Net zoveel als bij jou.->Chanty<- schreef:Gaat het ooit ergens over bij dan jou danbouvierpoedel schreef: Zou je er misschien ook achter komen waarom ik loop te geinen omdat het nergens over gaat .![]()

Moderator: moderatorteam
Net zoveel als bij jou.->Chanty<- schreef:Gaat het ooit ergens over bij dan jou danbouvierpoedel schreef: Zou je er misschien ook achter komen waarom ik loop te geinen omdat het nergens over gaat .![]()
Vandaar dat we elkaar zo goed begrijpenbouvierpoedel schreef:Net zoveel als bij jou.->Chanty<- schreef:Gaat het ooit ergens over bij dan jou danbouvierpoedel schreef: Zou je er misschien ook achter komen waarom ik loop te geinen omdat het nergens over gaat .![]()
Je blijft mijn speklappie.->Chanty<- schreef:Vandaar dat we elkaar zo goed begrijpenbouvierpoedel schreef:Net zoveel als bij jou.->Chanty<- schreef:Gaat het ooit ergens over bij dan jou danbouvierpoedel schreef: Zou je er misschien ook achter komen waarom ik loop te geinen omdat het nergens over gaat .![]()
bouvierpoedel schreef:Eerst even verder lezen of kijken voordat je een oordeel velt met je gezeik zeg.Dianavdberkt schreef:en toch krijgen Kees en Nanna het weeeeer voor elkaar om 4 pagina's te vullen. pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff. ik heb de eerste pagina gelezen en ben daarna gestopt. Weer een topic wat al vaker is geweest. Weer een stafford die de revu passeert. schijnt in trek te zijn hier.
Zou je er misschien ook achter komen waarom ik loop te geinen omdat het nergens over gaat .
Het kind ligt zwaargewond in het ziekenhuis, hond laten de eigenaren inslapen.Inge O schreef:en liggen die mensen ook aan de beademing in het ziekenhuis?lunaloki schreef:Ik vind het bullshit dat ze weer erbij moeten zetten, dat het weer een stafford is, pas bij ons in de buurt was het een schotse collie reu, die nooit te vertrouwen is, zelfs niet met hun eigen kleinkinderen.
Dat is toch ook een ras waarvan je het niet verwacht.
Zodra jij mijn naam erbij zet voel ik mij aangesproken .Dianavdberkt schreef:bouvierpoedel schreef:Eerst even verder lezen of kijken voordat je een oordeel velt met je gezeik zeg.Dianavdberkt schreef:en toch krijgen Kees en Nanna het weeeeer voor elkaar om 4 pagina's te vullen. pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff. ik heb de eerste pagina gelezen en ben daarna gestopt. Weer een topic wat al vaker is geweest. Weer een stafford die de revu passeert. schijnt in trek te zijn hier.
Zou je er misschien ook achter komen waarom ik loop te geinen omdat het nergens over gaat .
ow hij voelt zich weer aangesproken. ik zeik niet maar constateer.
Heb je daar ook een linkje van? Volgens de mensen hier zou zo een incident meteen op de voorpagina van de telegraaf moeten staan namelijk.lunaloki schreef:Het kind ligt zwaargewond in het ziekenhuis, hond laten de eigenaren inslapen.Inge O schreef:en liggen die mensen ook aan de beademing in het ziekenhuis?lunaloki schreef:Ik vind het bullshit dat ze weer erbij moeten zetten, dat het weer een stafford is, pas bij ons in de buurt was het een schotse collie reu, die nooit te vertrouwen is, zelfs niet met hun eigen kleinkinderen.
Dat is toch ook een ras waarvan je het niet verwacht.
En daar ging mijn post niet om, of mensen in het ziekenhuis liggen ja of nee, het kan met ieder ras gebeuren als je pech hebt.
Het is niet ras gebonden, mensen zeggen alleen veel sneller iets als het weer eens om een hond gaat net als de stafford of pitbull, die zogenaamd bekend staan om bijters te zijn, ik ben zelf pas gebeten door een jack russel, ook hechtingen, wil niet zeggen dat ik er werk van maak, eigenaar is al hard genoeg geschrokken.
