Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Stafford grijpt oud echtpaar

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

dagmar88
Zeer actief

Re: Stafford grijpt oud echtpaar

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Nanna schreef:
Asta schreef:Als een labrador 50 kg kan wegen kan een stafford het ook hoor :U:
:idea: Misschien istie d'r wel op gaan zitten ;-)
Afbeelding

'Roll over Psycho'.
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

->Chanty<- schreef:
bouvierpoedel schreef:
fes/lou schreef:Ik heb Jack Russells, en een Labrador, daar wordt ook nooit wat fatsoenlijks over gezegd, alleen ik gedraag me niet als een viswijf...
Heb je Billy toch maar vweg gedaan.? :ugh:
yep dat valse pokke beest zit nu in het asiel weg te rotte :F: :Q:
Gelijk heeft ze. :pffff:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door fes/lou »

Nanna schreef:
bouvierpoedel schreef:
fes/lou schreef:Ik heb Jack Russells, en een Labrador, daar wordt ook nooit wat fatsoenlijks over gezegd, alleen ik gedraag me niet als een viswijf...
Ik denk zomaar van niet, maar dat helpt de zaak ook niet echt, een Poédel :LOL: :smile2:
Neuh, maar over Billy kunnen ze nog niks vervelends zeggen, die is alleen maar schattig :pffff:
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
bouvierpoedel
Zeer actief

dagmar88 schreef:
Nanna schreef:
Afbeelding

'Roll over Psycho'.
Ah wat een schatje. :I:
Die kleur labrador zie je niet veel hé. :cool2:
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

jolanda-mike schreef:

dankjewel :F:
Ik wil nog steeds graag bewijs voor mijn postings gisteren.
Als ik toch verrot gescholden word door een of ander viswijf wil ik het ook graag verdiend hebben....
dagmar88
Zeer actief

:LOL: :LOL: :LOL:
jolanda-mike
Actief
Mijn ras(sen): amstaff
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door jolanda-mike »

fes/lou schreef:
jolanda-mike schreef:

dankjewel :F:
Ik wil nog steeds graag bewijs voor mijn postings gisteren.
Als ik toch verrot gescholden word door een of ander viswijf wil ik het ook graag verdiend hebben....

:slaap:
Afbeelding
Bmamavan2
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradormix

Ongelezen bericht door Bmamavan2 »

Kan maar dan zijn ze beiden te dik!
Ik heb een flinke lab die 40 kg. weegt maar daar is geen grammetje vet bij!
De grootste amstaff die ik ken weegt 38 kg. en die vindt ik al lomp zwaar. Vraag me af of hij met 50 kg. nog van de grond kwam.
Het zijn prachtige honden, alleen jammer dat ze, als het mis gaat, ze zo onnoemelijk veel schade aanrichten.
Mijn lab zou in theorie ook kunnen bijten maar de schade zou dan toch beslist anders zijn. Niet dat het wat uitmaakt want elke hondenbeet is vervelend, tenminste van iedere middelgrote tot grote hond; die kleintjes perforeren alleen maar :wink:
Afbeelding
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Je hebt geen antwoord, want er is ook gewoon niks gebeurd...
Jammer dat jij mijn vooroordeel tegenover staffordeigenaren nog leuk even dieper verankert....
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Pepie »

Het gebeurd best wel vaak als een ander op de hond moet passen he,of zie ik ze vliegen :Q:
Afbeelding
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door Budkes »

Nanna schreef:
dagmar88 schreef: 'Roll over Psycho'.
:mrgreen:
Afbeelding
:LOL: :LOL: :LOL:

Hoe krijg je t voor elkaar....
Gr. Aniek

Afbeelding
jolanda-mike
Actief
Mijn ras(sen): amstaff

Ongelezen bericht door jolanda-mike »

rectificatie: ik heb fes/lou verward met een ander en om die reden moet ik mijn ecxuses aan bieden dus bij deze excuus!!!!
Laatst gewijzigd door jolanda-mike op 26 aug 2012 18:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

jolanda-mike schreef:rectificatie: ik heb les/fou verward met een ander en om die reden moet ik mijn ecxuses aan bieden dus bij deze excuus!!!!
Maakt niet uit hoor, je hebt toch lekker ff iemand verrot gescholden....
Jouw dag is weer goed...
Fizgig
Zeer actief
Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Fizgig »

Pepie schreef:Het gebeurd best wel vaak als een ander op de hond moet passen he,of zie ik ze vliegen :Q:
Laatst toch ook in Groningen geloof ik, een man die op een hond past die hem aanviel. Is ook dood geschoten. Omstanders hadden nog geprobeerd de hond van de man af te trekken en die bleef maar doorgaan.

@Nanna, whahahaha, die heb je gefabriceerd, of niet?

