Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Woefstok Zwolle 22 september

Voor de evenementen die niet in de andere rubrieken passen.
Ook geschikt voor aankondigingen met betrekking tot workshops en lezingen.

Moderator: moderatorteam

Terre
Zeer actief
Mijn ras(sen): Berner sennen
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: Woefstok Zwolle 22 september

Ongelezen bericht door Terre »

MariskaB schreef:Ik zit er sterk over te denken.... mooi dichtbij..... en omdat ik de DoeDag niet kon.....
Ga gewoon gezellig mee, wordt vast leuk ;)

Mijn kaartje is ook al binnen :ok:
Laatst gewijzigd door Terre op 28 aug 2012 16:20, 2 keer totaal gewijzigd.
Icecold81
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herder

Ongelezen bericht door Icecold81 »

:ok: Ja heb een kaartje besteld
Afbeelding
Een hond heeft meer aan een boomstam dan aan een stamboom.
Terre
Zeer actief
Contacteer:

MariskaB schreef::ok: Ja heb een kaartje besteld
Ok leuk! Zie je dan misschien! :ok:
Icecold81
Zeer actief

Ja :) heb er zin in!

Ben ik nou gek, heb toch eens met Terre gewandeld??

Edit: niet gek idd, klopt vorig jaar..
Afbeelding
Terre
Zeer actief
Contacteer:

MariskaB schreef:Ja :) heb er zin in!

Ben ik nou gek, heb toch eens met Terre gewandeld??

Edit: niet gek idd, klopt vorig jaar..
Jazeker! Hij is veel veranderd sinds dan hoor ;)
moonsparkle
Actief
Mijn ras(sen): Malle thezer

Ongelezen bericht door moonsparkle »

het lijkt mij ook wel leuk, maar tot nog toe zie ik vrij weinig waar ik zelf aan mee zou willen doen? Ik lees alleen maar die knuffel/date dingen en carnicross of misschien lees ik het verkeerd? daarbij is het best prijzig, ver en het zal mij benieuwen of het weer mee zit.

Ik hoorde trouwens op de radio dat dit het eerste hondenfestival wordt, maar ik vind het behoorlijk veel weg hebben van de erkermederhonden?
Icecold81
Zeer actief

Ik zie ook staan workshops, workshops inzake de band met je hond, shows, een wedstrijd.. superhond.. nou ja uiteraard wint Kay :)
High tea met je hond hahaha!

Vind het allemaal erg leuk klinken en ben heel benieuwd, voor mij is het vrij dichtbij.. en dan vind ik .. wat was ik kwijt 12,5 + servicekosten ... vind ik dan wel meevallen. Hoop ik wel dat het bij de workshops dan ook mogelijk is om mee te doen en niet dat je voor alles wat je dan wilt doen daar ook weer bij moet betalen..

Vond het dan wel vaag van dat eten en drinken... want je mag zelfs geen drinken voor de hond meenemen en ik begreep er nou niet helemaal uit dat het drinken wat je daar kunt krijgen voor je hond gratis was... Maar daar ga ik wel van uit eigenlijk, want anders wordt het wel duur met je eigen eten/drinken er dan ook bij..
Nou ja en eten dat doet Kay thuis wel weer.. ga wel kijken bij dat tapas eten, maar ga Kay niet allemaal dingen daar laten eten...
Kan ik het 's avonds weer allemaal opruimen ;)

Hoe dan ook...heb dus gewoon er nu al echt zin in!
Afbeelding
moonsparkle
Actief
Mijn ras(sen): Malle thezer

Ongelezen bericht door moonsparkle »

Ik zie trouwens staan 12,50 voor volwassenen plus hond, dat is zeker ook voor volwassenen zonder hond?
Icecold81
Zeer actief

Ik denk het wel ja.. is op zich handig voor mensen die meerdere honden hebben... ga je toch samen met mensen die geen hond hebben en kunnen ze allemaal naar binnen :)
Afbeelding
Icecold81
Zeer actief

Terre schreef:Jazeker! Hij is veel veranderd sinds dan hoor ;)
Idd, hij is groot geworden en mooi...

en Kay vind Berner Sennens nog steeds helemaal niets
als ik je zie zwaai ik vanuit de verte ;)
Afbeelding
Terre
Zeer actief
Contacteer:

MariskaB schreef:Ik zie ook staan workshops, workshops inzake de band met je hond, shows, een wedstrijd.. superhond.. nou ja uiteraard wint Kay :)
High tea met je hond hahaha!

