Nee dat denk ik ook niet, zag net op de foto hoe groot ze al zijn, dat is echt snel gegaan!fes/lou schreef:Toen was het nog niet mijn pup hoorDemi schreef:Fes/Lou had ik netjes, wel met pijn in mijn hart, haar pup terug gegeven hoorPtje schreef:Dan maar goed voor haar dat het niet gelukt wasDemi schreef: Jaaa dat was een van mijn favo's![]()
Hij kroop helemaal in je weg, echt zo lief, volgens mij sta ik nog met hem op de foto, probeer ik hem te stelen onder mijn jas
.
De kleintjes waren op het laatst helemaal uitgeteld aan het slapen omdat ze totaal sufgeknuffeld waren maar ja ze waren dan ook superschetig.
Kees heb je trouwens nog wat van het nest rondlopen of hebben ze allemaal al een nieuwe baas?Maar helaas het is niet gelukt dat jatten
Dat kwam pas later...
Maar hij is nog steeds ernstig lief en past allang niet meer onder een gewone jas
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Poedel familie '12
Moderator: moderatorteam
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Re: Poedel familie '12
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..