@Dagmar, pardon. Ik lul nooit uit mijn nek, want ik gooi alleen met eigen vleeswaren. Die kruising hebben de vorige eigenaren te horen gekregen van de mensen waar ze Bruno als pup vandaan hebben. Die zullen wel uit hun nek gekut hebben. Dank u.
dagmar88
Zeer actief

Fizgig schreef: @Dagmar, pardon. Ik lul nooit uit mijn nek, want ik gooi alleen met eigen vleeswaren. Die kruising hebben de vorige eigenaren te horen gekregen van de mensen waar ze Bruno als pup vandaan hebben. Die zullen wel uit hun nek gekut hebben. Dank u.

:LOL: Ik lig echt in een deuk vandaag.
Stol

Ongelezen bericht door Stol »

dagmar88 schreef:
Fizgig schreef: @Dagmar, pardon. Ik lul nooit uit mijn nek, want ik gooi alleen met eigen vleeswaren. Die kruising hebben de vorige eigenaren te horen gekregen van de mensen waar ze Bruno als pup vandaan hebben. Die zullen wel uit hun nek gekut hebben. Dank u.

:LOL: Ik lig echt in een deuk vandaag.
Vertel eens? :mann:
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Valerie schreef:Misschien ook wel interessant http://nationalcanineresearchcouncil.co ... Poster.pdf
Foutje misschien? Want ik zie geen Golden/Lab-achtigs. En dat schijnt volgens velen toch het meest gevaarlijke ras te zijn.
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

Nanna schreef:
bouvierpoedel schreef:
Ik denk zomaar van niet, maar dat helpt de zaak ook niet echt, een Poédel :LOL: :smile2:
Het is dat je je onderschrift hebt gewijzigd, ik wilde wat zeggen maar dat kan potver niet meer :LOL:
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

Ach weet je ik zou het eng vinden als ik mijn honden niet aan de zorg van een ander kan toevertrouwen omdat mijn honden evt. mensen die ze komen verzorgen aanvallen.
Heb zelf eens een mechel uit de kennel moeten halen en baas wist eigenlijk ook niet wat hij zou doen in die situatie want ik had het nooit gedaan. Hond was gek op me dat wel, maar nog nooit daar geweest om de hond uit de kennel te halen en mee te gaan wandelen. Het ging goed.
Hier kennen de meesten mijn honden maar ze gaan toch naar iemand die ze beter kent als er wat is zoals bijvoorbeeld de keren dat ik niet thuis was en de deur was van het slot. Honden buiten. Ik gok dat menig mens die het heeft gezien zo de honden naar binnen hadden kunnen bonjouren, maar dat is niet gebeurd. Ze zijn naar iemand gegaan die vaker hier over de vloer komt. Ik ga er dan toch ook niet vanuit dat mijn honden zomaar die persoon zouden gaan bijten. Van de foto's vind ik het overigens raar ineens ook een mes te zien liggen :denken:
Maar dat zal wel aan mij liggen.
Stol

Marion. schreef:
Valerie schreef:Misschien ook wel interessant http://nationalcanineresearchcouncil.co ... Poster.pdf
Foutje misschien? Want ik zie geen Golden/Lab-achtigs. En dat schijnt volgens velen toch het meest gevaarlijke ras te zijn.
Wie zijn volgens vele dan?
Stol

blondie schreef:Ach weet je ik zou het eng vinden als ik mijn honden niet aan de zorg van een ander kan toevertrouwen omdat mijn honden evt. mensen die ze komen verzorgen aanvallen.
Heb zelf eens een mechel uit de kennel moeten halen en baas wist eigenlijk ook niet wat hij zou doen in die situatie want ik had het nooit gedaan. Hond was gek op me dat wel, maar nog nooit daar geweest om de hond uit de kennel te halen en mee te gaan wandelen. Het ging goed.
Hier kennen de meesten mijn honden maar ze gaan toch naar iemand die ze beter kent als er wat is zoals bijvoorbeeld de keren dat ik niet thuis was en de deur was van het slot. Honden buiten. Ik gok dat menig mens die het heeft gezien zo de honden naar binnen hadden kunnen bonjouren, maar dat is niet gebeurd. Ze zijn naar iemand gegaan die vaker hier over de vloer komt. Ik ga er dan toch ook niet vanuit dat mijn honden zomaar die persoon zouden gaan bijten. Van de foto's vind ik het overigens raar ineens ook een mes te zien liggen :denken:
Maar dat zal wel aan mij liggen.
Ik denk dat één van de twee de hond wel heeft geprobeerd af te maken. Als je partner levend opgegeten wordt.
Loek
Zeer actief

Ongelezen bericht door Loek »

