Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mit schreef:Gezellig Tiny! Dan wordt het tenminste lekker ordinair
Oké, er wordt nu een datum geregeld. Tiny, het is wel ver voor je hè? Ik vind het wel geweldig als je ook komt
Ik denk dat je Sara nog wel even mag knuffelen
Okee. Omdat wij niet van half werk houden. Wie zou er aanstaande zaterdag in de namiddag kunnen?
Tiny, als de rit te ver is dan ben je altijd welkom om bij ons te pauzeren of te eten of watdanooken.
Mit schreef:Okee. Omdat wij niet van half werk houden. Wie zou er aanstaande zaterdag in de namiddag kunnen?
Tiny, als de rit te ver is dan ben je altijd welkom om bij ons te pauzeren of te eten of watdanooken.
En je kunt van àlles over ons tweeën zeggen, maar we kunnen wel spijkers met koppen slaan
En sjouwen
Mit schreef:Ligt Amersfoort een beetje op de route Mo? Ik heb geen idee waar ik moet zijn, geloof van wel he? Dan is het geen probleem.
Het is handiger als Monique naar de A12 fietst, maar dat is voor haar dan weer een beetje ver fietsen met haar kleine beentjes Als jullie over de A50 kunnen en willen gaan, zou dat wel heel gezellig zijn!
Mit schreef:Okee. Omdat wij niet van half werk houden. Wie zou er aanstaande zaterdag in de namiddag kunnen?
Wat lief maar a.s. Zaterdag gaat echt niet lukken
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Dat is ook een zaterdag? Prima, dan kan ik ook nog even onze eigen kaasboer teckelen met bestellingen (hoewel ik het qua geld uitgeven wel ingetogen moet houden hoor )
Wij ook hoor, ben ook maar een studentje. Maar het gaat om het idee en niet om het luxe vreten.
Dat is een zaterdag ja. Wel jammer Nathalie, had het erg leuk gevonden als je mee zou gaan!
Of toch een zondag? Als we dan toch al zo in de toekomst gaan; zondag de 30ste kan ik dus wel
Mit schreef:Wij ook hoor, ben ook maar een studentje. Maar het gaat om het idee en niet om het luxe vreten.
Dat is een zaterdag ja. Wel jammer Nathalie, had het erg leuk gevonden als je mee zou gaan!
Of toch een zondag? Als we dan toch al zo in de toekomst gaan; zondag de 30ste kan ik dus wel
Zondag 30 doen? De zondag heb ik liever dan een zaterdag