Een wandelvakantie, dachten we...

Maar kijk nou eens!

We verwachten de kinders over een week of drie
Moderator: moderatorteam

Wat denk je zelf?lets have fun schreef:Niet gepland begrijp ik?
Nou, toch leuk hoor. Gefeliciteerd!
Ja hoor, ik trap er weer inMarjoleine schreef:Wat denk je zelf?lets have fun schreef:Niet gepland begrijp ik?
Nou, toch leuk hoor. Gefeliciteerd!
Maar dank je wel
.
Nou, de kans is minimaal.bouvierpoedel schreef:Houd je het op zwart of kan er ook bruin uit komen.?
Hele kleine kans dus maar kan wel.Marjoleine schreef:Nou, de kans is minimaal.bouvierpoedel schreef:Houd je het op zwart of kan er ook bruin uit komen.?
In Mijntjes lijn zit bruin 7 generaties geleden en sindsdien niet meer, dus ik gok van niet.
Maar ja, zeg nooit nooit
Let's have fun:

Ja, minimaal.bouvierpoedel schreef:Hele kleine kans dus maar kan wel.
Ga je zelf nog wat aan houden.?

Oh dat is dan wel weer leuk dat de bruintjes iets meer terug gaan komen.Marjoleine schreef:Ja, minimaal.bouvierpoedel schreef:Hele kleine kans dus maar kan wel.
Ga je zelf nog wat aan houden.?
Ik zou me doodlachen trouwens
Voor de duidelijkheid: we hebben hem niet gekozen vanwege de kleur, maar er is wel belangstelling voor de pups vanwege de kleur van paps.
Dat is wel leuk, want zo komt deze lijn in de lijnen van mensen die graag bruin hebben en dat is al 30 jaar niet meer gebeurd
Er zal dus zeker wat in de fokkerij komen

HahahaEnnath schreef:Ik heb last van beroepsdeformatie: ik lees "mijn e-kinders" en denk "gut, Marjoleine gaat iets virtueels doen".