Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Pitbull valt 5 agenten aan
Moderator: moderatorteam
- jolanda-mike
- Actief
- Mijn ras(sen): amstaff
- Aantal honden: 1
Re: Pitbull valt 5 agenten aan
haha , het was wel bijna goed overigens het knip en plak werk , maar in twee quotes knippen was net wat te lastig denk ik haha

- JYBD
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
Goed, na nog eens heeeeeeeeeeeeeeeel goed terug gelezen te hebben zie ik de fout,...... toch iets fouts weggehaald, inderdaad, ik moest jolanda-mike quoten en niet Biet.
Sorry,.....
Ik was al wel op de goede weg maar nam toch, op het allerlaatst nog een foute afslag,.....
Sorry,.....
Ik was al wel op de goede weg maar nam toch, op het allerlaatst nog een foute afslag,.....
Ik ben niet labiel,.... ik ben emotioneel flexibel.

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Nanna schreef:jolanda-mike schreef: Als ik met de hond ga lopen of wat dan ook kom nooit geen stervende ziel tegen
Wat je zegt ben je zelfffff 

- jolanda-mike
- Actief
Nanna schreef:jolanda-mike schreef: Als ik met de hond ga lopen of wat dan ook kom nooit geen stervende ziel tegen
als je begrijpt wat ik bedoel

-
kooi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
die bestaan niet die tijden, of bedoel je nu en dan?Met Charlie loop ik ook op tijden dat er niemand is
- dagmar88
- Zeer actief
kooi schreef:die bestaan niet die tijden, of bedoel je nu en dan?Met Charlie loop ik ook op tijden dat er niemand is
-
kooi
- Zeer actief
als JIJ er loopt kan er toch ook iemand anders lopen?
Of gaat de boel op slot als jij daar loopt?
Ik hoor dat vaker dat mensen met een potentieel gevaarlijke hond op tijden lopen dat ze niemand anders verwachten.
een hond van mij is daar al eens slachtoffer van geworden op een hele vroege zaterdagochtend.
Liep een man met een Bordeaux en een bastaard.
bordeaux klapt op mijn hond en de eigenaar had veel moeite om hem er weer af te krijgen.
Ondanks haar dikke vacht had mijn hond aardig wat gaatjes in haar lijf.
Tja, zei de eigenaar, mijn hond verdedigt zijn maatje en ik verwacht niemand op dat tijdstip.
zo vroeg loopt er anders nooit iemand...
Er zijn ook mensen die juist op tijden dat er nooit iemand loopt gaan lopen om potentieel gevaarlijke honden te vermijden.

Ik hoor dat vaker dat mensen met een potentieel gevaarlijke hond op tijden lopen dat ze niemand anders verwachten.
een hond van mij is daar al eens slachtoffer van geworden op een hele vroege zaterdagochtend.
bordeaux klapt op mijn hond en de eigenaar had veel moeite om hem er weer af te krijgen.
Tja, zei de eigenaar, mijn hond verdedigt zijn maatje en ik verwacht niemand op dat tijdstip.
Er zijn ook mensen die juist op tijden dat er nooit iemand loopt gaan lopen om potentieel gevaarlijke honden te vermijden.
- JYBD
- Zeer actief
Tjee kooi, het is geloof ik nooit goed he?kooi schreef:als JIJ er loopt kan er toch ook iemand anders lopen?
![]()
Heb je er nooit aan gedacht dat ook jij wel eens rekening zou kunnen houden met andere mensen (in dit geval mensen met honden die 's nachts uitgelaten worden om geen overlast te bezorgen aan andere honden) Al was het alleen maar om zelf veiliger te lopen? Je zoekt het toch niet op? De ellende?
Als ik het goed begrijp zou ik dus met mijn, stel bijtgrage, hond overdags niet mogen/kunnen lopen omdat ik jou tegen zou kunnen komen en dat ik 's nachts niet mag/kan lopen omdat ik jou dan tegen zou kunnen komen?

