Hahaha nu 2 tegelijk. Straks 1. Ik moet ook nog een trap af naar mijn tuincarine schreef:Zo groot al zeg... Ik kon er drie in een keer opnemen om buiten te zetten, wordt bij jou precies moeilijk he
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hoera , Maggie is zwanger (ierse wolfshond) GEBOREN!!!
Moderator: moderatorteam
- Smieszka1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ierse Wolfshond
- Contacteer:
Re: Hoera , Maggie is zwanger (ierse wolfshond) GEBOREN!!!
Groetjes Linda

-
mariabel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): teckels , spaanse waterhond en chinese koningin
- ElleBelle
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): een Havanezer
- Aantal honden: 1
Die foto's brengen zoveel fijne herinnering terug aan onze Ier...
Zo'n geweldige honden.
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
Hoe zijn de pupjes uitgevlogen??
Ik kwam op dit topic omdat ik afgelopen week tijdens het wandelen in de duinen 2 prachtige Ieren tegenkwam. De jongste van het stel ging heerlijk met kleine Henk spelen
Prachtig om te zien, ze was veel te groot om Henk bij te kunnen houden en raakte er helemaal gefrustreerd van.
De eigenaresse vertelde me dat de gemiddelde leeftijd van de Ieren inmiddels weer opgelopen is naar 9 jaar en dat vond ik wel tof om te horen. Er lijkt veel serieuzer te worden gekeken naar gezondheid, waardoor ze dus weer gezonder oud worden! Te gek!
maar goed, hoe is het met jouw pupjes afgelopen?? Ben benieuwd!
Ik kwam op dit topic omdat ik afgelopen week tijdens het wandelen in de duinen 2 prachtige Ieren tegenkwam. De jongste van het stel ging heerlijk met kleine Henk spelen
De eigenaresse vertelde me dat de gemiddelde leeftijd van de Ieren inmiddels weer opgelopen is naar 9 jaar en dat vond ik wel tof om te horen. Er lijkt veel serieuzer te worden gekeken naar gezondheid, waardoor ze dus weer gezonder oud worden! Te gek!
RIP Cena
- Smieszka1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ierse Wolfshond
- Contacteer:
SannePP schreef:Hoe zijn de pupjes uitgevlogen??
Ik kwam op dit topic omdat ik afgelopen week tijdens het wandelen in de duinen 2 prachtige Ieren tegenkwam. De jongste van het stel ging heerlijk met kleine Henk spelenPrachtig om te zien, ze was veel te groot om Henk bij te kunnen houden en raakte er helemaal gefrustreerd van.
Heel erg goed!!! Met iedereen heb ik contact (altijd) en alle pups hebben een hartstikke fijn thuis.
Waar kwam je die honden tegen ??? Leuk!!!
Groetjes Linda

- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
Smieszka1 schreef:SannePP schreef:Hoe zijn de pupjes uitgevlogen??
Ik kwam op dit topic omdat ik afgelopen week tijdens het wandelen in de duinen 2 prachtige Ieren tegenkwam. De jongste van het stel ging heerlijk met kleine Henk spelenPrachtig om te zien, ze was veel te groot om Henk bij te kunnen houden en raakte er helemaal gefrustreerd van.
Heel erg goed!!! Met iedereen heb ik contact (altijd) en alle pups hebben een hartstikke fijn thuis.
Waar kwam je die honden tegen ??? Leuk!!!
Heb je nog recente foto's van het grut?
In de Loonse en Drunense duinen kwam ik ze tegen. Ze waren echt cool! 2 teven, weet niet meer hoe oud ze waren. De een was bescheiden 70 cm en de ander 85 cm hoog!!
RIP Cena