplaats bij de sauna het beste?
WatjesFafo schreef:Mee eensdagmar88 schreef:Misschien gewoon maar weer afspreken op de parkeerplaats bij de sauna het beste?
Als ik mee ga mag je mee rijden vanaf Goes. Trek wel een regenjas aan. Wizo kwijlt in de auto.Als ik met iemand mag meerijden vanaf Goes of Middelburg of Zeeuws-Vlaanderen, dan kom ik ook!
Anders is het vrij onmogelijk, vooral omdat het ook nog op een zondag is. Stom ov
Dat is fijn! Dan stuur ik je strakjes even een pb. En ik kan wel tegen een beetje kwijl hoorMariken schreef:Als ik mee ga mag je mee rijden vanaf Goes. Trek wel een regenjas aan. Wizo kwijlt in de auto.Als ik met iemand mag meerijden vanaf Goes of Middelburg of Zeeuws-Vlaanderen, dan kom ik ook!
Anders is het vrij onmogelijk, vooral omdat het ook nog op een zondag is. Stom ov
Mariken schreef:Trek wel een regenjas aan. Wizo kwijlt in de auto.