-
kooi
- Zeer actief
Nee ik ben niet blij.... waarom zou ik daar blij mee moeten zijn?
Het maakt het alleen onvoorspelbaarder.
Vind jij de bovenstaande reageerder dan ook een tok?
Is iemand een tok als die zijn klapkaak op onwaarschijnlijke tijden loslaat?
Zou het geen tok zijn geweest als ie zijn hond bijvoorbeeld een uur vroeger had uitgelaten?
Of twee uur?
Waarom vind jij dat ik een oplossing voor de mensen met klapkaken moet bedenken?
Ik geef hier alleen aan dat er niet zoiets is als een tijdstip waarop niemand anders ergens zijn hond uitlaat...
Tenzij het een terrein betreft dat speciaal voor die gelegenheid voor andere honden wordt afgesloten.
misschien geldt dit voor Charlie?
Voor die klapkaak is er dan een oplossing gevonden.
Het maakt het alleen onvoorspelbaarder.
Vind jij de bovenstaande reageerder dan ook een tok?
Is iemand een tok als die zijn klapkaak op onwaarschijnlijke tijden loslaat?
Zou het geen tok zijn geweest als ie zijn hond bijvoorbeeld een uur vroeger had uitgelaten?
Of twee uur?
Waarom vind jij dat ik een oplossing voor de mensen met klapkaken moet bedenken?
Ik geef hier alleen aan dat er niet zoiets is als een tijdstip waarop niemand anders ergens zijn hond uitlaat...
Tenzij het een terrein betreft dat speciaal voor die gelegenheid voor andere honden wordt afgesloten.
misschien geldt dit voor Charlie?
-
kooi
- Zeer actief
Het gaat toch niet alleen om mij?Tjee kooi, het is geloof ik nooit goed he?
Heb je er nooit aan gedacht dat ook jij wel eens rekening zou kunnen houden met andere mensen (in dit geval mensen met honden die 's nachts uitgelaten worden om geen overlast te bezorgen aan andere honden) Al was het alleen maar om zelf veiliger te lopen? Je zoekt het toch niet op? De ellende?
Als ik het goed begrijp zou ik dus met mijn, stel bijtgrage, hond overdags niet mogen/kunnen lopen omdat ik jou tegen zou kunnen komen en dat ik 's nachts niet mag/kan lopen omdat ik jou dan tegen zou kunnen komen?
Moeten alle andere hondeneigenaren bij voorbeeld bedenken dat ze maar beter nooit 'snachts spontaan met hun hond kunnen gaan wandelen omdat dit klapkakentijd is?
Ik heb een hond die vaak snachts eruit moet...dan maakt ze me wakker omdat ze darmproblemen heeft of omdat haar wat oudere blaas het even niet trekt...maar laten zitten met haar buikpijn?
En ja ik vind inderdaad dat jij met een eventueel bijtgrage hond niet moet gaan lopen waar je andere mensen met honden tegen kan komen, tenzij je die bijtgrage hond muilkorft.
Ik vind dat jouw bijtgrage hond te alle tijden jouw probleem moet zijn en niet die van een ander.
waarom zou ik in godsnaam rekening moeten houden met bijtgrage honden?
Te gek om los te lopen, echt!
-
S@ndr@
- Zeer actief
ja dat hebben ze dan lekker fout ingeschat, dat zijn dan ook die mensen die ik niet graag tegen kom `s morgens vroeg.kooi schreef:als JIJ er loopt kan er toch ook iemand anders lopen?
![]()
Ik ontloop heel wat betweterige honden eigenaren, maar degene die zo slim zijn om dan heel vroeg te gaan lopen, die moeten zich eerst eens na laten kijken
Ik liep heel vroeg met DuCain en dan liep hij los, zou ik wat tegen komen, dan was een tennisbal hun laatste redmiddel( die vond hij leuker dan veters maken van honden), maar anders had ik hem er echt vanaf moeten plukken
maar meestal denken mensen met prima sociale honden er helemaal niet aan om vroeg hun bed uit te gaan om agressieve honden te vermijden.
Ik loop vroeg omdat ik de eigenaren van sociale honden vaak wil ontwijken ( dat geleuter over van alles en nog wat
- JYBD
- Zeer actief
Als ik al niet overdag kan lopen en dan daarvoor kies om 's nachts te lopen is het ook weer niet goed? Wanneer dan? Of mag mijn hond de achtertuin niet meer uit? Dan is het ook weer niet goed.
Allemaal hypothetisch he? Want mijn hond gaat gewoon overdag naar de hei en die slaapt 's nachts lekker in haar bench.
Als jij altijd kan lopen met je hond (overdag en 's nachts) en ik , met mijn eventuele bijtgrage hond, alleen 's nachts, dan is het toch geven en nemen, jij overdags, ik 's nachts? Allebei blij??
Allemaal hypothetisch he? Want mijn hond gaat gewoon overdag naar de hei en die slaapt 's nachts lekker in haar bench.
Als jij altijd kan lopen met je hond (overdag en 's nachts) en ik , met mijn eventuele bijtgrage hond, alleen 's nachts, dan is het toch geven en nemen, jij overdags, ik 's nachts? Allebei blij??

