Was een super dag
Bedankt Lieke dat ik gebruik mocht maken van je tent

Moderator: moderatorteam
Wilm@ schreef:Ik ben ook weer thuis.
Reny, dank je wel voor de taxi, zowel heen als terug.![]()
Carolein, dank je wel voor je geweldige humor!![]()
Inge, dank je wel voor het kauwbot voor Barça.![]()
Ik heb nog een kauwbot gekregen voor Barça en nou weet ik de naam niet meer wie mij het kauwbot heeft gegeven. Schaam schaam schaam....![]()
Een compliment voor de organisatie.Ik heb van deze dag genoten en al helemaal van de BBQ. Die overheerlijke salade werd vandaag ook weer geserveerd.
Ik heb op een aantal hondjes gepast en ze waren mij allen even lief.![]()
Ik kom thuis en zet mijn tas VEILIG op het aanrecht. Mormeltje Bassie heeft zijn lang verwachte FarmFood kauwbot geroken, die Inge voor mij heeft meegenomen en ik haar daar heel dankbaar voor ben. Barça zijn dankbaarheid heeft hij geuit door het bot handig en snel uit mijn tas te jatten.Die snoet van hem....plastic folie om mijn bot? Dát heb ik maar snel verwijderd en hij kluift nu fijn op zijn bot!
Ja, en de Tollerpup en, en, en, en.toots schreef:Wilm@ schreef:Ik ben ook weer thuis.
Ik heb nog een kauwbot gekregen voor Barça en nou weet ik de naam niet meer wie mij het kauwbot heeft gegeven. Schaam schaam schaam....![]()
Een compliment voor de organisatie.Ik heb van deze dag genoten en al helemaal van de BBQ. Die overheerlijke salade werd vandaag ook weer geserveerd.
Ik kom thuis en zet mijn tas VEILIG op het aanrecht. Mormeltje Bassie heeft zijn lang verwachte FarmFood kauwbot geroken, die Inge voor mij heeft meegenomen en ik haar daar heel dankbaar voor ben. Barça zijn dankbaarheid heeft hij geuit door het bot handig en snel uit mijn tas te jatten.Die snoet van hem....plastic folie om mijn bot? Dát heb ik maar snel verwijderd en hij kluift nu fijn op zijn bot!
Dat kan nietToots staat met stipt op 1. Die was gewoon de liefste.
![]()
Ja dat wil ze wel, knuffeldoosDanseMacabre schreef:Met Skadi kon ik echt niet zo knuffelen als met Anthira, die liep me straal voorbij.Jeffy schreef:Ik denk dat Anthira liever is dan Skadi, als ik Miranda hoor over haarAnthira is lang niet zo pittig als Skadi denk ik zo
(niet dat Skadi niet lief is, maar jullie snappen vast wel wat ik bedoel
)
![]()
Anthira ging er echt even voor zitten.
Was leuk je weer te zien en spreken, met je fantástische puppie!!fes/lou schreef:Ja, was erg leuk, bedankt..
Ik ben veel langer gebleven dan ik eigenlijk vooraf bedacht had, dat zegt wel wat.
Ik heb weer een hoop HFers gezien, met sommige even gepraat, met sommige wat langer...erg leuk..
Oh sukkeltje! Laat me van de week nog even weten of je hem nog van iemand gekregen hebt!Badu schreef:Heeft Yvette een mooi beige geruit shownummerdraagdingetje voor mij gemaakt.... ben ik het kwijtgeraaktwaarschijnlijk ergens op het hondenforumdoedagterrein.... Zat in een envelopje.
Iemand het gevonden toevallig ??
Staat hem super ja! Knap ventje is het hoor, zo wijs al nu!Brigitte schreef:En Fancy heeft een nieuwe halsband gekregen,
Wilm@ schreef:Ja, en de Tollerpup en, en, en, en.toots schreef:Wilm@ schreef:Ik ben ook weer thuis.
Dat kan nietToots staat met stipt op 1. Die was gewoon de liefste.
![]()
Waarom sorry? Diesel is een (h)eerlijke teckel.Yaika schreef:En ook ik vond het een super geslaagde dag!! Heerlijk gezoend met billy! En lekker onder de tent van lieke gezeten!! Bedankt voor de gezelligheid iedereen!!! En sorry dat ik zo achteraf zat met diesel soms.. Hij was een bertje grumpy..
Wilm@ schreef:Waarom sorry? Diesel is een (h)eerlijke teckel.Yaika schreef:En ook ik vond het een super geslaagde dag!! Heerlijk gezoend met billy! En lekker onder de tent van lieke gezeten!! Bedankt voor de gezelligheid iedereen!!! En sorry dat ik zo achteraf zat met diesel soms.. Hij was een bertje grumpy..![]()
Ik heb tenminste om hem moeten lachen. Zo'n klein hondje en er komt me toch een herdersblaf uit zijn strotje.