Je kent ook het verhaal niet achter de hond in dit geval, ik die van de schotse collie in kwestie wel, hij is nu al 12 jaar, en doet het zijn hele leven al, vaak pakte hij alleen andere honden, nu een kind.
Als ik die baas was, liep hij met een muilkorf om of was hij er al niet meer, aangezien hij al volwassenen had gepakt in de jaren.
Ik ga verder niet mee in de discussie die inmiddels uitgelopen is op een hoop onzin, heb mijn mening, en ik respecteer die van een ander ook en daarmee basta.
sorry hihihih ik ben bij de mondhygieniste geweest.bouvierpoedel schreef:Zodra jij mijn naam erbij zet voel ik mij aangesproken .Dianavdberkt schreef:bouvierpoedel schreef:Eerst even verder lezen of kijken voordat je een oordeel velt met je gezeik zeg.Dianavdberkt schreef:en toch krijgen Kees en Nanna het weeeeer voor elkaar om 4 pagina's te vullen. pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff. ik heb de eerste pagina gelezen en ben daarna gestopt. Weer een topic wat al vaker is geweest. Weer een stafford die de revu passeert. schijnt in trek te zijn hier.
En jij contateer niets ,want je gaat uit vann de eerste pagina die je leest en dan hebb je je oordeel klaar.
Ook prima hoor ,maar dan heb ik iets meer recht van zeiken over jou dan jij over mij.
Maar er hebben meer gereageert in dit topic en misschien had je dat wel zinnige antwoorden gevonden ,maar die sla je dan ook over omdat je gewoon wat te zeiken wilt hebben en een exuus zoekt .
Maar goed je hebt jezelf weer kunnen bevredigen in je behoefte.
Moet je er wel bij zetten dat het niet uitmaakt of het een poedel ,bouvier zou zijn geweest.Nanna schreef:Dat beest had alláng een spuit moeten hebbenlunaloki schreef:[
Je kent ook het verhaal niet achter de hond in dit geval, ik die van de schotse collie in kwestie wel, hij is nu al 12 jaar, en doet het zijn hele leven al, vaak pakte hij alleen andere honden, nu een kind.
Als ik die baas was, liep hij met een muilkorf om of was hij er al niet meer, aangezien hij al volwassenen had gepakt in de jaren.. Maar de eigenaren kozen ervoor om die rotzak in leven te laten. Keuzes.
De hond van het krantenbericht stond bij mijn weten niet bekend als rotzak. Die greep uit het niets. Mocht het wèl al een linke broeder geweest zijn dan had ie ook een enkeltje God moeten hebben voordat hij de kans kreeg om zo'n schade aan te richten.
Nou misschien niet de beurt waar je op zit te wachten ,maar hopelijk knap je er van op.Dianavdberkt schreef:sorry hihihih ik ben bij de mondhygieniste geweest.bouvierpoedel schreef:Zodra jij mijn naam erbij zet voel ik mij aangesproken .Dianavdberkt schreef:bouvierpoedel schreef: Eerst even verder lezen of kijken voordat je een oordeel velt met je gezeik zeg.
En jij contateer niets ,want je gaat uit vann de eerste pagina die je leest en dan hebb je je oordeel klaar.
Ook prima hoor ,maar dan heb ik iets meer recht van zeiken over jou dan jij over mij.
Maar er hebben meer gereageert in dit topic en misschien had je dat wel zinnige antwoorden gevonden ,maar die sla je dan ook over omdat je gewoon wat te zeiken wilt hebben en een exuus zoekt .
Maar goed je hebt jezelf weer kunnen bevredigen in je behoefte.