- jolanda-mike
- Actief
net alsof de eigenaar de hond dan niet optijd terug geroepen heeft of wat dan ook , s'nachts of heel vroeg in de ochtend is het gewoon minder druk , dat kun je toch logisch beredeneren?
Welke gek loopt er nu anders om 00:00 door de landerijen te zwerven en mocht er wel zo een gek zijn met een hondje met zwakke blaas , waar ik van uit ga overigens dat je daar 50 meter mee loopt en weer naar huis gaat op zo een onchristelijk tijdstip ivm ouderdom van het dier enzo.
Dan merk je die heel snel op , het is namelijk heel stil op straat en landerijen rond dat tijdstip dus enkele geluiden worden direct opgemerkt.
Minder honden tegen komen = risico minimaliseren.
en net alsof ik en mijn hond staatsgevaarlijk zijn of zo , we zijn niet besmettelijk hoor
Welke gek loopt er nu anders om 00:00 door de landerijen te zwerven en mocht er wel zo een gek zijn met een hondje met zwakke blaas , waar ik van uit ga overigens dat je daar 50 meter mee loopt en weer naar huis gaat op zo een onchristelijk tijdstip ivm ouderdom van het dier enzo.
Dan merk je die heel snel op , het is namelijk heel stil op straat en landerijen rond dat tijdstip dus enkele geluiden worden direct opgemerkt.
en net alsof ik en mijn hond staatsgevaarlijk zijn of zo , we zijn niet besmettelijk hoor

- JYBD
- Zeer actief
Dat dus,...jolanda-mike schreef:net alsof de eigenaar de hond dan niet optijd terug geroepen heeft of wat dan ook , s'nachts of heel vroeg in de ochtend is het gewoon minder druk , dat kun je toch logisch beredeneren?