Herder hé, dát klikt meteen!Yaika schreef:Wilm@ schreef:Waarom sorry? Diesel is een (h)eerlijke teckel.Yaika schreef:En ook ik vond het een super geslaagde dag!! Heerlijk gezoend met billy! En lekker onder de tent van lieke gezeten!! Bedankt voor de gezelligheid iedereen!!! En sorry dat ik zo achteraf zat met diesel soms.. Hij was een bertje grumpy..![]()
Ik heb tenminste om hem moeten lachen. Zo'n klein hondje en er komt me toch een herdersblaf uit zijn strotje.
Ja blaffen kan hij primaook op commando dus het heeft stiekem wel een aan en uit knopje
![]()
Volgens mij vond hij jou ook geweldig wilma!
Wat kan jouw hond een geluid maken zegTiny schreef:Ik heb een heerlijke dag gehad
Wat een mooie dame is Akira.Tiny schreef:Reza is een lieverd![]()
Ik heb een heerlijke dag gehad, was fijn om een boel meiden weer even te zien en lekker te kunnen bijkletsen. Kier is eindelijk gevloerdze was doodop maar vond dat ze het niet kon maken om te gaan slapen
Yvette heeft nog iets voor je.Jacksel schreef:Ik ben wel benieuwd naar de uitslagen! Ik was helemaal kapot, dus ben direct na het lopen van mijn behendigheidsrondje naar huis gegaan
YvetteJ schreef:Wat kan jouw hond een geluid maken zegTiny schreef:Ik heb een heerlijke dag gehad![]()
Als je die in een kippenhok stopt kijkt er niemand raar op!
Dank je wel, ik was erg verbaasd dat Oscar zo'n klein frummeltje wasDanseMacabre schreef: Wat een mooie dame is Akira.
Hij is heel klein ja, zeker naast z'n broer.Tiny schreef:YvetteJ schreef:Wat kan jouw hond een geluid maken zegTiny schreef:Ik heb een heerlijke dag gehad![]()
Als je die in een kippenhok stopt kijkt er niemand raar op!
![]()
ik weet het
Dank je wel, ik was erg verbaasd dat Oscar zo'n klein frummeltje wasDanseMacabre schreef: Wat een mooie dame is Akira.
_Inge_ schreef:Yvette heeft nog iets voor je.Jacksel schreef:Ik ben wel benieuwd naar de uitslagen! Ik was helemaal kapot, dus ben direct na het lopen van mijn behendigheidsrondje naar huis gegaan
Yaika schreef:Wilm@ schreef:Waarom sorry? Diesel is een (h)eerlijke teckel.Yaika schreef:En ook ik vond het een super geslaagde dag!! Heerlijk gezoend met billy! En lekker onder de tent van lieke gezeten!! Bedankt voor de gezelligheid iedereen!!! En sorry dat ik zo achteraf zat met diesel soms.. Hij was een bertje grumpy..![]()
Ja blaffen kan hij primaook op commando dus het heeft stiekem wel een aan en uit knopje
![]()
Reny schreef:Yaika schreef:Wilm@ schreef:Waarom sorry? Diesel is een (h)eerlijke teckel.Yaika schreef:En ook ik vond het een super geslaagde dag!! Heerlijk gezoend met billy! En lekker onder de tent van lieke gezeten!! Bedankt voor de gezelligheid iedereen!!! En sorry dat ik zo achteraf zat met diesel soms.. Hij was een bertje grumpy..![]()
![]()
Soms stond het knopje op uit![]()
Ik ga de lijstjes zo ff uit de auto pakken...maak ik wel een topic met de uitslag van de wedstrijd en talenten.Jacksel schreef:_Inge_ schreef:Yvette heeft nog iets voor je.Jacksel schreef:Ik ben wel benieuwd naar de uitslagen! Ik was helemaal kapot, dus ben direct na het lopen van mijn behendigheidsrondje naar huis gegaan![]()
![]()
Wat?!
Reny schreef:Yaika schreef:Wilm@ schreef:Waarom sorry? Diesel is een (h)eerlijke teckel.Yaika schreef:En ook ik vond het een super geslaagde dag!! Heerlijk gezoend met billy! En lekker onder de tent van lieke gezeten!! Bedankt voor de gezelligheid iedereen!!! En sorry dat ik zo achteraf zat met diesel soms.. Hij was een bertje grumpy..![]()
![]()
Soms stond het knopje op uit![]()
Je had wel even op de prijsuitreiking moeten wachtenEsther12 schreef:Wij hebben ook een leuke dag gehad. Bo en ik hebben van de workshops genoten! Bo heeft op de terugweg op apegapen gelegen maar eenmaal thuis had ze weer energie voor 10. Ik helaas ietsiepietsie minder![]()
Inge, ik wil jou en de mensen die hebben geholpen bij de organisatie en de uitvoering van harte bedanken!