Ik had Cissy en Wanda aangemeld, en vrijdagmiddag ben ik richting het oosten van Duitsland vertrokken waar ik samen met mijn ouders een huisje had gehuurd.
Er waren 15 tatra's gemeld en 51 PONs.
Cissy startte in de jeugdklasse met nog twee teefjes, het leeftijdsverschil was niet groot en tot mijn grote vreugde won Cissy haar klasse!

Ze kreeg een zeer goed (hoogste waardering in de jeugdklasse) heeft haar eerste Jeugd CAC voor duits kampioen en klubkampioen en de titel Jugendklubsieger 2012.
Mega trots ben ik op mijn Cissedingetje

Wanda mocht in de open klasse starten, samen met 3 andere teven. Ze kreeg een tweede plaats met een uitmunted en het Reserve CAC, de eerste plaats moest in mijn vader afstaan met hun teef. Die uiteindelijk ook beste teef werd.
De reu van mijn moeder werd beste Jeugdhond (bis) en startte in de puppyklasse, zijn zusje werd ook eerste in de puppyklasse.
De BOB werd de reu uit de tussenklasse, ook door hun gefokt en die ze afgelopen april nog terug hebben gehaald en hebben herplaats, tegenover de reu uit de open klasse.
Met al een zeer geslaagde dag!
Hier een foto van alle Tatra's die aanwezig waren op de dag, ook honden die niet geshowd werden. Maar ik vond dat alle Tatra's op de foto moesten, het was een zeer hoog aantal aan opkomst wat lang geleden was dat er zoveel honden waren ingeschreven.