- Irta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xHH
- Aantal honden: 2
Omdat je nou eenmaal ALTIJD rekening met een ander moet houdenkooi schreef:Het gaat toch niet alleen om mij?Tjee kooi, het is geloof ik nooit goed he?
Moeten alle andere hondeneigenaren bij voorbeeld bedenken dat ze maar beter nooit 'snachts spontaan met hun hond kunnen gaan wandelen omdat dit klapkakentijd is?
Ik heb een hond die vaak snachts eruit moet...dan maakt ze me wakker omdat ze darmproblemen heeft of omdat haar wat oudere blaas het even niet trekt...maar laten zitten met haar buikpijn?
En ja ik vind inderdaad dat jij met een eventueel bijtgrage hond niet moet gaan lopen waar je andere mensen met honden tegen kan komen, tenzij je die bijtgrage hond muilkorft.
Ik vind dat jouw bijtgrage hond te alle tijden jouw probleem moet zijn en niet die van een ander.
waarom zou ik in godsnaam rekening moeten houden met bijtgrage honden?
Te gek om los te lopen, echt!
Eerder zei je trouwens volgens mij nog dat er ALTIJD anderen zijn, dus waar moeten die honden dan lopen?
-
Punzel
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Die asociale klapkaken gaan maar niet meer wandelenIrta schreef: Eerder zei je trouwens volgens mij nog dat er ALTIJD anderen zijn, dus waar moeten die honden dan lopen?
- Irta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xHH
Oh ja, natuurlijk, want op gefrustreerde klapkaken zit ze vast wel te wachtenPunzel schreef:Die asociale klapkaken gaan maar niet meer wandelenIrta schreef: Eerder zei je trouwens volgens mij nog dat er ALTIJD anderen zijn, dus waar moeten die honden dan lopen?
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Op het filmpje zie ik naast een aanvallende hond ook een stelletje Laffe Agenten. die op een muurtje staan.
Wel in de verte durven filmen maar niet even met je stickn die hond een ram op zijn kop durven geven.
En de agent zelf die moord en Brand schreeuwd die had toch ook zijn blaffer even kunnen pakken, Dat mag toch jezelf beschermen.
maar goed. Deze hond vloog de agent aan na dat ze zijn huis instormden.
Volgens mij zou zelf Toots in de Aanval gaan.
Verder vind ik het van de zotte dat er mensen zijn die honden houden waar ze alleen maar snachts en op uurtjes kunnen lopen dat er minder mensen op straat zijn.
Ik loop ook wel eens snachts. Met mijn chi en hoop dan net zo veilig te kunnen lopen als overderdag.
Als je serieus een hond hebt en houd waarvan je twijfeld of je daar wel veilig mee over straat kan.
Twijfel dan ook of jij wel de juiste eigenaar bent voor zo'n hond. Want vroeg of laat komt er een situatie dat je niet de enigste bent op straat.
Wel in de verte durven filmen maar niet even met je stickn die hond een ram op zijn kop durven geven.
En de agent zelf die moord en Brand schreeuwd die had toch ook zijn blaffer even kunnen pakken, Dat mag toch jezelf beschermen.
maar goed. Deze hond vloog de agent aan na dat ze zijn huis instormden.
Volgens mij zou zelf Toots in de Aanval gaan.
Verder vind ik het van de zotte dat er mensen zijn die honden houden waar ze alleen maar snachts en op uurtjes kunnen lopen dat er minder mensen op straat zijn.
Ik loop ook wel eens snachts. Met mijn chi en hoop dan net zo veilig te kunnen lopen als overderdag.
Als je serieus een hond hebt en houd waarvan je twijfeld of je daar wel veilig mee over straat kan.
Twijfel dan ook of jij wel de juiste eigenaar bent voor zo'n hond. Want vroeg of laat komt er een situatie dat je niet de enigste bent op straat.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
- jolanda-mike
- Actief
@ toots
je moet het niet zo opvatten dat de mensen die schrijven dat ze op zulke uurtjes met de hond gaan lopen staatsgevaarlijke honden hebben.
Maar als jij een powerdog hebt en deze ook graag los wil hebben dan lijkt me dit de beste aanpak , dat wil niet zeggen dat mensen niet overdag met hun "grote"hond lopen alleen dan aangelijnd niets meer en niets minder .
Mijn hond is niet hondagressief , wel iets dominant dus ik zit er niet op te wachten dat hij jou chi een snepje geeft.
dat is de reden niet omdat hij een bloeddorstig monster is dat rechtstreeks uit transylvania komt
je moet het niet zo opvatten dat de mensen die schrijven dat ze op zulke uurtjes met de hond gaan lopen staatsgevaarlijke honden hebben.
Maar als jij een powerdog hebt en deze ook graag los wil hebben dan lijkt me dit de beste aanpak , dat wil niet zeggen dat mensen niet overdag met hun "grote"hond lopen alleen dan aangelijnd niets meer en niets minder .
Mijn hond is niet hondagressief , wel iets dominant dus ik zit er niet op te wachten dat hij jou chi een snepje geeft.
dat is de reden niet omdat hij een bloeddorstig monster is dat rechtstreeks uit transylvania komt

