Succes met de beslissing, want er zijn inderdaad onwijs veel merken. Ik ken genoeg mensen waarbij de hond juist heel slecht reageerde op Prins. Het is en blijft natuurlijk een levend wezen

Moderator: moderatorteam
onzin, 7 weken.Suzanne123 schreef:Pup mag niet eerder dan met 8 weken (precies) het nest verlaten overigens!!!
(wettelijk zo bepaald en da's maar goed ook)
Suzanne
Malinois, even terzijde: geldt voor smuldier ook 7 à 8 % van het lichaamsgewicht p/dag (als globale richtlijn) ??malinois schreef:overigens zou ik gewoon smuldier nemen, goed voer en een goede prijs
ja volgens mij wel, was voor mijn pup destijds overigens veel te veel, die kreeg zoveel niet eens weg....TomCee schreef:Malinois, even terzijde: geldt voor smuldier ook 7 à 8 % van het lichaamsgewicht p/dag (als globale richtlijn) ??malinois schreef:overigens zou ik gewoon smuldier nemen, goed voer en een goede prijs
haha, ik heb een boxerpup, net een lege vuilniscontainer. Ik heb nog niet meegemaakt dat ze na de 2 minuten nodig om d'r bak leeg te eten tevreden en gevuld keekmalinois schreef:ja volgens mij wel, was voor mijn pup destijds overigens veel te veel, die kreeg zoveel niet eens weg....TomCee schreef:Malinois, even terzijde: geldt voor smuldier ook 7 à 8 % van het lichaamsgewicht p/dag (als globale richtlijn) ??malinois schreef:overigens zou ik gewoon smuldier nemen, goed voer en een goede prijs
wou dat ik hier ff kon retweetendagmar88 schreef:gjvanveen schreef:hoi,
er zijn al een hoop reacties, maar nog een tip:
25 gram per kilo lichaamsgewicht en Royal Canin staat goed bekend.
groetenBij de dierenwinkel ja. Voor die prijs vind ik het qua inhoud niet bijzonder.
Ben wel geen malinoismalinois schreef:ja volgens mij wel, was voor mijn pup destijds overigens veel te veel, die kreeg zoveel niet eens weg....TomCee schreef:Malinois, even terzijde: geldt voor smuldier ook 7 à 8 % van het lichaamsgewicht p/dag (als globale richtlijn) ??malinois schreef:overigens zou ik gewoon smuldier nemen, goed voer en een goede prijs
Royal Canin is meuk, de enige reden waarom het bekend is komt omdat zo ongeveer iedere dierenarts het aansmeertgjvanveen schreef:hoi,
groeten
onderbouw dat eens, LoekLoek schreef:Royal Canin is meuk, de enige reden waarom het bekend is komt omdat zo ongeveer iedere dierenarts het aansmeertgjvanveen schreef:hoi,
groeten
Ben dan geen Loek, maar:TomCee schreef:onderbouw dat eens, LoekLoek schreef:Royal Canin is meuk, de enige reden waarom het bekend is komt omdat zo ongeveer iedere dierenarts het aansmeertgjvanveen schreef:hoi,
groeten
Ik vind het erg bijzonder dat iemand zonder honden zich bezig houdt met hondenvoerdagmar88 schreef:Ben dan geen Loek, maar:TomCee schreef:onderbouw dat eens, LoekLoek schreef:Royal Canin is meuk, de enige reden waarom het bekend is komt omdat zo ongeveer iedere dierenarts het aansmeertgjvanveen schreef:hoi,
groeten
Ik heb geen uitgesproken mening over Royal Canin, behalve dan dat het idd duur is. Maar wil wel graag weten als iemand zegt dat het meuk is, waarom dat dan is.dagmar88 schreef:Ben dan geen Loek, maar:TomCee schreef:onderbouw dat eens, LoekLoek schreef:Royal Canin is meuk, de enige reden waarom het bekend is komt omdat zo ongeveer iedere dierenarts het aansmeertgjvanveen schreef:hoi,
groeten
Royal Canin Medium Adult 25
Samenstelling:
maïs, gevogelte-eiwit (gedroogd), maïsvoermeel, tarwevoermeel, vlees gedroogd (rund, varken)*, dierlijk vet, tarwe, dierlijk eiwit (gehydrolyseerd), gedroogde bietenpulp, visolie, mineralen, gist, sojaolie, gisthydrolysaat (rijk aan mannan-oligosaccharide).
* L.I.P.: Uitgelezen, licht verteerbare proteïnen met hoge biologische waarde.
Zullen gerust honden zijn die het er goed op doen. Maar voor die prijs kan ik mij wel wat beters bedenken, en bij de ingrediënten wat goedkopers.
Er is een uitzending van de Keuringsdienst van Waarde over dit merk hondenvoer. Zou je ook eens moeten kijken, dan weet je direct waarom het troep is.TomCee schreef:onderbouw dat eens, LoekLoek schreef:Royal Canin is meuk, de enige reden waarom het bekend is komt omdat zo ongeveer iedere dierenarts het aansmeertgjvanveen schreef:hoi,
groeten
Ik heb die aflevering niet kunnen vinden. Jammer, want ik ben oprecht geinteresseerd. Wij hebben op dit moment purina dog chow puppy for large breed. Dat was degene die wij konden vinden hier lokaal met eiwit, vet en calcium percentages wat het dichts bij de verhoudingen komt zoals o.a. Casey die noemt.Muk schreef:Er is een uitzending van de Keuringsdienst van Waarde over dit merk hondenvoer. Zou je ook eens moeten kijken, dan weet je direct waarom het troep is.TomCee schreef:onderbouw dat eens, LoekLoek schreef:Royal Canin is meuk, de enige reden waarom het bekend is komt omdat zo ongeveer iedere dierenarts het aansmeertgjvanveen schreef:hoi,
groeten