Nou dat soort humor van jou waar je het hele forum mee overspoelt kan ook wel gemist worden als kiespijn , het wordt zo saai altijd maar hetzelfde klapkaak geleuter of de penisverhaaltjesNanna schreef:Je zeikt wel. Maar dat zal bij het type mens horenDianavdberkt schreef:ow hij voelt zich weer aangesproken. ik zeik niet maar constateer.bouvierpoedel schreef:Eerst even verder lezen of kijken voordat je een oordeel velt met je gezeik zeg.Dianavdberkt schreef:en toch krijgen Kees en Nanna het weeeeer voor elkaar om 4 pagina's te vullen. pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff. ik heb de eerste pagina gelezen en ben daarna gestopt. Weer een topic wat al vaker is geweest. Weer een stafford die de revu passeert. schijnt in trek te zijn hier.
Zou je er misschien ook achter komen waarom ik loop te geinen omdat het nergens over gaat .Humorloos en Ordnung muss sein. Geeft niks hoor, die mogen er ook zijn.
![]()
![]()
Verder ben ik nooit naar die bejaarden toegegaan met het idee van 'ik zal die klapkaak er eens op af sturen, komt dat weer in de krant en heb ik weer wat te plaatsen'![]()
Het-staat-gewoon-in-de-krantEn ik zet dat hier neer, want hondgerelateerd.
Don't kill the messenger, zou ik zeggen. En lighten up, om in het Engels bezig te blijven
Wie zegt dat ik een huillie huillie verhaal heb ingestuurd vrouwe Nanna met de zgn Humor die vrouwe Nanna alleen maar zelf humor vindNanna schreef:Heb je nou nóg geen weekban?Loek schreef: Nou dat soort humor van jou waar je het hele forum mee overspoelt kan ook wel gemist worden als kiespijn , het wordt zo saai altijd maar hetzelfde klapkaak geleuter of de penisverhaaltjes![]()
Die modjes hier zijn ook maar übercoulantIk had je allang eruit geflikkerd.
Heb je nog wat gehoord van je huilie-huilie verhaal dat je naar Michiel hebt gestuurd?
Nanna kan beter eens langs de psychiater om haar obsessie voor steffets te gaan aanpakkenValerie schreef:En iemand al het krantenbericht gevonden over de collie die een kind het ziekenhuis in bijt? Nee he? Moeilijk hoor om te moeten geloven dat kranten alleen gekleurde berichten plaatst en dat zo een artikel nooit de voorpagina zal halen. Het haalt schijnbaar geen enkele pagina. Maar geef vooral je ongelijk niet toe hoor. Blijf maar doorgaan en net alsof doen dat alleen "steffets" bijten.
Wie zegt dat alleen Staffies bijten .?Valerie schreef:En iemand al het krantenbericht gevonden over de collie die een kind het ziekenhuis in bijt? Nee he? Moeilijk hoor om te moeten geloven dat kranten alleen gekleurde berichten plaatst en dat zo een artikel nooit de voorpagina zal halen. Het haalt schijnbaar geen enkele pagina. Maar geef vooral je ongelijk niet toe hoor. Blijf maar doorgaan en net alsof doen dat alleen "steffets" bijten.
Krantenbericht?Nanna schreef:Ja hoorLoek schreef:Valerie schreef:En iemand al het krantenbericht gevonden over de collie die een kind het ziekenhuis in bijt? Nee he?Als je even zoekt zie je dat dat topic zelfs in Dier en Leed staat
![]()
Zal ze niet naar de jouwe moeten gaan want dat mislukt dan geheid.Loek schreef:Nanna kan beter eens langs de psychiater om haar obsessie voor steffets te gaan aanpakkenValerie schreef:En iemand al het krantenbericht gevonden over de collie die een kind het ziekenhuis in bijt? Nee he? Moeilijk hoor om te moeten geloven dat kranten alleen gekleurde berichten plaatst en dat zo een artikel nooit de voorpagina zal halen. Het haalt schijnbaar geen enkele pagina. Maar geef vooral je ongelijk niet toe hoor. Blijf maar doorgaan en net alsof doen dat alleen "steffets" bijten.