Nanna schreef: Gelukkig maar dat THE ALL AMERICAN DOG zo'n mensenvriend is, en hij ze in leven gelaten heeft ;-)
En gelukkig maar dat we jou weer hebben, anders waren we toch weer helemaal niet op de hoogte geweest van dit vreselijke ALL AMERICAN DOG incident :roll:
Kom eens met wat nieuws :ok:
Stol

Loek schreef:
Nanna schreef: Gelukkig maar dat THE ALL AMERICAN DOG zo'n mensenvriend is, en hij ze in leven gelaten heeft ;-)
En gelukkig maar dat we jou weer hebben, anders waren we toch weer helemaal niet op de hoogte geweest van dit vreselijke ALL AMERICAN DOG incident :roll:
Kom eens met wat nieuws :ok:
Nieuws is het wel :engel:
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

bouvierpoedel schreef:
Nanna schreef:
bouvierpoedel schreef:
->Chanty<- schreef: strak plan, dan sta jij zeker voor aan in de rij :F:
Ben nederland burger en zet geen poot over die grens. :schrik: .
Jij gaat naar Hongarije. Misschien wil een Komondor of Kuvasz zich opofferen ;-) Alhoewel in jouw geval een Puli wellicht ook volstaat :LOL:
Bij het zien van een pincher ga ik al op een drempel staan om mijn lijf en leden te redden. :help: ¨¨

Gelijk heb je, Pinschers kunnen echt etterbakkies zijn. Hahahaha.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
mum
Zeer actief
Mijn ras(sen): een hondje

Ongelezen bericht door mum »

Nanna schreef:
fes/lou schreef:Oh, dus omdat een stafford niet 50 kilo kan zijn is het niet waar en niet erg?
Daarbij wordt er bij gezegd dat dit een voorbeeld is, een hond zoals deze....het gaat niet om deze hond dus...
Valt me weer op dat staffordeigenaren het blind opnemen voor die beesten....hele grote blinde vlek....
Hond weegt 50 kilo, zal dus wel een volgevreten Labrador zijn ;-)
Buddha is een staffordmix en die weegt ook tegen de 50 kg, dus dat kan wel, maar niettemin een vreselijk verhaal, arme mensen.
life is good
Dianavdberkt
Zeer actief

Ongelezen bericht door Dianavdberkt »

en toch krijgen Kees en Nanna het weeeeer voor elkaar om 4 pagina's te vullen. pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff. ik heb de eerste pagina gelezen en ben daarna gestopt. Weer een topic wat al vaker is geweest. Weer een stafford die de revu passeert. schijnt in trek te zijn hier.
bouvierpoedel
Zeer actief

Dianavdberkt schreef:en toch krijgen Kees en Nanna het weeeeer voor elkaar om 4 pagina's te vullen. pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff. ik heb de eerste pagina gelezen en ben daarna gestopt. Weer een topic wat al vaker is geweest. Weer een stafford die de revu passeert. schijnt in trek te zijn hier.
Eerst even verder lezen of kijken voordat je een oordeel velt met je gezeik zeg.
Zou je er misschien ook achter komen waarom ik loop te geinen omdat het nergens over gaat .
Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Ongelezen bericht door Lizzie. »

bouvierpoedel schreef: Zou je er misschien ook achter komen waarom ik loop te geinen omdat het nergens over gaat .
Gaat het ooit ergens over bij dan jou dan :F: :Q:
Afbeelding
Asta

Ongelezen bericht door Asta »

Nanna schreef:
:scratch: ik heb een blond moment ik snap hem niet :jank:
lunaloki
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): De hond van mijn vriend is een labrador teefje van bijna 4 jaar.

Ongelezen bericht door lunaloki »

Ik vind het bullshit dat ze weer erbij moeten zetten, dat het weer een stafford is, pas bij ons in de buurt was het een schotse collie reu, die nooit te vertrouwen is, zelfs niet met hun eigen kleinkinderen.
Dat is toch ook een ras waarvan je het niet verwacht.

Het ligt nog altijd aan wat de mens er mee doet, en er kan in een ras altijd een rotte appel tussen zitten, zelfde met de mensheid, dus ga nou niet zeuren over het ras, ik ken er zoveel die super lief zijn, en ook geen kwaad in zit.
Maar het blijven honden, die wij gemaakt hebben tot huisdieren, dus je moet gewoon altijd respect hebben voor honden en een beetje op je hoede blijven.
Ik denk dat omdat de stafford van hun zoon was, hij die mensen die op hem paste hem niet vertrouwden en zenuwachtig en onzeker over kwamen, dat doet vaak ook al genoeg, een hond is ook niet gek, oh die kan ik wel de baas.
Zoonlief had beter moeten weten.
Groetjes heidi.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”