Vind het allemaal erg leuk klinken en ben heel benieuwd, voor mij is het vrij dichtbij.. en dan vind ik .. wat was ik kwijt 12,5 + servicekosten ... vind ik dan wel meevallen. Hoop ik wel dat het bij de workshops dan ook mogelijk is om mee te doen en niet dat je voor alles wat je dan wilt doen daar ook weer bij moet betalen..

Vond het dan wel vaag van dat eten en drinken... want je mag zelfs geen drinken voor de hond meenemen en ik begreep er nou niet helemaal uit dat het drinken wat je daar kunt krijgen voor je hond gratis was... Maar daar ga ik wel van uit eigenlijk, want anders wordt het wel duur met je eigen eten/drinken er dan ook bij..
Nou ja en eten dat doet Kay thuis wel weer.. ga wel kijken bij dat tapas eten, maar ga Kay niet allemaal dingen daar laten eten...
Kan ik het 's avonds weer allemaal opruimen ;)

Hoe dan ook...heb dus gewoon er nu al echt zin in!
Ik heb gehoord dat als je mee doet aan workshops je dan het inentingsboekje mee moet voor controle, dus denk daar wel even aan. :wink:
Oh en geen drinken mee mogen? Dacht het wel hoor, ze kunnen me de pot op :P
Mijn hond krijgt gewoon mijn water, niet uit zo'n gezamelijke drinkbak, vindt het wel best met ze hoor ;)

Toch ging het goed he, tussen Kay en Terre de vorige keer.
En is goed, roep dan ook even, anders heb je dikke kans dat ik je alsnog niet zie staan haha!! :engel:
__Martine__
Actief
Mijn ras(sen): Kruising Golden retriever x Friese Stabij
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door __Martine__ »

Dat er geen eigen consumpties zijn toegestaan, vind ik wel stom, ja. Datgene wat zij aanbieden, heeft dan ook de hoofdprijs natuurlijk. :scratch:
Icecold81
Zeer actief

Terre schreef: Ik heb gehoord dat als je mee doet aan workshops je dan het inentingsboekje mee moet voor controle, dus denk daar wel even aan. :wink:
Mijn hond krijgt gewoon mijn water, niet uit zo'n gezamelijke drinkbak, vindt het wel best met ze hoor ;)

En is goed, roep dan ook even, anders heb je dikke kans dat ik je alsnog niet zie staan haha!! :engel:
Ja neem entingsboekje mee, die zijn als het goed is nog bij, want in september zijn we naar Engeland geweest een weekend en toen heeft Kay in het asiel gezeten...

Kay is in de loop der tijd wel stukken feller geworden op Berner Sennens. Als tegenwoordig de lucht z'n neusgat in komt, gaat meneer al door het lint, zelfs achter in de tuin en dan kan die hond nog 100 meter verderop wezen en niet eens in zijn zicht ;)
_Martine_ schreef:Dat er geen eigen consumpties zijn toegestaan, vind ik wel stom, ja. Datgene wat zij aanbieden, heeft dan ook de hoofdprijs natuurlijk.
Dat je geen eigen consumpties mee mag nemen, dat vind ik niet vreemd. Dat is op de meeste festivals zo. Het zou toch vreemd zijn als iedereen de eigen broodtrommel meenam naar zo'n festival.
En ja drankjes en eten op festivals is wat duurder dan thuis... dat weet je... oftewel... zorg dat je thuis al gegeten hebt :wink: dan bespaart je dat al geld!

Maar dat je geen eigen water voor je hond mee mag nemen, of hapjes voor je hond: dat vind ik wel vreemd.
Ten eerste idd al die honden die uit 1 bak drinken ... ten tweede met hapjes: tsja, mijn hond is dan simpel, die krijgt 's morgens en 's avonds thuis drinken en krijgt verder ook nooit wat tussendoor, dus nu ook niet. Maar kan dus blijkbaar nu ook geen koekjes meegaan nemen om hem af te leiden, mocht dat nodig zijn. Terwijl Kay niet alle koekjes lust, dus als ze er daar mee aankomen: 99% kans dat hij het uittuft... En had dus best een zakje met kipfiletstukjes voor hem mee willen nemen als afleiding.... :19:
Afbeelding
Mirri
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergpinschers

Ongelezen bericht door Mirri »

Lijkt mij ook wel wat, maar zou dan met de trein moeten en zo te lezen is het nog behoorlijk ver van het station.
Zou iemand eens die daar woont mij willen vertellen hoever het is en welke bus ik eventueel zou moeten nemen :denken:
Icecold81
Zeer actief

Fusion of Dance was daar ook, volgens mij is de bus iets van een kwartiertje ongeveer rijden vanaf het station, op de site staat het volgende:

Kom je met openbaar vervoer?

