Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
DeDiana schreef:
Ja, net zoals je alles weg kunt relativeren.
Maar inderdaad: ik ben nogal overgevoelig voor ongenuanceerde opmerkingen en niet zo gecharmeerd van de vooroordelen die ik hier voorbij zie komen.
Dát past dan wel weer heel mooi in het schotse collie hokje.
Goh Nanna, kloppen we allebei niet
Zeg... Dit is een pittbul-bashing-topic. Geen collie-bashing-topic...
gaat dat topic eens opzoeken , kan me dr ook altijd smakelijk mee vermaken , maar word er ook heel nieuwsgierig van
afijn die neiuwsgierigheid zal niet bevredigd worden heb op andere fora's wel eens een smoelenboek voorbij zien komen maar daar word dan vaak maar heel matig in gereageerd
lieke schreef:
Dan moet je eens het topic lezen van een paar jaar geleden. Daar werden alle vooroordelen over rassen en bijbehorende eigenaren geventileerd. Ik heb me wezenloos gelachen. Je zou de beschrijving eens moeten lezen over collie-eigenaren....
Oh, die wil ik ook wel even lezen Ben benieuwd wat combi DD xHH voor iets oplevert
Laatst gewijzigd door Irta op 25 aug 2012 23:15, 1 keer totaal gewijzigd.
DeDiana schreef:
Ja, net zoals je alles weg kunt relativeren.
Maar inderdaad: ik ben nogal overgevoelig voor ongenuanceerde opmerkingen en niet zo gecharmeerd van de vooroordelen die ik hier voorbij zie komen.
Dát past dan wel weer heel mooi in het schotse collie hokje.
Goh Nanna, kloppen we allebei niet
Zeg... Dit is een pittbul-bashing-topic. Geen collie-bashing-topic...
lieke schreef:
Dan moet je eens het topic lezen van een paar jaar geleden. Daar werden alle vooroordelen over rassen en bijbehorende eigenaren geventileerd. Ik heb me wezenloos gelachen. Je zou de beschrijving eens moeten lezen over collie-eigenaren....
Ik heb 'm gevonden hoor
Haahaha, hilarisch
(en niet alleen de beschrijving van collie-eigenaren trouwens)
lieke schreef:
Oh, die wil ik ook wel even lezen Ben benieuwd wat combi DD xHH voor iets oplevert
uuuh DD en xHH dus, voor de duidelijkheid
DeDiana schreef:Ik heb 'm gevonden hoor
Haahaha, hilarisch
(en niet alleen de beschrijving van collie-eigenaren trouwens)
Welke zoekterm heb je gebruikt? Kan m niet vinden...