Nou als dit krant bericht niet klopt van TS dan zal het over die Collie ook wel niet waar zijn.Valerie schreef:Krantenbericht?Nanna schreef:Ja hoorLoek schreef:Valerie schreef:En iemand al het krantenbericht gevonden over de collie die een kind het ziekenhuis in bijt? Nee he?Als je even zoekt zie je dat dat topic zelfs in Dier en Leed staat
![]()
Leest u wel wat ik schrijf? Het gaat om de schotse collie die een kind in het ziekenhuis heeft gebeten in Nederland. Ik ben niet zo gefocust op het buitenland. Ik woon namelijk hier. En nee er is geen krantenbericht over omdat het geen steffet is.Nanna schreef:viewtopic.php?f=30&t=201134&hilit=collieValerie schreef:Krantenbericht?Nanna schreef:Ja hoorLoek schreef:Als je even zoekt zie je dat dat topic zelfs in Dier en Leed staat
![]()
Nou ik weet zeker dat die achterlijke klapkaak obsessie dan verdwenen is hoorbouvierpoedel schreef:Zal ze niet naar de jouwe moeten gaan want dat mislukt dan geheid.
Waarom moet je alles uit de krant plaatsen als het over staffords gaat, denk je dat je medeforummers niet kunnen lezen of zoNanna schreef:Ja, als het niet in de krant staat houdt het op. Dan kan ik niks plaatsen.Valerie schreef: Leest u wel wat ik schrijf? Het gaat om de schotse collie die een kind in het ziekenhuis heeft gebeten in Nederland. Ik ben niet zo gefocust op het buitenland. Ik woon namelijk hier. En nee er is geen krantenbericht over omdat het geen steffet is.![]()
Misschien kun je op een later tijdstip eens, bij wijze van proefneming, een steffet op dat kind loslaten. Kijken of het dan wèl in de krant komt
nou, ten eerste is 2 jaar geleden bij mij niet laatst en ik vind 7 uur rijden ook niet echt in de buurtNanna schreef:viewtopic.php?f=30&t=201134&hilit=collieValerie schreef:Krantenbericht?Nanna schreef:Ja hoorLoek schreef:Als je even zoekt zie je dat dat topic zelfs in Dier en Leed staat
![]()
Die kunnen wel lezen ,maar juist dat soort artikeltjes lezen ze niet.Loek schreef:Waarom moet je alles uit de krant plaatsen als het over staffords gaat, denk je dat je medeforummers niet kunnen lezen of zoNanna schreef:Ja, als het niet in de krant staat houdt het op. Dan kan ik niks plaatsen.Valerie schreef: Leest u wel wat ik schrijf? Het gaat om de schotse collie die een kind in het ziekenhuis heeft gebeten in Nederland. Ik ben niet zo gefocust op het buitenland. Ik woon namelijk hier. En nee er is geen krantenbericht over omdat het geen steffet is.![]()
Misschien kun je op een later tijdstip eens, bij wijze van proefneming, een steffet op dat kind loslaten. Kijken of het dan wèl in de krant komt
oh daar gaat het ombouvierpoedel schreef:Die kunnen wel lezen ,maar juist dat soort artikeltjes lezen ze niet.![]()
En het levert altijd wel leuke discussie's op net als jouw geouwehoer en mijn viese humor..
Daar was jezelf ook nog niet achter waarom jij zelf zo reageert dus.Loek schreef:oh daar gaat het ombouvierpoedel schreef:Die kunnen wel lezen ,maar juist dat soort artikeltjes lezen ze niet.![]()
En het levert altijd wel leuke discussie's op net als jouw geouwehoer en mijn viese humor..
Nanna, sorry maar het is niet keer op keer nieuwe voor ons.Nanna schreef:Dat denk ik niet want het blijkt keer op keer dat het volkomen nieuw voor ze isLoek schreef: Waarom moet je alles uit de krant plaatsen als het over staffords gaat, denk je dat je medeforummers niet kunnen lezen of zo
Verbazing alom en verontwaardiging omdat wéér die brave hondjes een slechte pers hebben terwijl (huiliehuilie) andere honden het óók doen hoorrr.... Daar kick ik opSnap dat dan.
![]()
Bovendien móet je het niet lezen hoor. Je mag het gerust overslaan
bouvierpoedel schreef:Misschien het nieuwe euthanasie beleid in Belgié voor de oudere mens.?