Dan kun je vanaf NS-station Zwolle de bussen 166, 167, 666 en 667 nemen. Uitstappen bij de bushalte De Marslanden. Vanaf daar is het ongeveer 6 minuten lopen.

Wellicht is er op deze manier via routeplanner uit te rekenen hoe lang de bus er ong over doet?
Afbeelding
Ayronna
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie

Ongelezen bericht door Ayronna »

MariskaB schreef:Fusion of Dance was daar ook, volgens mij is de bus iets van een kwartiertje ongeveer rijden vanaf het station, op de site staat het volgende:

Dan kun je vanaf NS-station Zwolle de bussen 166, 167, 666 en 667 nemen. Uitstappen bij de bushalte De Marslanden. Vanaf daar is het ongeveer 6 minuten lopen.

Wellicht is er op deze manier via routeplanner uit te rekenen hoe lang de bus er ong over doet?
http://9292.nl/reisadvies/station-zwoll ... 09-22T0954
Terre
Zeer actief
Contacteer:

MariskaB schreef:
Terre schreef: Ik heb gehoord dat als je mee doet aan workshops je dan het inentingsboekje mee moet voor controle, dus denk daar wel even aan. :wink:

Ja neem entingsboekje mee, die zijn als het goed is nog bij, want in september zijn we naar Engeland geweest een weekend en toen heeft Kay in het asiel gezeten...

Kay is in de loop der tijd wel stukken feller geworden op Berner Sennens. Als tegenwoordig de lucht z'n neusgat in komt, gaat meneer al door het lint, zelfs achter in de tuin en dan kan die hond nog 100 meter verderop wezen en niet eens in zijn zicht ;)
_Martine_ schreef:Dat er geen eigen consumpties zijn toegestaan, vind ik wel stom, ja. Datgene wat zij aanbieden, heeft dan ook de hoofdprijs natuurlijk.
Dat je geen eigen consumpties mee mag nemen, dat vind ik niet vreemd. Dat is op de meeste festivals zo. Het zou toch vreemd zijn als iedereen de eigen broodtrommel meenam naar zo'n festival.
En ja drankjes en eten op festivals is wat duurder dan thuis... dat weet je... oftewel... zorg dat je thuis al gegeten hebt :wink: dan bespaart je dat al geld!

Maar dat je geen eigen water voor je hond mee mag nemen, of hapjes voor je hond: dat vind ik wel vreemd.
Ten eerste idd al die honden die uit 1 bak drinken ... ten tweede met hapjes: tsja, mijn hond is dan simpel, die krijgt 's morgens en 's avonds thuis drinken en krijgt verder ook nooit wat tussendoor, dus nu ook niet. Maar kan dus blijkbaar nu ook geen koekjes meegaan nemen om hem af te leiden, mocht dat nodig zijn. Terwijl Kay niet alle koekjes lust, dus als ze er daar mee aankomen: 99% kans dat hij het uittuft... En had dus best een zakje met kipfiletstukjes voor hem mee willen nemen als afleiding.... :19:
Ok maar moet het hem wel geven dat ik het heel knap vindt dat hij berners eruit 'ruikt' haha! Nou dan houden we het gewoon bij zwaaien :ok:
En ja mijn hond gaat ook niets eten of drinken van hun. Neem zelf wat mee hoor. Ze kunnen het me niet verbieden ;)
Icecold81
Zeer actief

Vind 't zelf ook knap, moet ik wel zeggen dat zijn de berners uit de buurt en die lucht herkent hij natuurlijk ;) Ach we zullen het wel zien ;)
Afbeelding
Mirri
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergpinschers

Ongelezen bericht door Mirri »

