Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Smolke voer
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog kruising , Chinese naakthond , Am bully en een APBT .
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Smolke voer
Hallo ,
Hier ook mensen die Smolke voeren? Wat vinden jullie van dit voer? Ik voer dit mijn hond ook en ze poept 2 x per dag , hooguit 3x per dan en heeft een hele mooie glanzende vacht.
Hier ook mensen die Smolke voeren? Wat vinden jullie van dit voer? Ik voer dit mijn hond ook en ze poept 2 x per dag , hooguit 3x per dan en heeft een hele mooie glanzende vacht.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier en Mechelse herder.
Re: Smolke voer
Ik heb het vroeger wel eens geprobeerd maar Max poepte er echt heel veel van en had hele slappe ontlasting. Ook had hij last van roos. Ik heb het restant wat ik toen nog had weggegeven aan de overburen wiens hond het er prima op deed! Voor mij was het dus niks...
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
Nee, ik ken het niet. Wat zijn de ingredienten?
-
- Zeer actief
Ik gok: granen, plantaardige bijproducten, vlees en dierlijke bijproducten, olie, vitaminen, mineralen (iets in die trant)

-
- Zeer actief
Even opgezocht, de Smolke adult medium
Granen (14% rijst in het lam & rijst brokje), vlees en dierlijke bijproducten (18,5% kip, 14% lam in het lam & rijst brokje), oliën en vetten (1% lijnzaadolie), plantaardige bijproducten (0,4% inuline), vis en -bijproducten (2% vis met MSC keurmerk), gist (1,3%), mineralen
Granen (14% rijst in het lam & rijst brokje), vlees en dierlijke bijproducten (18,5% kip, 14% lam in het lam & rijst brokje), oliën en vetten (1% lijnzaadolie), plantaardige bijproducten (0,4% inuline), vis en -bijproducten (2% vis met MSC keurmerk), gist (1,3%), mineralen

Rukvoer dus.Mojuan schreef:Even opgezocht, de Smolke adult medium
-
- Zeer actief
Prima om te geven naast een goede kvv. (naar mijn mening) Ik zou het zelf niet snel als hoofdvoeding voorschotelen denk ik.

Ik zou zoiets dus nooit geven, ook al geef je hoofdzakelijk een ander, kwalitatief goed voer. Mijn hond krijgt zeker weleens ongezonde snacks, maar zijn hoofdmaaltijd moet goed zijn. Al beken ik wel dat de meningen over Carnibest aan het veranderen zijn, zeker nu er kwalitatief veel betere kvv-merken op de markt zijn gekomen.Mojuan schreef:Prima om te geven naast een goede kvv. (naar mijn mening) Ik zou het zelf niet snel als hoofdvoeding voorschotelen denk ik.
-
- Zeer actief
Ik snap jou wel hoor. Maar ik geef in het weekend gerust een bak Aldivoer aan Moos en aan Anders (Julia wordt daar ziek van).
Doordeweeks wordt er gezond gegeten, kvv en Barf. Hun hoofdvoeding is dus erg goed.
En ik zie er niet zo'n probleem in om dan in het weekend een dergelijke brok te geven.
Doordeweeks wordt er gezond gegeten, kvv en Barf. Hun hoofdvoeding is dus erg goed.
En ik zie er niet zo'n probleem in om dan in het weekend een dergelijke brok te geven.

- Nawosh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zuid Russische ovcharka
Ik heb vroeger wel eens Smolke gevoerd maar mijn honden kregen er veel- en weke ontlasting van en hun vacht werd er niet mooier op.
Tegenwoordig krijgen mijn honden kvv (Tammenga) en heb ik een zakje Aldi brokken in huis voor de enkele keer dat ik het vlees vergeten ben te ontdooien.
Tegenwoordig krijgen mijn honden kvv (Tammenga) en heb ik een zakje Aldi brokken in huis voor de enkele keer dat ik het vlees vergeten ben te ontdooien.
Groetjes, Marjan
In Carnibest zit rijst en er worden niet de beste onderdelen van een dier in verwerkt. Er zijn inmiddels meerdere merken die dit niet hebben.Jion schreef:Welke KVV is dan beter dan Carnibest en waarom?Muk schreef: Al beken ik wel dat de meningen over Carnibest aan het veranderen zijn, zeker nu er kwalitatief veel betere kvv-merken op de markt zijn gekomen.
-
- Zeer actief
Ik zelf vind All-Animal een zeer goede kvv.
Waarom? Het bevat géén toevoegingen, enkel en alleen een compleet vermalen prooidier, dus mét vacht en ingewanden.
Dit is een volledige maaltijd, puur natuur, maar dan gemalen.
Waarom? Het bevat géén toevoegingen, enkel en alleen een compleet vermalen prooidier, dus mét vacht en ingewanden.
Dit is een volledige maaltijd, puur natuur, maar dan gemalen.

- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
Welke zijn dat dan?Muk schreef:In Carnibest zit rijst en er worden niet de beste onderdelen van een dier in verwerkt. Er zijn inmiddels meerdere merken die dit niet hebben.Jion schreef:Welke KVV is dan beter dan Carnibest en waarom?Muk schreef: Al beken ik wel dat de meningen over Carnibest aan het veranderen zijn, zeker nu er kwalitatief veel betere kvv-merken op de markt zijn gekomen.

- Xerox
- Vaste gebruiker
- Aantal honden: 3
http://www.voerwijzer.com/kvv-vergelijkenPepie schreef: Welke zijn dat dan?
Hier kun je bekijken welke merken kvv rijst bevatten en welke niet!

Groetjes, Sonja, Xerox, Diablo en Yuko
- Pepie
- Zeer actief
Ja die heb ik al tig keer bekekenXerox schreef:http://www.voerwijzer.com/kvv-vergelijkenPepie schreef: Welke zijn dat dan?
Hier kun je bekijken welke merken kvv rijst bevatten en welke niet!

Laatst gewijzigd door Pepie op 10 feb 2013 22:59, 1 keer totaal gewijzigd.

- Xerox
- Vaste gebruiker
Ok, dan heb je zeker ook al gevonden welke merken kvv rijst bevatten en welke niet?

- Pepie
- Zeer actief
Ja hoor,ik doelde meer op niet de beste onderdelen van een dier,waar Muk het over hadXerox schreef:Ok, dan heb je zeker ook al gevonden welke merken kvv rijst bevatten en welke niet?

- Xerox
- Vaste gebruiker
AaaaaahPepie schreef:Ja hoor,ik doelde meer op niet de beste onderdelen van een dier,waar Muk het over hadXerox schreef:Ok, dan heb je zeker ook al gevonden welke merken kvv rijst bevatten en welke niet?