Moderator: moderatorteam
Ieder zijn smaak hétekkel schreef:mooi stel zijn jullie (ike iets mooier dan jij)
Bedankt! Was jij daar ook misschien?ranetje schreef:Gefeliciteerd met je kampioenstitel![]()
Mooie actiefoto's
Ze brengen plezier en leven in huistoots schreef:Ik heb niet het hele topic door gelezen. Maar van harte gefeliciteerd.
Wat kan het een hoop plezier brengen in huis he?
Leuke foto's. Goed om te zien dat een asiel hondje een goed thuisje heeft gevonden.
Nee ik "zit" niet in die tak van sportfungus schreef:Bedankt! Was jij daar ook misschien?ranetje schreef:Gefeliciteerd met je kampioenstitel![]()
Mooie actiefoto's
JaInge O schreef:neenee, dat kan niet hoor want hier zagen ze dat anders![]()
.
weer een sheltie?
InderdaadInge O schreef:neenee, dat kan niet hoor want hier zagen ze dat anders![]()
.
weer een sheltie?
Daar ben ik ook zeer tevreden overflamme schreef:Leukgefeliciteerd!
Maar goed dat "we" ons soms ook vreselijk vergissen
Hey, bedankt! De foto's staan op http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 1&t=271576.lieveheersbeestje83 schreef:Heel veel plezier met nummer 3. (foto's??)
Soms is het heel lastig inschatten hoe het gaat lopen als iemand zijn eerste hond neemt (ook voor de persoon zelf). Wat "op papier" of "volgens het hondenforum" ideale baasjes zijn, kunnen toch in "het echt" aardig tegenvallen, terwijl iemand die op het eerste gezicht geen leven lijkt te hebben waar een hond in lijkt te passen, juist heel geschikt blijkt te zijn om zijn leven en het leven van zijn honden zo vorm te geven dat hij zelfs meerdere honden een goed thuis kan bieden. Ik ben blij voor jou dat het leven als hondenbaas zo bevalt!
Een mening geven kan en moet op een forum. Sowieso. Dit ging echter wel veel verder. Dit was een georchestreerd, niet onderbouwd pleidooi van steeds weer dezelfde personen. Personen die hier ook bij andere nieuwe leden die een andere MENING hebben, volledig lieten gaan. Ik kan een bloemlezing geven van alles en nog wat. Maar hetgeen me toen meest geraakt heeft zijn volgende quotes:tekkel schreef:Fijn dat het allemaal zo goed gaat, je hebt een leuk span![]()
Maar om mensen die het aanvankelijk niet zo'n strak plan vonden nou meteen zo af te branden....je mag toch wel je mening geven? Ik geloof dat het mij indertijd ook geen goed idee leek (ben te lui om het terug te zoeken en zo veel kan het me nou ook weer niet schelen).