Ayronna schreef:
MariskaB schreef:Fusion of Dance was daar ook, volgens mij is de bus iets van een kwartiertje ongeveer rijden vanaf het station, op de site staat het volgende:

http://9292.nl/reisadvies/station-zwoll ... 09-22T0954
Super harstikke bedankt :ok:
wiebel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herder mix Boef

Ongelezen bericht door wiebel »

Ik heb ze op facebook toegevoegd en krijg leuke opdates over het festival.
Even zoeken op woefstok festival. Tevens is er een evenement aangemaakt en kan je laten zien dat je bij bent!

ben erg benieuwd hoe het eruit komt te zien! staat op de site nu ook een ?tijdelijke? plattegrond, beste groot opgezet!
In loving memory Tasio ??-??-???? - 29-4-2012 &
Buka 18-12-2000 - 29-9-2012
Danique92
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Cavalier King Charles Spaniels & Border Collies
Aantal honden: 10

Ongelezen bericht door Danique92 »

Terre schreef:
MariskaB schreef:

Ok maar moet het hem wel geven dat ik het heel knap vindt dat hij berners eruit 'ruikt' haha! Nou dan houden we het gewoon bij zwaaien :ok:
En ja mijn hond gaat ook niets eten of drinken van hun. Neem zelf wat mee hoor. Ze kunnen het me niet verbieden ;)
Willen ze dan werkelijk waar je tas gaan controleren? Ik weet nog niet zeker of ik kan, maar als ik kan neem ik gewoon mijn eigen eten, drinken en ook voor m'n hond mee!
DebbieZ
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergpoedel, Galgo Espagnol

Ongelezen bericht door DebbieZ »

Ik zie in de huisregels alleen staan: geen eigen eten en drinken. En ik lees dat voornamelijk als menseneten en drinken en dat is vrij normaal voor een festival. Ik neem gewoon eigen water mee voor de honden.
Terre
Zeer actief
Contacteer:

DebbieZ schreef:Ik zie in de huisregels alleen staan: geen eigen eten en drinken. En ik lees dat voornamelijk als menseneten en drinken en dat is vrij normaal voor een festival. Ik neem gewoon eigen water mee voor de honden.
Precies ;)
Jacq
Zeer actief
Mijn ras(sen): vubara
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Jacq »

ik heb ook 2 kaartjes gekocht. het is maar een half uurtje rijden en het lijkt me erg leuk! :E:
Icecold81
Zeer actief

DebbieZ schreef:Ik zie in de huisregels alleen staan: geen eigen eten en drinken. En ik lees dat voornamelijk als menseneten en drinken en dat is vrij normaal voor een festival. Ik neem gewoon eigen water mee voor de honden.
Dit staat op de site:

Eten en drinken

Het is niet toegestaan om eigen eten en drinken mee te nemen op het terrein. Op Woefstok is voor zowel honden als mensen op verschillende plekken eten te koop. Op het terrein zijn diverse waterstations met drinkbakken voor de honden

Vind ik dan voor de hond ook klinken....klinkt in mijn oren als voor beiden.. maar..we zullen het wel zien ;)
Afbeelding
Ellen.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador en Heidewachtel

Ongelezen bericht door Ellen. »

Het is toch bij het water? Gaat ze maar mooi daarin zwemmen ;)
Framboise
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradoodle

Ongelezen bericht door Framboise »

Pfff, ik neem gewoon beloningsbrokjes en haar waterfles mee, hoor. Ze kunnen de boom in.
Als ik 'm leeg moet gooien, vul ik hem op het toilet gewoon weer.
Ik vind het niet hygiënisch om honderden honden uit dezelfde bakken te laten drinken. Er hoeft er maar ééntje een smerig virusje bij zich te hebben. :neenee:

Ik heb er wel al heel veel zin in :mrgreen:
moosje
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
Contacteer:

Ongelezen bericht door moosje »

Klinkt leuk, maar is voor Jade veel te druk denk ik.
Afbeelding
In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza

Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
Hilly45
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schapendoes

Ongelezen bericht door Hilly45 »

Ik hoorde er vandaag ook over, want de fysio van Sam geeft er volgens mij een workshop. Zal eens kijken of ik kan......
Afbeelding
DebbieZ
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergpoedel, Galgo Espagnol

Ongelezen bericht door DebbieZ »

Oh, dat had ik nog niet gevonden. Maar ik neem toch een eigen flesje mee voor de hond.
Plaats reactie

Terug naar “Evenementen”