- jolanda-mike
- Actief
Nanna schreef:Wat een verschrikkelijke uitdrukking....jolanda-mike schreef: powerdog
sorry ik weet niet wat er anders van te maken vind klapkaak ook al zo vreselijk

- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Ze hebben geen gevaarlijke honden. Maar durven het niet aan om op noormale tijden te gaan lopen.jolanda-mike schreef:@ toots
Ik hoop dan maar dat bij deze mensen de deur altijd op slot is.
Een hond die niet sociaal is hoord nooit los ook niet snachts. Maar goed dat is mijn mening.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
- dagmar88
- Zeer actief
kooi schreef:als JIJ er loopt kan er toch ook iemand anders lopen?
![]()
Maar kooitje, ter info; ik kom tussen half 1 en 1 aan op 1 van drie plaatsen waar ik perfect overzicht heb. Industrieterrein, stukje strand dat in het seizoen verboden voor honden is en groot stuk duin/strand waar buiten het seizoen niemand komt.
Op twee jaar tijd geen mens tegen gekomen en wanneer dat wel zou gebeuren is er ook niets aan de hand.
kooi schreef: misschien geldt dit voor Charlie?
- jolanda-mike
- Actief
Nanna schreef:jolanda-mike schreef:sorry ik weet niet wat er anders van te maken vind klapkaak ook al zo vreselijkNanna schreef:Wat een verschrikkelijke uitdrukking....jolanda-mike schreef: powerdogJa, dat is ook niet je dat
Maar dat heeft nog wel iets humoristisch
hehe ok , ik zal er klapkaak van maken ik wen er vast vanzelf aan

- JYBD
- Zeer actief
Ik weiger om mijn ras klapkaak te noemen, wat anderen doen moeten ze zelf weten. 

- jolanda-mike
- Actief
toots schreef:Ze hebben geen gevaarlijke honden. Maar durven het niet aan om op noormale tijden te gaan lopen.jolanda-mike schreef:@ toots
Ik hoop dan maar dat bij deze mensen de deur altijd op slot is.
Een hond die niet sociaal is hoord nooit los ook niet snachts. Maar goed dat is mijn mening.
heeft jou chi nog nooit een snep uitgedeeld dan?
alleen dat snepje komt niet zo hard aan dat probeer ik je nu de hele tijd duidelijk te maken , maar geeft ook niet je hebt recht op je eigen mening , ik snap dat eingelijk ook wel want een chi eigenaar en stafford eigenaar zijn toch wel heel verschillende hondeeigenaren , je gaat niet met een chi fietsen en of pullen enzo.
Net zo dat je een amstaff niet in een mandje aan het stuur van je fiets doet of in een tas stopt of zoiets dergelijks ( niet degenererend bedoeld overigens) Ik snap jou keuze niet jij de mijne niet .

- jolanda-mike
- Actief
JYBD schreef:Ik weiger om mijn ras klapkaak te noemen, wat anderen doen moeten ze zelf weten.
nu ik ben nieuw weet niet wat de forum gewoontes enzo zijn , maar ik kan zo ook geen betere verzamelnaam bedenken

- dagmar88
- Zeer actief
JYBD schreef:Ik weiger om mijn ras klapkaak te noemen, wat anderen doen moeten ze zelf weten.
- JYBD
- Zeer actief
dagmar88 schreef:JYBD schreef:Ik weiger om mijn ras klapkaak te noemen, wat anderen doen moeten ze zelf weten.Mariken, waarmee ik pas voor het eerst een wandeling deed, noemde mijn meisje gewoon mormel
OK, dat gaat nog,...maar klapkaak?!

-
Punzel
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Poepie is ook een leuke benaming 
- JYBD
- Zeer actief
Misschien gewoon Am.Staff??jolanda-mike schreef:JYBD schreef:Ik weiger om mijn ras klapkaak te noemen, wat anderen doen moeten ze zelf weten.
nu ik ben nieuw weet niet wat de forum gewoontes enzo zijn , maar ik kan zo ook geen betere verzamelnaam bedenken